Moppentrommel

zenn

Zware baard
giphy.gif
 

K9Beard

Baard
OK, vooruit nog eentje dan:

Een fietser moet stoppen omdat er een enorme stoet mensen voorbij loopt. Eerst dacht hij: ‘Zeker avondvierdaagse.’ Maar al gauw heeft hij door dat het hier om een bepaalde plechtigheid gaat. ‘Begrafenis?’ vraagt hij voorzichtig aan een van de mensen uit de stoet. Verschillende knikken in stilte.

Hoewel hij dezelfde kant op moet, lijkt het hem beter respect te betonen. En dus, zittend op z’n bagagedrager, wacht hij tot de stoet is gepasseerd. Na een half uurtje komt het einde in zicht. Op enige afstand volgt een man met zijn hond.

‘Zo!’ zegt hij tegen de man met de hond, ‘dat moet wel een bijzonder iemand zijn geweest zeg.’
‘Zeker.’ bromt de man.
‘Kende jij de overledene dan?’ vraagt de fietser nieuwsgierig.
Even blijft het stil, maar dan verzucht de man met de hond: ‘Ja. M’n schoonmoeder.’

De fietser stapt af en komt naast de man met de hond lopen.
‘Wauw! Eh… heftig!?’
‘Mwoa...’ zegt de man nonchalant.
‘Mag ik vragen waaraan ze is overleden, of is dat ongepast?’ vraagt de fietser.
‘Nee hoor,’ zegt de man en knikt opzij: ‘Gebeten door deze herdershond.’

Zwijgend lopen ze verder.
Dan vraagt de fietser voorzichtig: ‘Misschien een rare vraag, maar eh… zou ik de hond een keer kunnen lenen van je?’
‘Best hoor’, zegt de hondeneigenaar, ‘maar dan moet je achteraan sluiten, net als de rest.’
[DOUBLEPOST=1560280757][/DOUBLEPOST]Disclaimertje: ik heb overigens best een toffe schoonmams...;)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Een man staat bij een halte op de tram te wachten.
Als de tram aankomt verschijnt er een kerel, die de tram zoent en op het moment, dat de deuren openen een enorme bos bloemen naar binnen gooit.
De man is verbaasd en als een volgende tram arriveert verschijnt de kerel weer en herhalen de gebeurtenissen zich.
De man vraagt nu aan de kerel, waarom hij iedere tram zoent en een bos bloemen naar binnen gooit.
De kerel kijkt hem aan en antwoord: ' Mijn schoonmoeder is door een tram aangereden, maar ik weet niet welke!'.
;)
 

K9Beard

Baard
Bij het registratieafdeling van de hemelpoort zijn 2 balie's:
- Loket 1 waar je intekent als je schoonmoeder de dienst uitmaakte in eigen huis en die van jou en de rest van de familie;
- Loket 2 waar je intekent wanneer jij de man in huis en relatie was en baas op eigen schip.

De drukte bij het eerste loket is gigantisch. Ongeacht postuur, spiermassa, baardgroei of charisma, blijken alle kerels in deze lange wachtrij uiteindelijk gelijk.
Voor het tweede loket staat een miezerig, gladgeschoren mannetje in een keurig gestreken, roze overhemd en bandplooibroek met lakschoenen.
Een van de mannen in de rij bij loket 1 spreekt het mannetje aan en zegt: 'Hey, psst! Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?'
Antwoordt het ventje: 'Ssst! Niks zeggen: m'n schoonmoeder zei dat ik hier moest gaan staan.'
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dean Kamen is de uitvinder van de Segway. De eigenaar van de Segway Company was Jimi Heselden, maar die reed per ongeluk met zijn Segway P2 All Terrain van een klif en belandde onderin een vallei, wat hij niet overleefde.
 
Banner image
Top