Eindelijk, een baard!

Joep

Zware baard
Das al een beste twee-maanden-baard! (Y)
Ook de grijsheid dient zich aan! :D #grijsiswijs! :eek:
Dank je!
Ik hoop een volle baard te krijgen, bijvoorbeeld zoals @Boof72 (die vind mijn vrouw zo mooi), maar ik weet nog niet of dat erin zit. @Boof72 mag ook niet langs komen bij mij, dat is veel te riskant. @ProfessorMelchior en @Gunter komen ook al langs om mijn vrouw te overtuigen dat ik Red Wing boots nodig heb en daar loop ik ook al enig risico mee :D
Maar niets staat vast, misschien ga ik wel voor een hele lange baard. :)> om te beginnen een yeard.

Gaat prima en best wel snel. :)>(Y)
Dank je! Ik heb het vorige week gemeten. Ik kwam uit op 0,43mm per dag, dus als ik voor de yeard ga kom ik uit op 15cm :D :)>:)>:)>
 

Joep

Zware baard
Maar waar ben je dan zo bang voor...? :D:D:D:eek::rolleyes:

Gebruik jij een schuifmaat...? :D:eek::rolleyes:
Ik voel me een beetje in de maling genomen. :confused: :) :D
lengte vorige week delen door het aantal dagen dat ik bezig was op dat moment :)>
Ziet er goed uit hoor. Alleen ik zou wel wat aan die rare witte hoeken in mijn gezicht laten doen

IT ain't over till the fat lady sings.
Dank je en ik voel me weer een beetje in de maling genomen. :confused::eek::) :D
Gaat lekker snel! Ziet er al goed uit!
Dank je @Olav1975 !
 

Texman

Koning Baard
Baard en snor zijn nu 2 maanden :)
Wat kan een maand toch lang duren als je op :)> zit te wachten.
Bekijk bijlage 13377 Bekijk bijlage 13378 Bekijk bijlage 13380 Bekijk bijlage 13379

Op zich ben ik best tevreden over de baard- en snorgroei.
De wangen zouden wat mij betreft wat meer dekking mogen hebben, maar daar lopen veel baarden tegenaan zag ik al op het forum.
Ik vind het leuk dat mijn snor uit zichzelf al een beetje omhoog krult aan de uiteinde, dat verschilt wel per dag.
Ha Joep,
Je kan zeker tevreden zijn over je baard en snor en zeker als je bedenkt dat je pas twee maanden bezig bent(Y)(Y)(Y).
Er zit al wat grijs in dat maakt het enigszins gedistingeerd (jawel);)
Ga zo door want je krijgt een hele mooie volle baard.
Texman :)>
 

Joep

Zware baard
Gaat heel goed, mooie baard gaat dit worden, goeie "peper en zout" kleur! (Y)
Ha Joep,
Je kan zeker tevreden zijn over je baard en snor en zeker als je bedenkt dat je pas twee maanden bezig bent(Y)(Y)(Y).
Er zit al wat grijs in dat maakt het enigszins gedistingeerd (jawel);)
Ga zo door want je krijgt een hele mooie volle baard.
Texman :)>
Hartstikke goed Joep! En zoals @Texman al zegt...je ziet er gedistilleerd uit (jawel) ;) :D En je moet je er helemaal niks van aan trekken als je plagen....zoiets zou ik nooit doen :eek::rolleyes:
Dank jullie @Laurent1965 , @Texman en @Yainderidoo !

Heel leuk al die positieve reacties :)
Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel tevreden ben. Het begin is er en ik heb nu niet meer het gevoel met een stoppelbaard te lopen, dat vond ik in het begin wel lastig. Ik weet nu ook zeker dat ik verder wil. Ik krijg aardig wat leuke reacties van mensen om mij heen en tot nu toe geen negatieve reacties, dus dat is ook mooi. (Y)
Mijn volgende doel is de 5 maanden baard, of te wel het nieuwe jaar. Ik ben zelf erg benieuwd hoe het dan gaat staan.
[DOUBLEPOST=1570467297][/DOUBLEPOST]
En zoals @Texman al zegt...je ziet er gedistilleerd uit
Hee, dat zie ik nu pas, je staat @Texman 's woorden te verdraaien. Ik dacht al, waar blijft de grap nou?? :D Wat betekend dat eigenlijk precies, er gedistilleerd uitzien? Moet ik wat meer drinken om de boel te verdunnen soms?
 

Texman

Koning Baard
Dank jullie @Laurent1965 , @Texman en @Yainderidoo !

Heel leuk al die positieve reacties :)
Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel tevreden ben. Het begin is er en ik heb nu niet meer het gevoel met een stoppelbaard te lopen, dat vond ik in het begin wel lastig. Ik weet nu ook zeker dat ik verder wil. Ik krijg aardig wat leuke reacties van mensen om mij heen en tot nu toe geen negatieve reacties, dus dat is ook mooi. (Y)
Mijn volgende doel is de 5 maanden baard, of te wel het nieuwe jaar. Ik ben zelf erg benieuwd hoe het dan gaat staan.
[DOUBLEPOST=1570467297][/DOUBLEPOST]
Hee, dat zie ik nu pas, je staat @Texman 's woorden te verdraaien. Ik dacht al, waar blijft de grap nou?? :D Wat betekend dat eigenlijk precies, er gedistilleerd uitzien? Moet ik wat meer drinken om de boel te verdunnen soms?
@Yainderidoo heeft mijn woorden geepibreerd :eek: erg ondeugend natuurlijk terwijl ik het zo goed bedoelde. Maar ik denk dat als je er gedistilleerd uitziet dat je dan met borrelglazen in je bril te diep in het glaasje hebt gekeken (of zo iets):D:D
 

Joep

Zware baard
Ziet er top uit Joep!! zeker met dat beetje grijs wat er door komt. Dat wordt een geweldige baard, leuk om het zo te volgen..
Beard On!!:)>(Y)
Nou dat gaat toch lekker zou ik zeggen. En als dit na 2 maanden is, moet je eens zien wat het resultaat over weer 2 maanden is. Lekker door gaan met je baardreis. Beard on:)>
Gaat prima inderdaad.
Mooi doel eerst maar het eind van het jaar, zo hou je het mooi overzichtelijk. (Y):)>
Dank jullie! Ik was toch een beetje onzeker of het wel goed ging, maar na al deze leuke reacties is die twijfel voledig weg genomen. Wat een leuk forum is dit :) (Y)
 

Yainderidoo

Zware baard
Hee, dat zie ik nu pas, je staat @Texman 's woorden te verdraaien. Ik dacht al, waar blijft de grap nou?? :D Wat betekend dat eigenlijk precies, er gedistilleerd uitzien? Moet ik wat meer drinken om de boel te verdunnen soms?
Zoals @Texman zegt...heb ik zijn woorden geëpileerd, erg ondeugend natuurlijk! ;);):D:D:D:D Je ziet er goed uit zoals je bent Joep!! (Y) ;)
@Texman moet de groeten van Simon Carmiggelt hebben ;)
 
Banner image
Top