Mijn baardreis

Rothbeard62

Volle Baard
Beste heren! Door omstandigheden tijdelijk wat minder actief geweest op het forum... Maar ik volg nog steeds de vele baardreizen met veel belangstelling.

Gelukkig kan ik zelf m'n baard redelijk (voor zover mogelijk) in bedwang houden, het hoofdhaar is een andere kwestie en heb ik voor deze foto maar even 'weggewerkt' ;)

Ik wens jullie allen een heel mooi, gezond, vrij en vooral baardig 2021 toe, waarin de mondkapjes hopelijk verdwijnen en de baarden weer in volle glorie aanschouwd kunnen worden! :)>(Y)(Y)

31.12-5.jpg 31.12-3.jpg
 

tijn

Zware baard
Wow wat heb je toch een pracht baard.
Met zo n baard ga je vast heeeeeeeeel goed het nieuwe jaar in. Ook ik hoop dat de mondkapjes snel verdwijnen, maar ik denk ( zeker hier in Spanje) dat dat nog wel even gaat duren. Word wel een verassing wat er straks allemaal achter die maskers zit hahaha.
De allerbeste wensen met veel gezondheid en baard
 

Ardjan

Baardaap
Je baard was al mooi; je bent weg; je komt terug; en de baard is nóg mooier dan dat 't ie al was! (Y)
Goed gedaan kerel; maar niet meer zo lang wegblijven! :D
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ha heren! Zo het is weer een behoorlijke tijd geleden dat ik iets gepost heb, kleine update. Hoofdhaar geknipt, de baard een tijd met rust gelaten. De barbier vroeg "wie doet jouw baard?" Nou, dat doe ik zelf, of eigenlijk doe ik er eigenlijk bijna niets aan. Hij weigerde er in ieder geval iets aan te doen, dat vond hij zonde. Maar wat denken jullie: wordt het tijd om de boel in te korten, of nog even laten doorgroeien? :confused:

20210412_105645.jpg 12.04.2021-1.jpg 20210412_105652.jpg
 

Bolt

Zware baard
Ha heren! Zo het is weer een behoorlijke tijd geleden dat ik iets gepost heb, kleine update. Hoofdhaar geknipt, de baard een tijd met rust gelaten. De barbier vroeg "wie doet jouw baard?" Nou, dat doe ik zelf, of eigenlijk doe ik er eigenlijk bijna niets aan. Hij weigerde er in ieder geval iets aan te doen, dat vond hij zonde. Maar wat denken jullie: wordt het tijd om de boel in te korten, of nog even laten doorgroeien? :confused:

Bekijk bijlage 19171 Bekijk bijlage 19172 Bekijk bijlage 19173

Mooie volle Baard! Ik zou erzelf niet teveel aan doen.. dus lekker zo laten (Y)
:)>
 
Banner image
Top