Eindelijk, een baard!

Joep

Zware baard
@Nib85 Bedankt voor de link, ik heb hem doorgestuurd naar mijn vrouw :D
Eerlijk gezegd is het een hele opgave om mijn kinderen netjes te laten eten, maar ik moet zeggen dat het best aardig lukt. Het is vooral een kwestie van heel veel herhalen, soms erg vermoeiend, maar dat weet je als je aan kinderen begint. Nu ik nog :D Wel handig om het nog eens door te nemen hoe het nou echt hoort. Soms heb ik met mijn vrouw een discussie wat goede tafelmanieren zijn, want zij maakt er echt een potje van. Niet dat ik het allemaal goed doe, maar ik heb daar toch wel iets meer van meegekregen in mijn opvoeding.
Ik overweeg om brood met bestek te gaan eten, dat gaat nu nog uit het handje, behalve brood met een gebakken ei dan, die eet ik al met bestek, In de ochtend brood met appelstroop is echt een geknoei nu.

Die foto komt er aan. Nog 8 dagen en dan ben ik precies twee maanden bezig, dat lijkt mij een mooi moment om te laten zien hoever ik ben.

@zenn Met soep ben ik er wel al achter dat een kleinere lepel helpt. Niet echt mijn stijl, want ik houd altijd van grote happen, maar dat zijn aanpassingen waar ik wel mee kan leven.
 

Joep

Zware baard
1002852709910167
https://www.facebook.com/zzqrva/pho...LNGGtl0nlXDGPpA3K7YcZVI3Q&__tn__=EEHH-R[/img]
Pinda's, waarom pinda's?? Omdat ze makkelijk in je baard verdwijnen en daarna onvindbaar zijn?
 

Joep

Zware baard
Bedankt voor het goede advies, het werkt namelijk. (Y)
Ik eet nu al twee dagen mijn broodje appelstroop met mes en vork en dat gaat heel netjes nu. Dus @Nib85 had gelijk, gewoon mijn tafelmanieren op peil brengen. :)
Ik word toch een stuk netter mens sinds ik een baard heb :D :)>
 

Hartenheer

Zware baard
Zit me hier toch een partij te klooien met eten en drinken. Na elke maaltijd en na elk drankje dat geen water is ren ik naar de badkamer om mijn snor te spoelen, wat een gedoe zeg. Moet ik hier gewoon aan wennen en accepteren, of heeft het ook iets te maken met iets handiger erin worden?
Zolang ik thuis ben is het niet zo een probleem, maar ergens anders is het vooral lastig.
Snap dit echt niet.
Moet soms mijn snor wel eens na wat eten schoon maken, maar precies zo ik zeg soms.
Ik eet zelfs moorkoppen zonder dat mijn snor onder zit .
 

Joep

Zware baard
Snap dit echt niet.
Moet soms mijn snor wel eens na wat eten schoon maken, maar precies zo ik zeg soms.
Ik eet zelfs moorkoppen zonder dat mijn snor onder zit .
Oh??
Misschien zit het tussen mijn oren dan?
of ben ik er heel gevoelig voor?
of ben ik heel onhandig?
of ben jij heel erg handig?
of heb jij een andere model snor, iets hoger op de lip?
Tja, het kan van alles zijn. Ik ben natuurlijk ook een beginnende baard en snor man, dus moet nog veel oefenen om alle relevante vaardigheden onder de knie te krijgen.
In ieder geval hebben de vorige tips mij goed geholpen, alleen die pinda's zie ik niet helemaal zitten. Ik neem wel pindakaas.
 

Joep

Zware baard
Baard en snor zijn nu 2 maanden :)
Wat kan een maand toch lang duren als je op :)> zit te wachten.
2019-10-07front.JPG 2019-10-07under.JPG 2019-10-07left.JPG 2019-10-07right.JPG

Op zich ben ik best tevreden over de baard- en snorgroei.
De wangen zouden wat mij betreft wat meer dekking mogen hebben, maar daar lopen veel baarden tegenaan zag ik al op het forum.
Ik vind het leuk dat mijn snor uit zichzelf al een beetje omhoog krult aan de uiteinde, dat verschilt wel per dag.
 
Banner image
Top