Nibs stoppelsgroei

Texman

Koning Baard
Ha @Nib85 ,
Je heb een hele mooie baard. Zowel de korte als de lange versie staan je heel goed.(Y)(Y)(Y)
Laat je baard niet korter maken maar alleen een beetje bijwerken.;)
Iedere keer lees ik hier weer dat mensen erg veel spijt hebben als hun baard te kort is geknipt.:eek:
Kort knippen zou ik trouwens bij twijfel nooit doen.
Sterkte Texman:)>
 

Nib85

Volle Baard
Bedankt voor de mooie woorden baardmannen!

Welnee twijfelaar, je hebt een fantastische massieve baard, dus vergeet het snoeien maar. :)>(Y)

Dit is het natuurlijk wel een beetje (of eigenlijk precies)...Ik twijfel altijd een beetje tussen kort en er langer.

Ha @Nib85 ,
Je heb een hele mooie baard. Zowel de korte als de lange versie staan je heel goed.(Y)(Y)(Y)
Laat je baard niet korter maken maar alleen een beetje bijwerken.;)
Iedere keer lees ik hier weer dat mensen erg veel spijt hebben als hun baard te kort is geknipt.:eek:
Kort knippen zou ik trouwens bij twijfel nooit doen.
Sterkte Texman:)>

Heb hem natuurlijk regelmatig flink bijgewerkt, maar laat hem ook niet voor niets iedere keer weer groeien. :D


Maar wat ik al zei 3 jaar geleden:
Bedankt mannen.

Mijn doel is een wat kortere volle baard, maar we gaan zien waar we gaan eindigen.
Benieuwd hoe de paar grijze haren er straks tussen lijken.

Dit is dus de andere kant, zoals ik hem eind mei had (zoals op die foto) was wel precies wat ik voor ogen had.
En gelukkig groeit het wel weer aan mocht ik het doen en er spijt van krijgen.

Maar denk dat ik hem nog maar even op lengte laat dan, want ik stond net voor de spiegel en...in het echt is hij nog veel gaver dan op de foto. :)>
En voor je het weet ben je weer een paar maandjes verder voor hij weer “op sterkte is”.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top