Mijn baardreis

Skaggy

Volle Baard
Mooie beknopte beschrijving van een al langere baardreis. Na twee maanden al een mooie snor en baard en een prachtige natuurlijke snor en baard (in een heel mooie kleur ;-) als huidig resultaat. Staat je goed Dave! (Y):)>
 

Rothbeard62

Volle Baard
Na bijna een maand weer even een kleine update. Aangemoedigd door jullie (baardmannen) maar eens besloten om de 'struik' eens ongeremd te laten groeien. Wel wat wilde uitsteeksels hier en daar weggehaald (maar gezien de foto's is dat niet helemaal gelukt :D).

Een maand niets doen maakt voor mijn gevoel best wel een verschil.... De baard voelt wat massiever en voller. Langer groeien is altijd een probleem i.v.m. de krul en kammen..... bijna niet meer te doen!

Toch best wel weer spannend om, na een tijd van regelmatig inkorten, de baard weer eens te laten gaan. Kijken hoe lang we het kunnen volhouden! :)>;)

Progress 26.02.2020  (1).jpg Progress 26.02.2020  (2).jpg
 
Laatst bewerkt:

Rothbeard62

Volle Baard
Het experiment (groei) loopt nog steeds, inmiddels weer bijna een maandje verder. De groei is voornamelijk in de breedte, lengte blijft lastig met de krul. Zo lang er niet te veel commentaar komt over de lengte of grootte van de baard laat ik 'm nog even gaan! ;)

24.03.2020.jpg
 

Bolt

Zware baard
Wow massieve Baard!
Mooi!
Herkenbaar dat een krulbaard meer de breedte in gaat. Ik heb precies hetzelfde al moet ik zeggen dat mijn Baard nu langzamerhand lengte gaat krijgen.
Lekker doorbaarden :)>(Y)
 
Banner image
Top