Moppentrommel

zenn

Zware baard
pics_028_clean_790.jpg
 

Hartenheer

Zware baard
Ik las dit verhaaltje en kon er wel om lachen


In een zeemansdorpje woonde eens een meisje, Barbara genaamd.

Barbara maakte de allerlekkerste rabarberpudding in de verre wijde omtrek, en iedereen was zo gek op de rabarberpudding van Barbara dat iedereen haar Rabarberbarbara noemde.

Omdat Rabarberbarbara op een gegeven moment zo bekend was geworden met haar rabarberpudding, besloot ze om haar eigen bar te openen. Natuurlijk werd de bar de Rabarberbarbarabar genoemd.

Rabarberbarbara had in haar Rabarberbarbarabar nogal wat vaste klanten,maar veruit de meest bekende klanten waren wel 3 barbaren die regelmatig van rabarberbarbara’s rabarberpudding genoten in de rabarberbarbarabar. En omdat deze barbaren zo vaak in de rabarberbarbarabar kwamen om
rabarberbarbara’s rabarberpudding te eten kregen zij op een gegeven moment de naam ”Rabarberbarbarabarbarbaren”.

De Rabarberbarbarabarbarbaren hadden natuurlijk ook lange stoere baarden.
En deze werden natuurlijk de rabarberbarbarabarbarbarenbaarden genoemd, en als de rabarberbarbarabarbarbaren hun
rabarberbarbarabarbarbarenbaarden wilden verzorgen, dan gingen zij altijd
naar de barbier :De rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier. De barbier praatte tegen de rabarberbarbarabarbarbaren in een soort bargoens het rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbargoens.
 
Een oude maar het blijft een goeie alé voor mij toch :D

Een sjeik is op zijn kameel door de snikhete woestijn aan het rijden, wanneer het beest plots begint te sputteren en te rammelen. Het geluk is echter aan de zijde van de sjeik: een eindje verderop, midden in de dorre woestijn, staat een benzinestation met garage. De sjeik stuurt zijn kameel richting de garage, en ter plekke legt hij de garagist uit wat het probleem is. De garagist kijkt eerst eens goed onder de kameel, en vraagt dan aan de sjeik om het dier boven de smeerput te zetten. Daarop daalt de garagist af in de put, neemt twee uit de kluiten gewassen bakstenen vast, en slaat die aan weerszijden keihard tegen de ballen van de kameel. De kameel brult het uit en gaat er als een speer vandoor. Pas een meter of honderd verder, op de top van een heuvel, komt hij tot stilstand. ‘Niet slecht,’ zegt de sjeik tegen de garagist. ‘Maar nu staat mijn kameel daar, en ik ben nog altijd hier.’ ‘Geen probleem,’ zegt de garagist, ‘gaat u ook maar even boven de put staan.’
 
Ik las dit verhaaltje en kon er wel om lachen


In een zeemansdorpje woonde eens een meisje, Barbara genaamd.

Barbara maakte de allerlekkerste rabarberpudding in de verre wijde omtrek, en iedereen was zo gek op de rabarberpudding van Barbara dat iedereen haar Rabarberbarbara noemde.

Omdat Rabarberbarbara op een gegeven moment zo bekend was geworden met haar rabarberpudding, besloot ze om haar eigen bar te openen. Natuurlijk werd de bar de Rabarberbarbarabar genoemd.

Rabarberbarbara had in haar Rabarberbarbarabar nogal wat vaste klanten,maar veruit de meest bekende klanten waren wel 3 barbaren die regelmatig van rabarberbarbara’s rabarberpudding genoten in de rabarberbarbarabar. En omdat deze barbaren zo vaak in de rabarberbarbarabar kwamen om
rabarberbarbara’s rabarberpudding te eten kregen zij op een gegeven moment de naam ”Rabarberbarbarabarbarbaren”.

De Rabarberbarbarabarbarbaren hadden natuurlijk ook lange stoere baarden.
En deze werden natuurlijk de rabarberbarbarabarbarbarenbaarden genoemd, en als de rabarberbarbarabarbarbaren hun
rabarberbarbarabarbarbarenbaarden wilden verzorgen, dan gingen zij altijd
naar de barbier :De rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier. De barbier praatte tegen de rabarberbarbarabarbarbaren in een soort bargoens het rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbargoens.
Ik heb zojuist 3x mn tong gebroken

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 
Banner image
Top