Nibs stoppelsgroei

Nib85

Volle Baard
Hallo mannen,

Bij deze ook zal ik me ook maar even voorstellen en mijn proces tot nu toe laten zien.

Ik ben 31 en woonachtig in Drenthe.
Verder ben ik getrouwd en heb twee dochters.
Als ik niet (onregelmatig) werk mag ik graag muziek luisteren, motorrijden, bier drinken met vrienden en de natuur in trekken met mijn dames.

Gladgeschoren was ik de laatste 8-10 jaar sowieso al zelden tot nooit.
Vaak een paar stoppels tussen de 0,5 (kortste stand trimmer) en 2-3 mm.

Al vaker over gedacht om mijn baard te laten staan (ik zag dat ik al lid was sinds 18 mei 2015), maar er was altijd wel een reden om het niet te doen. Onvoorstelbaar achteraf...

Ik heb m'n baardgroei 7 december voor het laatst getrimd om 0,5 mm.

Vergeef me mijn "prachtige" selfies, dit is niet zo mijn ding (meer voor tienermeisjes denk ik).

7 december
Bekijk bijlage 3821
7december

Bekijk bijlage 3822
14 december

Bekijk bijlage 3823 Vanmiddag, 20 december.


Inmiddels al veel gelezen.
Heb altijd snel last van irritatie en ingegroeide haren. Tot nu toe blijft het nog redelijk bespaard op een enkel plekje in de hals na.
 
Laatst bewerkt:

Lei

Baard
Zo te zien een mooie regelmatige baardgroei. Vooral de wang en de kaaklijn lijkt me van nature heel netjes. Dat wordt een schitterende baard!
 

vonchipka

Baard
Moet mijn bovenbuur gelijk geven.
zeer veel potentie voor een volle baard.
super natuurlijke kaaklijn.
dit kan een toppertje worden. Aflijven en laten groeien....
die blijf ik volgen....
 

Nib85

Volle Baard
Bedankt mannen.

Mijn doel is een wat kortere volle baard, maar we gaan zien waar we gaan eindigen.
Benieuwd hoe de paar grijze haren er straks tussen lijken.
 

Diederik

Volle Baard
Tsja, ik kan ook niks negatiefs over je baard zeggen (zou ik trouwens ook niet willen).

En: welkom, leuk dat je erbij bent.
 

Corneel

Baard
Inderdaad onvoorstelbaar dat je niet eerder hebt doorgezet. Maar is overigens wel heel herkenbaar, ik had mijn baard ook veel eerder moeten laten staan.

Het staat je goed kerel, je bent al goed op weg!
 

Nib85

Volle Baard
Morgen is de baard 1 maand oud.
Mooie lengte zo, nu een beetje erbij dat alle haren liggen en dan ben ik tevreden.

Hoe lang ik het uiteindelijk laat doorgroeien weet ik niet. Het wordt in ieder geval geen hele lange baard, denk nog één of twee cm erbij.
Maar we zien wel waar het schip strand/de baard eindigd. :)>
 

Bijlagen

  • IMG_0233.JPG
    IMG_0233.JPG
    166,2 KB · Weergaven: 265
Laatst bewerkt:

Nib85

Volle Baard
Vorige week naar de kapper geweest.
Ik heb mn haar vaak wat opgeschoren aan de zijkanten, hierdoor leek het alsof ik een megabaard had. :D
Vrouw was iets minder blij, twee dagen later toch maar iets laten bijwerken.
De (heren)kapper die vroeger in ons dorp zat is in de naastgelegen stad een paar jaar geleden zn eigen barbershop begonnen. Daar de boel een beetje laten bijwerken en weggegaan met de belofte dat ze de volgende keer alles tegelijk mogen doen.

Zijkant is weer lekker kort, onderkant mag iets groeien.
Is inmiddels dus al weer bijna een week geleden was vorige week allemaal nog net iets strakker (maar super strakke lijnen hoeft ook niet zo nodig van mij).

IMG_0305.JPG
 
Banner image
Top