Mijn baardreis

Rothbeard62

Volle Baard
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik doe het gewoon nog een keer. Wat een TOP baard. Echt ik vind hem prachtig. En wat het helemaal af maakt is die mooie snor.

Dank je @tijn! Wat een mooi compliment! (Y)

Ik ben het helemaal met @tijn eens: Heel zuinig op zijn! :)>(Y)

Dank, Ardjan, zeer gewaardeerd! :)>

Ja echt een top baard en dito snor (Y)(Y)

Dank je Jack! (Y)

Dikke baard! Complimenten!!

Dank Olav! :)

Geweldige baard @Rothbeard62 als je hem laat trimmen doe het dan zo minimaal mogelijk (Y)(Y)(Y)

Thanks, Texman, ik denk dat ik de trimbeurt voorlopig nog maar even uitstel.... ;)
 

Rothbeard62

Volle Baard
Top baard is het @Rothbeard62 (Y)
En over je snor heb ik het al een keer over gehad .
( het lukt me niet om dat te herhalen ben jaloers )

Dank je Berend, geweldig compliment!

Krijg trouwens steeds wat vaker de opmerking (thuis) dat "de baard nu wel wat (te) lang wordt en dat dat niet zo goed bij me past....."

Verwarrend... moet ik, zoals @Bolt recent aangaf maar een andere partner zoeken? ;)

Wat denken jullie?? :rolleyes::eek::confused:
 

Rothbeard62

Volle Baard
Zo maar een plaatje... zeer geinspireerd door @Renem, maar mijn foto kan natuurlijk in de schaduw staan van de professionele kwaliteit van zijn mooie foto's. De baard wordt (zeer langzaam) wat langer, maar het lukt nog steeds om er niets (of zo weinig mogelijk) aan te doen. Het wordt wel wat lastiger, want de opmerkingen (lees: bezwaren) over de grootte van de baard nemen thuis wel wat toe...... :oops:;)

82-04.06.2020.jpg
 

berendgr

Volle Baard
Mooie foto @Rothbeard62 van een super baard (Y)
Dank je Berend, geweldig compliment!

Krijg trouwens steeds wat vaker de opmerking (thuis) dat "de baard nu wel wat (te) lang wordt en dat dat niet zo goed bij me past....."

Verwarrend... moet ik, zoals @Bolt recent aangaf maar een andere partner zoeken? ;)

Wat denken jullie?? :rolleyes::eek::confused:
Je hoeft niet te zoeken met zo'n baard komen ze van zelf op je af .Dan is het aan jou om een verstandigere keuze te maken ;)
 
Banner image
Top