grave before shave

Gaaf man, die stickers... alleen daarom al gaat ik binnenkort maar eens een bestelling plaatsen bij onze Amerikaanse vrienden. :D

Heb thuis snorrenwax van GBS Gentleman's blend... normale hold en met een zeer fijn aangenaam geurtje. zoetige bourbon met een vleugje sandelhout!
Ruikt heel erg anders dan het natuurlijke Percy Nobleman of de Booze n Baccy van Capt. Fawcett, die op zijn beurt weer wat pittige mannengeur heeft.
 

maximum

Zware baard
FB_IMG_1453728886128.jpg Persoonlijk ben ik geen petdrager;)Mocht ik er 1 op moeten zou het deze zijn:DKwam hem tegen op the world wide web:)Wel een gaaf ding:cool:..Beard up:)>
 

Beatle

Baard
heb sind kort het sample pack in huis van GBS.

maar het valt mij op dat de geur heel erg "licht" is en na een paar min na het aanbrengen van de olie ruik ik het zelf al niet meer.
meer mensen deze ervaring, betreft tot nu toe alleen de bay rum en de vikings blend,
 

maximum

Zware baard
heb sind kort het sample pack in huis van GBS.

maar het valt mij op dat de geur heel erg "licht" is en na een paar min na het aanbrengen van de olie ruik ik het zelf al niet meer.
meer mensen deze ervaring, betreft tot nu toe alleen de bay rum en de vikings blend,

Vikings blend is de haast geurloze variant van GBS;)Dus das normaal(Y)Bay rum ruik ik heel de dag:)Ik smeer er wel een half pipetje in:DMet een paar druppels zal je id niet veel ruiken op lange termijn..Beard up:)>
 

maximum

Zware baard
Jeetje man, drink jij dat spul ofzo! :D

Whaha Arjay:DNog net niet;)Maar ik zit wel bijna tegen een vol pipet per dag:eek:GBS is gewoon lekker spul:)Ga nu ook de cigar blend checke(Y)Ervaar ik die ook zoals de bay rum dan komt doe ook alleen nog in 4 oz door de brievenbus:pBeard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nou ga daar dan maar vast rekening mee houden. Het zijn mijn twee favoriete geurtjes de laatste tijd.. :D(Y)
 

Elfdutch

Baard
Ja ik heb de bay rum olie en de cigar blend balsem. Allebei heerlijk. (net als de headhunter olie trouwens)
Laatste tijd het gevoel dat de baard van olie wat "brosser" wordt en juist van de balm lekker zacht blijft.
Dus volgende bestelling zal balm zijn, ook rechtstreeks in de USA want dat scheelt toch.
Ik wil dan bay rum balm en wil ook de gentleman's blend uitproberen.

Wat mij betreft wel echt een super merk!
 

maximum

Zware baard
Dus volgende bestelling zal balm zijn, ook rechtstreeks in de USA want dat scheelt toch.

Inderdaad;)Heb nu met korting 120ml voor 30 dollar(26 euro) inclusief verzending..Normaal is dat daar 35 dollar(31 euro)..Dat is dus zeg 7,5 euro voor 30ml GBS waar je in nederland gemiddeld 17 euro voor betaald:p..Das id een verschil:)..Moet je uiteraard wel een 4 oz fles bestellen anders word het verschil minder;)..Beard up:)>
 
Banner image
Top