grave before shave

Guido1994

Baard
Vanochtend Cigar Blend baardolie (en mini-borsteltje :cool:) ontvangen. De geur viel eerst wat tegen toen ik aan het flesje rook, het deed me denken aan zo'n colalolly van vroeger met zo'n stuk kauwgom erin. :confused:
Toch heb ik 'm gebruikt en ik moet zeggen dat het nu erg bevalt. Niet zo dominant aanwezig en meer vanille-achtig dan colalolly. Komt denk ik ook omdat ik aan het flesje rook en dan ruik je de geur heel sterk. Daarnaast trekt deze baardolie snel in (Y).

Toen ik met die borstel door mijn baard(je) ging, kwamen er een hoop losse velletjes/schilfertjes uit (als je goed keek, zag je ook wat schilfertjes onder mijn baard, maar nu zijn ze weg). Dus daar ben ik ook blij mee!
 

maximum

Zware baard
Hoi..De O.G versie heeft echt een colalolly lucht maar de cigar blend ervaar ik heel anders:)Zo zie je maar ieder kan een luchtje anders interpreteren;)GBS is echt een beetje van u hate it of u love it:D
Fijn dat je borstel goed werkt(Y)
Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Wat vind jij van de Cigar Blend Patrick?
Het doet mij aan die kaneelstokken denken van op de kermis.. :p
 

maximum

Zware baard
Wat vind jij van de Cigar Blend Patrick?
Het doet mij aan die kaneelstokken denken van op de kermis.. :p

Nou ik heb net eens effe flink met mijn neus boven het flesje gehangen Arjay maar dat leid ik er niet aan af:)1 ding is zeker wat f.cking lekkere geur:DThanks voor de tip(Y)

Wil iemand z'n stickers kwijt? Ik bied mij aan!! :D

Ik heb nog wel wat stickers voor je;)
Ga binnenkort weer een bestelling plaatsen en zal wat extra stickers vragen:)Heb nu alle stickers behalve headhunter en gentlemen blend..Dus de dubbele stuur ik dan naar je op(Y) Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Haha daar houd ik je aan! Supertof! :D
En ik ben blij dat jij de Cigar Blend ook zo fucking lekker vindt.. :cool:
 

Guido1994

Baard
Hoooo ik kan mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen. Ik kreeg een mail van mijnbaard.nl dat BayRum baardolie weer beschikbaar is en ik heb het meteen besteld. Ik moet weten hoe die ruikt :D:D. Morgen heb ik em waarschijnlijk binnen.:)>(Y)
 

maximum

Zware baard
Vandaag maar weer eens een bestelling de deur uit gedaan:)20% korting nu bij GBS tot vaderdag;)..2 flessen olie besteld van 120ml (4oz) per stuk:D Dit keer gentlemen blend en headhunters:p..60 euro incl. verzendkosten dus dat is top(Y)
Beard up:)>
2016-06-04-10-27-06--1642104513.jpg
 

Guido1994

Baard
Vandaag maar weer eens een bestelling de deur uit gedaan:)20% korting nu bij GBS tot vaderdag;)..2 flessen olie besteld van 120ml (4oz) per stuk:D Dit keer gentlemen blend en headhunters:p..60 euro incl. verzendkosten dus dat is top(Y)
Beard up:)>
Bekijk bijlage 2115


Ziet er goed uit ;) Kan je weer even vooruit. Ik heb Bayrum en Cigarblend, en ik betrap me er op dat ik de hele tijd mijn bovenlip zit te besnuffelen wanneer ik het erin heb gesmeerd.:D:cool:
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Die twee heb ik ook en kan moeilijk zeggen welke ik lekkerder vind. Jij een voorkeur?
 
Laatst bewerkt:

maximum

Zware baard
Die twee heb ik ook en kan moeilijk zeggen welke ik lekker vind. Jij een voorkeur?

Lekkerder bedoel je neem ik aan Arjay;)Ik vind ze allebei even lekker en wissel bijna dagelijks af:) De andere merkjes verdwijnen steeds meer naar achteren op het plankje:DHoop dat deze 2 net zo bevallen zodat ze met 4en voorop komen te staan:pBeard up:)>
 

CyKosis

Baard
Ik heb ook een aantal GBS oils, op een na, uit de VS laten komen. Incl porto €11.50 per 30ml flesje. Mijn voorkeurslijst:
1. Cigar
2. Gentlemen
3. Bay Rum
4. Pine
5. OG
6. Viking
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lekkerder bedoel je neem ik aan Arjay;)Ik vind ze allebei even lekker en wissel bijna dagelijks af:) De andere merkjes verdwijnen steeds meer naar achteren op het plankje:DHoop dat deze 2 net zo bevallen zodat ze met 4en voorop komen te staan:pBeard up:)>
Dat bedoel ik idd.. Zal het ff aanpassen.. ;)
Als ik nu een liter in ontvangst zou mogen nemen zou ik denk ik toch gaan voor de Cigar Blend. De balm is ook zo ontzettend fijn! :D
@Guido1994 welke vind jij lekkerder?
[DOUBLEPOST=1465137868][/DOUBLEPOST]Welke site bestel je dit nou? Gewoon fisticuffs zelf? Want ik wil zo'n shirt!! :angry:
 
Banner image
Top