Nibs stoppelsgroei

Mistered

Baard
Ziet er netjes uit ,zoiets wou/wil ik ook maar ben nog niet zolang onderweg.

Maar ja ik woon in Noord-Brabant en nog wel op de grens dus wat betreft bier zit ik goed alleen die lucht hebben we hier niet.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Stephan

Baard
Zag vandaag een bericht op Facebook voorbij komen van “mijnbaard” over de gevallen baarden (door de Corona) van medewerkers in de zorg.
Waardeloos, maar voor de gezondheid van jezelf -en die van de cliënten- heb je soms geen keuze.

Ik prijs mezelf gelukkig dat die van mij -vooralsnog- staat.
Ik sluit niet uit dat hij er alsnog af moet als de het bij ons ook toe slaat, maar ik heb goede hoop dat ik bebaard door het leven kan blijven gaan.

Bekijk bijlage 15260

Dit noem ik nou een super :)>! Echt jaloers gewoon. Hoop ook zeker voor je dat hij er niet af moet, zou zonde zijn man!
 

Nib85

Volle Baard
Leuke baardreis om te lezen Nib! Vooral omdat je in pagina 2 zegt geen ambitie te hebben om een epic baard te kweken:D. Nooit verwacht dat je uiteindelijk toch een bazenbaard hebt laten groeien.

Ziet er tof uit! (Y)

Hahaha ja klopt. :cool:
Mijn doel is stiekem nog steeds een korte volle baard. Is vrij snel te realiseren vanaf dit punt denk ik...:D

Ik heb dan ook maandelijks (misschien wel wekelijks) de gedachten om toch weer een keer rigoureus te snoeien, echter vind ook gewoon zonde.
Groeit wel weer aan en het kost niets, maar je raakt toch gewend aan zo’n baard....:)>
 

Nib85

Volle Baard
Zomerbaard....

Sommige zullen me wel (weer) voor gek verklaren, maar na weken wikken en wegen (had ook geen andere keuze, aangezien de barbier dicht was) toch ongeveer de helft er weer af laten halen.

Lekker fris, ik ben er blij mee.
Thuis zijn de reacties verdeeld, de twee kleine meiden vinden het wel weer heel kort, “net een babygezichtje.” De oudste vrouw in huis (beter bekent als hare majesteit mijn vrouw, ook wel de baas genoemd) vind hem nog wat aan de lange kant. Maar goed, die heeft geen verstand van baarden...:D

Nu moet ik alleen de hals even bijkleuren in de zon. :cool:

Wellicht overbodig, maar boven is voor en onder na een bezoek aan de barbier.
(Normaal is mijn baard, zoals op de bovenste foto’s, wel een stuk strakker in model. Had er nu na het wassen niets aan gedaan.)
 

Bijlagen

  • 4424B30C-53C0-4FD9-9693-88BF3246AEC0.jpeg
    4424B30C-53C0-4FD9-9693-88BF3246AEC0.jpeg
    174,4 KB · Weergaven: 102

Nib85

Volle Baard
Eerlijk? Korter is mooier. Waarom kan ik niet precies zeggen. Erg netjes!

Vind ik dus ook. Lang is die echt wel netjes te maken (ik zal eens kijken of ik nog een foto kan vinden van de afgelopen 2 weken waar ik fatsoenlijk op sta), maar iets korter lijkt gewoon beter.

Dingen die ik ga missen: Baardschaduw, wapperende baard en dat de baard onder het t-shirt blijft steken tijdens het aankleden (vooral dit laatste vond ik op de één of andere manier fantastisch). :D
Kleine voorspelling vast, in de herfst/winter groeit hij weer en dan volgend voorjaar dezelfde update. :)>
 
Banner image
Top