Moppentrommel

zenn

Zware baard
pics_036_clean_790.jpg


pics_125_clean_790.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Mocht je nog nooit Ierland bezocht hebben, dan is het zeker de moeite waard om te aanschouwen, dat de Kelten ooit vanuit het huidige Verenigd Koninkrijk zijn overgestoken, want de verzameling van roodharigen met spectaculair groene ogen is groots.
 

K9Beard

Baard
Mocht je nog nooit Ierland bezocht hebben, dan is het zeker de moeite waard om te aanschouwen, dat de Kelten ooit vanuit het huidige Verenigd Koninkrijk zijn overgestoken, want de verzameling van roodharigen met spectaculair groene ogen is groots.

Eens! Mijn favoriete land! Qua natuur, qua mensen (humor), qua whiskey, qua weer (idd ja: slecht weer bestaat niet. Slechte kleding wel)
Alleen Schotland is mooier/ruiger qua natuur, maar daar hebben ze weer midges (lees: kleine pestvliegjes die tot in je oren gaan zitten) die menig zonsondergang over de bergkam vergalden.

Mijn eigen kleine stukje ierland dichtbij heeft alleen 'spectaculaire' bruine ogen en wordt als rasechte roodharige ook altijd gepest.
Niet dat ie dat over z'n kant laat gaan... Never underestimate a red devil ;)420260_174992525949427_171886589_n.jpg

Of zoals een Ierse friend ooit tegen mij zei:
'They say God allowed the Irish to invent whiskey so they wouldn't rule the world.
That's the problem with your dog: it doesn't drink.'
 

Texman

Koning Baard
Ja dat is uitzonderlijk heet.:eek:
Ik woon dicht bij zee maar het was gisteren toch bijna 37 graden.
Woensdag hadden in de middag wind van zee en dat scheelde wel een paar graden maar gisteren bleef de wind van zee uit dus tot ver in de avond bloedheet.
 
Banner image
Top