grave before shave

Nou..Na effe goed gesnuffeld te hebben en bij twijfel mijn vrouw en schoonzus te hebben geraadpleegt,ben ik tot de volgende conclusie gekomen..
-Met stip op 1 de Bay rum:D Wat een heerlijke lucht(Y)Zeker voor herhaling vatbaar in groot verpakking Hans;)
-OG blend is een lekker zoetig geurtje maar ik kon hem eerst niet thuis brengen:oops:Maar na mijn vrouw en schoonzusje te hebben laten ruiken wisten we het zeker..Colalolly geur:eek:
-Vikings blend is gewoon een mild kruidig luchtje:)Zeker aangenaam(Y)
- En tenslotte Pine scent valt iets tegen..Dennelucht die ik zelf ook maak met de tuinen olie maar die van mezelf echt lekkerder vind ruiken:D

Dus mijn volgende bestelling zal zijn voor te proberen Heathunters,Cigar blend,Gentlemen's blend en tenslotte 120ml Bay rum omdat die op de voorste rij in het kastje hoort:D
Beard on:)>

Bay Rum all the way here! Pine Scent vond ik verschrikkelijk. Alsof ik in een kerstboom gedoken was.
 

Corneel

Baard
Er is nu kerstkorting bij GBS :D 15% met de kortingscode GBSXMAS

Klopt, ze hadden de afgelopen 12 dagen elke dag een leuke korting, soms tot wel 25%. Helaas zijn de verzendkosten een beetje aan de hoge kant. Wat dat betreft kunnen de Amerikanen nog wel iets van de Chinezen leren.
 

maximum

Zware baard
Klopt, ze hadden de afgelopen 12 dagen elke dag een leuke korting, soms tot wel 25%. Helaas zijn de verzendkosten een beetje aan de hoge kant. Wat dat betreft kunnen de Amerikanen nog wel iets van de Chinezen leren.

Als je wat 120ml flessen olie besteld loont het zeker:)>
 

JeroenP

Volle Baard
en de controle bij onze grens dan?? Met dit soort dagen zijn er vast wat extra mensen aan het werk. Maar ja....het is te proberen.
[DOUBLEPOST=1481878767][/DOUBLEPOST]
Bay Rum all the way here! Pine Scent vond ik verschrikkelijk. Alsof ik in een kerstboom gedoken was.
was deze echt zo erg....ik stond net op het punt deze te bestellen...
 

maximum

Zware baard
en de controle bij onze grens dan?? Met dit soort dagen zijn er vast wat extra mensen aan het werk. Maar ja....het is te proberen.
[DOUBLEPOST=1481878767][/DOUBLEPOST]
was deze echt zo erg....ik stond net op het punt deze te bestellen...

Ik zet altijd bij opmerkingen sent is as gift en nooit problemen onder vonden:)>
 

Bunny

Baard
En er lag vandaag een pakketje in de bus met 2 grootverpakkingen bayrum en sigarblend. Op de gok een kleine caramel Mocha meebesteld, zo uit het potje ruikt het zeer goed! Op de envelop stond een waarde van 20USD zonder erom gevraagd te hebben. Ook zeer snel binnen, 6 dagen!
fcd40533c632a06a235ae4e4876230fd.jpg


Owja er zaten ook 2 bierkoelhouddingen bij :D
 

JeroenP

Volle Baard
bij deze ben ik officieel jaloers!!!!

mooi setje en graag een review van de Caramel Mocco. Hier ben ik erg benieuwd naar...
 

Bekkers

Baard
Ik zie dat GBS ook 'bundle options' aanbiedt.
Een XL olie-én-balsem-combi voor $45 sheelt $6 ten opzichte van die producten apart bestellen.

Relaxte site! (Y)
 

Nib85

Volle Baard
Vrijdag ook mijn spullen binnengekregen.
De Bay Rum olie en balm. Ruikt erg lekker.
Ben ook wel benieuwd naar de andere combinaties.

Had de Amerikaanse website nog niet gezien. Duurt het lang voor een bestelling binnen is?
 

Desmond

Stoppelbaard
Ik gebruik nu ook al een paar dagen de gbs bay rum balsem.
En moet zeggen dat deze ook heel goed bevalt aangename geur, smeert makkelijk uit en het belangrijkste voor mij dat hij me bescheiden baardje de hele dag in model houd(Y)
 

Bekkers

Baard
20161231_113220-1.jpgGisteren binnengekregen en zoals hier al zo vaak is gezegd: héérlijk spul! Mijn vriendin vindt de geur ook superlekker. Altijd goed.

Dit maakt me benieuwd naar de andere geuren van GBS. Méér olie heb ik echter niet nodig. Sterker nog, dan moet ik uiteindelijk olie weggooien, omdat het op den duur helaas bederft. Dat zou zonde zijn.

Vandaar mijn vraag: wie wil een flesje GBS ruilen? Ik bied 'Bay Rum' aan en zou daar graag 'Cigar Blend' of 'Gentlemen's Blend' voor ontvangen. "Van ruilen komt huilen" geldt natuurlijk niet als het om baardolie gaat!

Let op: ik heb een fles Bay Rum van 120ml. Een geïnteresseerde krijgt dus een pipetflesje van 30 of 50ml (net wat we overeenkomen) zonder etiket.
Wil je jouw collectie baardolie uitbreiden en zie je deze ruil wel zitten, stuur maar een berichtje.
 

Bekkers

Baard
Bekijk bijlage 3878
Vandaar mijn vraag: wie wil een flesje GBS ruilen? Ik bied 'Bay Rum' aan en zou daar graag 'Cigar Blend' of 'Gentlemen's Blend' voor ontvangen. "Van ruilen komt huilen" geldt natuurlijk niet als het om baardolie gaat!

Let op: ik heb een fles Bay Rum van 120ml. Een geïnteresseerde krijgt dus een pipetflesje van 30 of 50ml (net wat we overeenkomen) zonder etiket.
Wil je jouw collectie baardolie uitbreiden en zie je deze ruil wel zitten, stuur maar een berichtje.

Ter compensatie voor het etiketloos flesje krijgt de geïnteresseerde 50ml Bay Rum van me in ruil voor 30ml Cigar of Gentlemen's Blend. Ow, en een dot stickers. :)>
 
Banner image
Top