grave before shave

maximum

Zware baard
Vandaag op de door Hans getipte amerikaanse site ook maar eens deze set besteld:)..Scheelt toch inclusief verzendkosten dik 5 euro per flesje;)..Ben benieuwd qua geur:D..grt:)>ALL_4_beard_oil_clipped_n_ready.jpg
 

maximum

Zware baard
2015-11-19 13.32.55-1.jpg Nou dat valt niet tegen:rolleyes:De 14e (zaterdag) bestelt en de 19e binnen..Ben er tussentijds wel achter gekomen dat de vikingsblend naturel olie is..Dus die heb ik eerst maar eens gecheckt omdat ik bij bestellen blijkbaar niet goed had opgelet:confused:..Gelukkig ruikt die al goed:D..Ben nu heel benieuwd de komende dagen na de andere 3 olies..Uiteraard de complete reviews van alle 4 volgt later;) grt:)>
 

maximum

Zware baard
Nou..Na effe goed gesnuffeld te hebben en bij twijfel mijn vrouw en schoonzus te hebben geraadpleegt,ben ik tot de volgende conclusie gekomen..
-Met stip op 1 de Bay rum:D Wat een heerlijke lucht(Y)Zeker voor herhaling vatbaar in groot verpakking Hans;)
-OG blend is een lekker zoetig geurtje maar ik kon hem eerst niet thuis brengen:oops:Maar na mijn vrouw en schoonzusje te hebben laten ruiken wisten we het zeker..Colalolly geur:eek:
-Vikings blend is gewoon een mild kruidig luchtje:)Zeker aangenaam(Y)
- En tenslotte Pine scent valt iets tegen..Dennelucht die ik zelf ook maak met de tuinen olie maar die van mezelf echt lekkerder vind ruiken:D

Dus mijn volgende bestelling zal zijn voor te proberen Heathunters,Cigar blend,Gentlemen's blend en tenslotte 120ml Bay rum omdat die op de voorste rij in het kastje hoort:D
Beard on:)>
 
Banner image
Top