Moppentrommel

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@Yainderidoo is vaak verbaasd, dat ik door mijn werk een groot aantal bekende wereldburgers ontmoet heb en nog steeds ontmoet, dus hierbij speciaal voor hem een handtekening, die ik van de acteur Michael J. Fox mocht ontvangen.

image.jpeg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
VUT? Leef je in de vorige eeuw? Dat bestaat al een tijdje niet meer, hahaha.

Mijn hele CV opdreutelen zou een beetje langdurig worden, maar de meer bekende personen heb ik als artiest en later fotograaf/journalist ontmoet en tegenwoordig als Personal Consultant voor artiesten, acteurs en musici.

Trouwens de VUT was toch als je ergens in dienst was? Die luxe heb ik nooit gekend.:D
 

Hartenheer

Zware baard
Het is ook geen werken als leerkracht hier in Nederland..
Als hoofdkostwinner ga je het niet redden met het loon.
Mijn dochter loopt de komende week nog uit en stapt uit de branche. Het loon is zeer laag, ze maken zeer veel uren, nemen veel werk mee naar huis omdat het anders niet op tijd klaar is.
En dat is het gewone werk van een leerkracht. Lopen ze nog te zeuren ook over de vele vakanties.
Wat de ouders niet weten dat in de kindervakanties de leerkrachten vaak voorbereidingen doen om de komende periode hun lesprogramma's klaar te hebben.

En dan zit er nog een maffia stichting tussen, die veel geld kost, en veel te veel macht bezit in een groot gebied.
Bij ieder school waar de directeur overspannen van is {en dat zijn er vele}wordt er een interim-manager geplaatst. Vele zijn totaal niet bekend met de brance en hakken alles helemaal aan stukken.
Ze schroeven de eisen nog hoger, terwijl iedereen al op zijn teken loopt. Tja ze moeten zicht toch bewijzen, ook al is het ten koste van anderen.

Op de school waar mijn dochter werkte zijn er van de 10 leerkrachten 6 uitgestapt.
Dan moet je wel op gepensioneerde leerkrachten terug vallen.
 
Banner image
Top