grave before shave

maximum

Zware baard
Ik heb ook een aantal GBS oils, op een na, uit de VS laten komen. Incl porto €11.50 per 30ml flesje. Mijn voorkeurslijst:
1. Cigar
2. Gentlemen
3. Bay Rum
4. Pine
5. OG
6. Viking

Ken je na gaan..Heb nu 240ml voor 60 euro..Dat scheelt toch met 30ml 11.50..4oz flessen loont wel;)Beard up:)>
[DOUBLEPOST=1465151781][/DOUBLEPOST]
Dat bedoel ik idd.. Zal het ff aanpassen.. ;)
Als ik nu een liter in ontvangst zou mogen nemen zou ik denk ik toch gaan voor de Cigar Blend. De balm is ook zo ontzettend fijn! :D
@Guido1994 welke vind jij lekkerder?
[DOUBLEPOST=1465137868][/DOUBLEPOST]Welke site bestel je dit nou? Gewoon fisticuffs zelf? Want ik wil zo'n shirt!! :angry:

Id Arjay bij fisticuffs(Y)Ga ook nog zeker wel eens een shirt bestellen:D Beard up:)>
 

CyKosis

Baard
Maar ik kom op $25,- verzendkosten.. Hoe kan dit dan uit?

Even gecheckt..

Ik zou igv geen kortingcodes eerst proberen te bestellen bij ETSY. De verzendkosten zijn een stuk lager ($13 voor 1 T-shirt, $20 bij fisticuffs).

Weird omdat in beide gevallen het wordt door fisticuffs verkocht en verzonden. :confused:
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat de populariteit van dit topic mij toch wel erg nieuwsgierig heeft gemaakt en dan vooral naar de Cigar Blend en Bay Rum varianten.

Helaas is het bij MijnBaard niet mogelijk om een Sample Kit te bestellen.

Iemand die bereid is deze een keer mee te bestellen / een paar ml uit de XXL fles in een mixing bottle wil gieten voor een klein prijsje?
 

CyKosis

Baard
Even gecheckt..

Ik zou igv geen kortingcodes eerst proberen te bestellen bij ETSY. De verzendkosten zijn een stuk lager ($13 voor 1 T-shirt, $20 bij fisticuffs).

Weird omdat in beide gevallen wordt het door fisticuffs verkocht en verzonden. :confused:

PS. Dit geldt alleen in sommige gevallen/combinaties. Soms is het voordelig, vaak niet. Valt te proberen, natuurlijk.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja.. Het verschilt her en der nogal qua prijs.
Anders maar eens een grote order voor meerdere mensen hier plaatsen.. :D
 

maximum

Zware baard
Maar ik kom op $25,- verzendkosten.. Hoe kan dit dan uit?

Heb het effe gecheckt..Ik kom op 12 dollar voor een shirt met kortingcode RADDAD..En 20 dollar verzenden..Is 32 dollar = 28 euro
Beard up:)>

En bij Etsy betaal je 19.03 voor het shirt en 11.78 voor verzenden en dat is €30.81..

Ik wacht bij fisticuffs op de discounts via FB en dat is vaderdag,moederdag kerstmis etc.;)
 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
@maximum Hoe zet het dan met invoer/omzetbelasting? Boven een bepaald bedrag komt dit toch ook nog bovenop de verzendkosten...
 

maximum

Zware baard
Ik moet zeggen dat de populariteit van dit topic mij toch wel erg nieuwsgierig heeft gemaakt en dan vooral naar de Cigar Blend en Bay Rum varianten.

Helaas is het bij MijnBaard niet mogelijk om een Sample Kit te bestellen.

Iemand die bereid is deze een keer mee te bestellen / een paar ml uit de XXL fles in een mixing bottle wil gieten voor een klein prijsje?

Je kan zelf toch bij fisticuffs een sample pack bestellen met code RADDAD..
Betaal je $19.99+$12-$3.99=$28 =€24.5
Moet je wel een kreditcard hebben of lenen van iemand;)
[DOUBLEPOST=1465197869][/DOUBLEPOST]
@maximum Hoe zet het dan met invoer/omzetbelasting? Boven een bepaald bedrag komt dit toch ook nog bovenop de verzendkosten...

Niet als cadeau(Y)..Ik zet altijd bij mijn bestelling er in hoofdletters bij..Please sent it as a GIFT;)En dat doen ze dan ook:)Beard up:)>
 

CyKosis

Baard
In de VS is verzenden als gift wanneer het niet zo is douanefraude. Daarom weigeren de meest shops dat te doen. Maar ook pakketen opgemerkt als gift kunnen worden geschept bij de douane. Als je iets besteld buiten de EU moet je altijd rekening houden met extra kosten.

http://www.invoercalculator.nl/
 

maximum

Zware baard
In de VS is verzenden als gift wanneer het niet zo is douanefraude. Daarom weigeren de meest shops dat te doen. Maar ook pakketen opgemerkt als gift kunnen worden geschept bij de douane. Als je iets besteld buiten de EU moet je altijd rekening houden met extra kosten.

http://www.invoercalculator.nl/

Doe het altijd zo en GBS verzend het ook zo als gift:DLijkt me ook een aardig klusje voor douane om te checken of elk pakketje waar enkel baardproducten(ipv drugs of whatever) zijn gewonnen door bevoorbeeld een facebookactie of er daadwerkelijk voor af getikt is:eek:..Vloeken mag trouwens ook niet ;)Voor mij is en blijft het onwetenheid ik ken namelijk niet het (transport)wetboek letterlijk uit mijn hoofd en dat wil ik graag zo houden:rolleyes:
Ik bestel het gewoon zo en heb de tip overigens van een ander forumlid dus blijkbaar gebeurd het structueel:pSucces(Y)
Beard up:)>
 
Laatst bewerkt:

CyKosis

Baard
Douanefraude wordt door de shop gepleegd, niet door jou. :p Fisticuffs heeft op mijn bestelling desgevraagd een waarde van $20 vermeld (ipv $65). Ik bestel ook regelmatig e-liquids uit de VS en daar wordt ook zo een laag bedrag aangegeven. Er is tot nu toe een pakketje onderschept waar ik btw+inklaringskosten moest betalen. Het blijft een gamble. :)

Ook prijzen, gifts, etc. vallen onder de import regels. Er zijn voorwaarden aan verbonden. Win je een iPad van een actie buiten de EU en het wordt onderschept moet je toch belasting betalen.
 
Laatst bewerkt:

maximum

Zware baard
Douanefraude wordt door de shop gepleegd, niet door jou. :p Fisticuffs heeft op mijn bestelling desgevraagd een waarde van $20 vermeld (ipv $65). Ik bestel ook regelmatig e-liquids uit de VS en daar wordt ook zo een laag bedrag aangegeven. Er is tot nu toe een pakketje onderschept waar ik btw+inklaringskosten moest betalen. Het blijft een gamble. :)

Ook prijzen, gifts, etc. vallen onder de import regels. Er zijn voorwaarden aan verbonden. Win je een iPad van een actie buiten de EU en het wordt onderschept moet je toch belasting betalen.

Dat klopt id(Y) En het blijft een gokje:)Maar ik gok het er maar op:D Heb na 6-7 keer besteld te hebben het altijd netjes gehad;)
En nou weer ontopic over de heerlijke geuren:p:)Beard up:)>
 

Guido1994

Baard
Die twee heb ik ook en kan moeilijk zeggen welke ik lekkerder vind. Jij een voorkeur?

Inderdaad moeilijk te zeggen. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb die dag. Nu ik de flesjes bekijk zie ik dat de Bayrum al een stukje leger is dan de Cigarblend dus dat verraad wel wat. :DBAYRUM
 

maximum

Zware baard
Yeah baby the package is landing(Y)
Nu word er niks meer gekocht in 2016 volgens mijn meissie;)
Staat meer als een halve liter GBS:rolleyes:
Effe snel gesnuffeld en 2 zeer lekkere geuren (zeker voor herhaling vatbaar)maar cigar blend en bay rum blijven the bomb:p
Beard up:)>
20160610_162349-1.jpg 20160610_162914-1.jpg
 

svvander

Baard
Heb ook een tijdje geleden een setje van 5 gekocht (ik had er al eentje gekocht daarvoor). Mijn favoriete geur is zeker en vast Gentlemen's blend, de Bay Rum heb ik ook heel graag. De Viking en Pine Scent vind ik iets minder. OG Scent vind ik maar niets. Ik had al The Outdoursman (waar ik de bijhorende wax al van had). Ik dacht dat ik €18 betaalde voor een flesje (30ml) ex-verzending. Is het rechtstreeks dan zoveel goedkoper?
 

maximum

Zware baard
Heb ook een tijdje geleden een setje van 5 gekocht (ik had er al eentje gekocht daarvoor). Mijn favoriete geur is zeker en vast Gentlemen's blend, de Bay Rum heb ik ook heel graag. De Viking en Pine Scent vind ik iets minder. OG Scent vind ik maar niets. Ik had al The Outdoursman (waar ik de bijhorende wax al van had). Ik dacht dat ik €18 betaalde voor een flesje (30ml) ex-verzending. Is het rechtstreeks dan zoveel goedkoper?

Bij 4oz(120ml) flessen kan dat behoorlijk schelen id;)Beard up:)>
 

Jeepie

Baard
Guys, sinds vandaag is er op het eiland een winkel die een bitchin assortiment aan gbs heeft. Welke "smaken" (alsof je bij de ijsboer staat) zijn echt master en welke kan ik laten liggen?
 

maximum

Zware baard
Dan zou ik zeggen..
1 cigar blend
2 bay rum
3 head hunter blend
4 gentlemen blend
5 og blend
6 pine scent
7 vikings blend
8 outdoorsan blend
Al zou ik de laatste 3 olies zowieso nooit meer kopen;) Maarja das persoonlijk:)
Beard up:)>
 
Banner image
Top