grave before shave

maximum

Zware baard
Als je grave before shave intypt zijn de eerste 4 hits allemaal van dezelfde bij google;)En voor degene die de flesjes allemaal zo leuk vinden ik heb nog een aantal lege staan:DOok leuk toch:pBeard up:)>
 

maximum

Zware baard
Nou vandaag op de gok maar wel op aanraden van Arjay alias de kenner 120ml(4oz) cigar blend besteld:D
Moet alleen wel eens op zoek naar een ander spiegelkastje:eek:De schapjes zijn niet hoog genoeg voor de big brothers van de huidige 30ml populatie;)Of het word overgieten:)Hoop wel mocht ik het echt niet mijn ding zijn ik hem bij je kan slijten voor een schappelijk prijsje Arjay;)Beard up:)> 20160228_204356-1.jpg
 

Guido1994

Baard
Outdoorsman.jpg Morgen krijg ik als het goed is de baardolie van Cigar Blend binnen, ben erg benieuwd. En ik ben nu ook nieuwsgierig naar Bay Rum, omdat iedereen die de hemel inprijst :rolleyes:. Uiteindelijk wil ik ook de hele set, want die plaatjes zijn echt geweldig!. Ik ben nu op mijn deur die van Outdoorsman aan het tekenen, want zo'n witte deur vind ik maar saai.
[DOUBLEPOST=1457458240][/DOUBLEPOST]
Jaja the package is landing:D120ml bay rum:pBeard up:)>Bekijk bijlage 1736

Wow Hoelang doe je daar mee ??
Met mijn kinvachtje kan ik daar een lifetime mee doen!
 

maximum

Zware baard
Bekijk bijlage 1771 Morgen krijg ik als het goed is de baardolie van Cigar Blend binnen, ben erg benieuwd. En ik ben nu ook nieuwsgierig naar Bay Rum, omdat iedereen die de hemel inprijst :rolleyes:. Uiteindelijk wil ik ook de hele set, want die plaatjes zijn echt geweldig!. Ik ben nu op mijn deur die van Outdoorsman aan het tekenen, want zo'n witte deur vind ik maar saai.
[DOUBLEPOST=1457458240][/DOUBLEPOST]

Wow Hoelang doe je daar mee ??
Met mijn kinvachtje kan ik daar een lifetime mee doen!

Hoi..4 november had ik 4x 30ml besteld en die zijn nu op;)..Ik gebruik alleen s'ochtends merkjes en s'avonds eigen browsel:)..4 maanden dus ongeveer met 120ml(Y)..Beard up:)>
 

maximum

Zware baard
Ja, maar dan behoor jij ook tot de groot gebruikers.. ;) De meesten hier doen er minstens dubbel zo lang mee..

Blijkbaar wel Arjay:eek:..Klinkt misschien gek maar ik moet er ook echt wat meer insmeren dan een paar druppels om hem zacht en soepel te houden zeg maar;)..Gelukkig is het geen glimmend verschijnsel als ik klaar ben(Y)..Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Snap je hoor.. :) hier hetzelfde.. Halve pipet per keer.. En nee superglimmende baarden vind ik ook niet zo mooi.. ;)
 
Banner image
Top