Nibs stoppelsgroei

Rainai

Baard
Zomerbaard....

Sommige zullen me wel (weer) voor gek verklaren, maar na weken wikken en wegen (had ook geen andere keuze, aangezien de barbier dicht was) toch ongeveer de helft er weer af laten halen.

Lekker fris, ik ben er blij mee.
Thuis zijn de reacties verdeeld, de twee kleine meiden vinden het wel weer heel kort, “net een babygezichtje.” De oudste vrouw in huis (beter bekent als hare majesteit mijn vrouw, ook wel de baas genoemd) vind hem nog wat aan de lange kant. Maar goed, die heeft geen verstand van baarden...:D

Nu moet ik alleen de hals even bijkleuren in de zon. :cool:

Wellicht overbodig, maar boven is voor en onder na een bezoek aan de barbier.
(Normaal is mijn baard, zoals op de bovenste foto’s, wel een stuk strakker in model. Had er nu na het wassen niets aan gedaan.)

Ziet er netjes uit!
 

Texman

Koning Baard
Ja en wat vind ik @Nib85 ,
Eigenlijk moet je je eigen gevoel volgen en dat kan door het jaar best wel eens verschillen.
Een baard is ook geen statisch gegeven dus het hoeft niet altijd het zelfde te zijn.
De lange versie staat behoorlijk ruig en als je dat leuk vind dan is dat prima.
De korte versie hoort meer bij de gentleman en ook dat kan je hebben. Zeker bij het dragen van een pak.
De korte versie heeft dan ook mijn voorkeur ;).
Boven alles een compliment voor de barbier want die heeft het heel goed gedaan (Y)(Y)(Y).
 

Rothbeard62

Volle Baard
Heb je trouwens wel eens overwogen om de baard te laten bijwerken zoals die nu is (is erg mooi) en daarbij de snor met rust te laten (die was bij de langere versie (vind ik) veel mooier). De combinatie wat kortere baard met je volle, dikke snor zou helemaal top zijn! :)>(Y)
 

tijn

Zware baard
Net je hele topic eens lekker zitten doorlezen. Dan weer kort dan een reuze baard. Ik moet eerlijk zeggen dat het je alle twee goed staat. Ik denk dat ik een kleine voorkeur zou geven zoals hij nu is, dus iets korter. Maar het belangrijkste is hoe je jezelf erbij voelt want het is JOU baard.(Y):)>
 

Nib85

Volle Baard
Heb je trouwens wel eens overwogen om de baard te laten bijwerken zoals die nu is (is erg mooi) en daarbij de snor met rust te laten (die was bij de langere versie (vind ik) veel mooier). De combinatie wat kortere baard met je volle, dikke snor zou helemaal top zijn! :)>(Y)

Ik heb mijn snor wel eens een stuk laten groeien. Dit is echter niets voor mij, ik kan er slecht tegen haar in mijn mond.
Een strak gestylde snor vind ik niet mooi (tenminste niet bij mezelf).
Ik weet dat er vast een tussenweg is die me wel past, maar ik heb de juiste (snor) nog niet gevonden.

Een beetje voller groeit hij vanzelf weer komende weken. ;)
 

Nib85

Volle Baard
Lekker man zo’n ijsbaard. :)>
Hier lijkt het overigens meer een sneeuw- dan ijsbaard, maar bij thuiskomst had ik behoorlijk wat ijspegels er in hangen. :cool:

14424A16-24D8-4540-A18E-3EB9498E5EA2.jpeg


Zoals jullie zien lijkt er weinig veranderd in de lengte...

Voor de mensen die mij hier al wat langer volgen zal het geen verrassing zijn dat hij tussendoor alweer wat langer en weer wat korter is geweest.
Je moet het toch een beetje spannend voor jezelf houden... :D
 
Laatst bewerkt:

Nib85

Volle Baard
Een bazen-baard! :)>(Y)

En je oogt als een Pool-expeditielid. Prima foto!

Bedankt Prof.

Ik voelde me ook wel een beetje als Heimo Korth (bekend van “the Last Alaskans” van Discovery). ;)

51HUJr8eq1L._SX328_BO1,204,203,200_.jpg
 
Banner image
Top