Mijn baardreis

Rothbeard62

Volle Baard
De tijd vliegt! Weer een maandje verder.... Het is een vreemde tijd met veel zorgen, gelukkig zijn er dan nog onze baarden die voor wat welke afleiding zorgen!;)

Ik laat de baard nog met rust, knip af en toe wel de ergste uitstekers een beetje bij (geen beginnen aan!),

Op dit forum lees ik veel items van beginnende baardgroeiers die zich veel zorgen maken over een paar wilde haartjes en het commentaar wat ze op hun beginnende groeisels krijgen. Die zou ik het advies willen geve: trek je niet teveel aan van het commentaar, volg je eigen weg, geniet van het baard-groeiproces en laat de baard vooral tenminste drie maanden met rust.

Dank voor al jullie aardige commentaar en veel baard-plezier!

De huidige stand van zaken, lekker in de zon! :)>(Y)

20200422_164201 (3).jpg 20200422_164306 (1).jpg
 

Ardjan

Baardaap
Op dit forum lees ik veel items van beginnende baardgroeiers die zich veel zorgen maken over een paar wilde haartjes en het commentaar wat ze op hun beginnende groeisels krijgen. Die zou ik het advies willen geve: trek je niet teveel aan van het commentaar, volg je eigen weg, geniet van het baard-groeiproces en laat de baard vooral tenminste drie maanden met rust.
Wijs woord van @Rothbeard62 (Y)

En een goeie baard kerel! :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
De tijd vliegt! Weer een maandje verder.... Het is een vreemde tijd met veel zorgen, gelukkig zijn er dan nog onze baarden die voor wat welke afleiding zorgen!;)

Ik laat de baard nog met rust, knip af en toe wel de ergste uitstekers een beetje bij (geen beginnen aan!),

Op dit forum lees ik veel items van beginnende baardgroeiers die zich veel zorgen maken over een paar wilde haartjes en het commentaar wat ze op hun beginnende groeisels krijgen. Die zou ik het advies willen geve: trek je niet teveel aan van het commentaar, volg je eigen weg, geniet van het baard-groeiproces en laat de baard vooral tenminste drie maanden met rust.

Dank voor al jullie aardige commentaar en veel baard-plezier!

De huidige stand van zaken, lekker in de zon! :)>(Y)

Bekijk bijlage 15534 Bekijk bijlage 15535
Prima baard en ik het ben het helemaal met je eens.(Y)(Y)(Y)
Blijf vooral genieten :)>
 

Bart1986

Baard
De tijd vliegt! Weer een maandje verder.... Het is een vreemde tijd met veel zorgen, gelukkig zijn er dan nog onze baarden die voor wat welke afleiding zorgen!;)

Ik laat de baard nog met rust, knip af en toe wel de ergste uitstekers een beetje bij (geen beginnen aan!),

Op dit forum lees ik veel items van beginnende baardgroeiers die zich veel zorgen maken over een paar wilde haartjes en het commentaar wat ze op hun beginnende groeisels krijgen. Die zou ik het advies willen geve: trek je niet teveel aan van het commentaar, volg je eigen weg, geniet van het baard-groeiproces en laat de baard vooral tenminste drie maanden met rust.

Dank voor al jullie aardige commentaar en veel baard-plezier!

De huidige stand van zaken, lekker in de zon! :)>(Y)

Bekijk bijlage 15534 Bekijk bijlage 15535
Ja mooi gezegd, het is maar zo moeilijk of je het zelf maakt.. Maandje per maandje, lekker genietend van de groei... :)
 

Rothbeard62

Volle Baard
Goed onderhoudswerk, want je baard ziet er prima uit! :)>(Y)
Geniet van de baard en zon en maak je niet al te veel zorgen.;)

Dank, Professor! Het onderhoud beperkt zich uitsluitend tot het fatsoeneren van een enkel uitstekend haartje, verder niets aan doen!
[DOUBLEPOST=1588344508][/DOUBLEPOST]
Zeker dikke baard @Rothbeard62! Ziet er verzorgd uit lekker laten groeien die handel. Succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Dank BarbaPedro, zeer gewaardeerd!
[DOUBLEPOST=1588344564][/DOUBLEPOST]
Mooie natuurlijke Baard!
Lekker pronken in de zon met die :)>

Dank Bolt! Met jouw als baard-inpiratie komt het vast goed!
[DOUBLEPOST=1588344636][/DOUBLEPOST]
geweldige baard en snor @Rothbeard62 (Y).
Ik ben nog steeds jaloers op je snor.

Dank! En ik ben wel wat jaloers op het groeitempo van jouw baard! ;) Voordat er bij mij enige lengte ontstaat.... :rolleyes:
[DOUBLEPOST=1588344694][/DOUBLEPOST]
Wijs woord van @Rothbeard62 (Y)

En een goeie baard kerel! :)>(Y)

Dank Ardjan! Ja, een baard is er toch vooral om van te genieten! ;)
[DOUBLEPOST=1588344729][/DOUBLEPOST]
Prima baard en ik het ben het helemaal met je eens.(Y)(Y)(Y)
Blijf vooral genieten :)>

Dank, Texman! (Y)
[DOUBLEPOST=1588344796][/DOUBLEPOST]
Wijze woorden en wat een super baard en snor

Wow, dank je Tijn! M'n baard en snor zijn trots! ;)
[DOUBLEPOST=1588344848][/DOUBLEPOST]
Dat is een knappe baard, staat je goed

Dank je Peter! :)
[DOUBLEPOST=1588344918][/DOUBLEPOST]
Wat een superbaard en dito snor!! (Y)

Dank je Laurent! Mooi om dat van jou te horen, Jij bent met je baard en snor toch voor velen van ons een bron van inspiratie! :)>(Y)
[DOUBLEPOST=1588344986][/DOUBLEPOST]
Ziet er inderdaad goed uit wel een beetje jaloers op je snor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Dank Mistered! Over de snor: laat 'm gewoon zoveel mogelijk uitgroeien en tijdens het groeiproces proberen de haren opzij te "trainen".
[DOUBLEPOST=1588345034][/DOUBLEPOST]
Ja mooi gezegd, het is maar zo moeilijk of je het zelf maakt.. Maandje per maandje, lekker genietend van de groei... :)

Dank je Bart! Er is weinig leuker dan maandenlang genieten van je baard-groeiproces! :)>
[DOUBLEPOST=1588345087][/DOUBLEPOST]
Echt een mooie baard!! :)> En massieve snor (Y)
Staat je goed!!

Dank je Jack! Ik geloof dat ik wel een beetje geboft heb met m'n snor (te zien aan de reacties) :cool:(Y)
[DOUBLEPOST=1588345127][/DOUBLEPOST]
Mooie volle snor en baard! (Y):)>

Hartelijk dank Skaggy! (Y)
[DOUBLEPOST=1588345304][/DOUBLEPOST]Afgelopen week zat ik op TV naar een documentaire te kijken en ik zag daarin een meneer voorbij komen met een geweldige snor. Die maakte mij dan weer een beetje jaloers :D Hij heeft 'm wel flink door laten groeien op z'n wangen, dus het is wel iets meer dan een snor, maar de snor zelf is echt super dik :cool: (Y)

20200427_144916.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Afgelopen week zat ik op TV naar een documentaire te kijken en ik zag daarin een meneer voorbij komen met een geweldige snor. Die maakte mij dan weer een beetje jaloers :D Hij heeft 'm wel flink door laten groeien op z'n wangen, dus het is wel iets meer dan een snor, maar de snor zelf is echt super dik :cool: (Y)
Volgens mij is dit een opplak-snor!:eek::eek::eek: Kan nooit echt zijn dit! ...Of toch wél? :D:D:D:eek::mad:(Y)
 
Banner image
Top