Mijn baardreis

Rothbeard62

Volle Baard
Bedankt weer heren voor alle aardige en complimenteuze berichten! Zeer gewaardeerd!

De baard begint nu zo langzamerhand toch ook wat in lengte toe te nemen, is nog steeds behoorlijk handelbaar, maar het kammen en in model houden wordt nu toch wat lastiger... Gelukkig heb ik geen probleem met een wat "wildere" (zeg maar behoorlijk wilde) baard ;)

Afgelopen week merkte een collega (die ik een tijd niet had gezien) tijdens een online teams-vergadering op dat mijn baard tijdens de Corona periode nog indrukwekkender was geworden. Dat vond ik wel leuk om te horen! :)>(Y)


20200619_151359.jpg
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ik vind het een hele mooie baard!

Vraagje: Houd je de zijkanten nou kort, of laat je die doorgroeien tot aan de onderkant van je baard? Ik vermoed het eerste, maar kan het niet echt goed zien.

@Joep : ik hou de zijkanten alleen maar bij vanaf ongeveer de onderkant van mijn oren. Daaronder laat ik alles doorgroeien, hoewel dat met de krullen niet veel bijdraagt aan de lengte, het zorgt er alleen voor dat de zijkanten wat voller ogen.
[DOUBLEPOST=1595331350][/DOUBLEPOST]
Wat een pracht baard heb jij zeg. Echt in een woord PRACHTIG

Thanks @tijn ! wat een mooi compliment (weer)! :cool:
[DOUBLEPOST=1595331403][/DOUBLEPOST]
Indrukwekkend; ja, dat is het! Ik ben het helemaal met je collega eens! :)>(Y)

Dank je @Ardjan ! :)

Dank @LeonE, @Texman, @berendgr , @JackL78 , @ProfessorMelchior en @Erik1986, zeer gewaardeerd!
[DOUBLEPOST=1595331698][/DOUBLEPOST]
Prachtige baard!
Misschien is een kappersbeurt (enkel hoofdhaar) wel de truc om alles terug in proportie te krijgen.
Mogelijks ziet je vrouw hier niet door en denkt ze dat het aan je baard ligt?

Haha @Jimmy16 , je hebt gelijk! Na een (hoofdhaar) knipbeurt mocht ik weer een poosje verder met de baardgroei. Liever een lange(re) baard met kort hoofdhaar dan andersom!
[DOUBLEPOST=1595331973][/DOUBLEPOST]Inmiddels weer een groei-maandje verder, en ook een heel leuke ervaring rijker: een foto-sessie bij @Renem ! Top, om dit mee te maken en, zoals altijd, is zijn werk erg mooi!

Zie: https://baardforum.nl/threads/baardbeelden.2704/page-18
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top