Nibs stoppelsgroei

Texman

Koning Baard
Ik heb tot in de stoel getwijfeld, maar voelde me wijs vandaag. :D

Hij hangt nog. :)>

Bekijk bijlage 14180
Ha @Nib85
Ik kan niet anders zeggen, dan dat je een prachtige baard hebt en wat die krullen betreft, velen zijn er jaloers op.(Y)(Y)(Y). Het is trouwens de Vit-B in bier en andere zeer voedzame bestanddelen waar de baard zo vrolijk van wordt .
Begrijpelijk dat je hebt getwijfeld, maar wijs dat het juiste besluit hebt genomen.
En nu lekker genieten van de feestdagen :):)
Texman :)>
 

Joep

Zware baard
Hoi @Nib85
Zoals ik elders op het forum ook al vermelde liep ik een beetje achter met de nieuwe berichten te lezen, zo heb ik ook jouw berichten gemist en zie het nu pas. Ik had jouw baard nog niet eerder gezien, wat is die mooi man!
Wat goed dat je hem niet ingekort hebt, dat zou echt jammer geweest zijn. Nou niet meer twijfelen hè?!! :)> (Y) (Y) (Y)
 

Nib85

Volle Baard
Dankjewel @Joep .
Tja dat twijfelen tussen een kortere en wat langere baard zal ik waarschijnlijk wel houden.

Gelukkig kan ik beide wel hebben en mocht ik hem ooit toch (weer) eens inkorten en ik heb spijt groeit het gelukkig vanzelf weer aan. ;) Voorlopig laat ik hem lekker op lengte. :)> (Y)
 
Laatst bewerkt:

Joep

Zware baard
Ik heb net je hele topic even doorgelezen en bijhorende foto's bekeken, maar ik vind de massieve baard die je nu hebt echt beter staan dan het korte baardje dat je in het begin had. Het is natuurlijk jouw baard en jij moet er mee door het leven, dus de keus is aan jouw, maar wat mij betreft mag je hem nooit meer inkorten :D
 

Nib85

Volle Baard
Zag vandaag een bericht op Facebook voorbij komen van “mijnbaard” over de gevallen baarden (door de Corona) van medewerkers in de zorg.
Waardeloos, maar voor de gezondheid van jezelf -en die van de cliënten- heb je soms geen keuze.

Ik prijs mezelf gelukkig dat die van mij -vooralsnog- staat.
Ik sluit niet uit dat hij er alsnog af moet als de het bij ons ook toe slaat, maar ik heb goede hoop dat ik bebaard door het leven kan blijven gaan.

1307C9B3-90C6-424A-9CFE-7C500DA3BCB2.jpeg
 
Banner image
Top