De Professor in wording!

Hartenheer

Zware baard
Tuurlijk wel @Hartenheer. Gewoon voor de spiegel gaan staan, bepalen welke lengte je wilt houden en knippen maar. Niet blijven bijwerken daarna, anders wordt het steeds korter. Dag erna de vergeten haren nog even afknippen en klaar.
Het groeit toch weer aan, dus wat kan er fout gaan?
Ik wacht het resultaat van je daad af! :)
Ben bang dat dit voor mij niet opgaat. Het model baard verschilt van ons.
Ik heb mijn baard rond, en niet onderaan recht. Als ik die recht zou afknippen kom ik met de zijkant niet mooi uit en krijg een {rechthoekige} baard. Dat staat mij totaal niet.
 

Kale666man

Baardaap
Niks,maar je moet wel het lef hebben,maar ja wie niet waagt wie wie niet wint en in het ergste geval opnieuw begint.
Nee prof je zegt het heel éénvoudig maar blijft toch wel eng om het zelf te doen en nogmaals ik vind het knap gedaan en kijken wie er nog volgt.
Zullen er niet heel veel zijn ben ik bang en recht is niet rond en snap hartenheer wel.
Maar goed die 40 euro kan je weer ergens anders aan besteden.
Maar daar zal je wel raad mee weten.
Voor alle baardleden via jou topic fijne feestdagen en knippend 2018 in.:p
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Gisteravond aanwezig op een feest en iemand vroeg me hoelang ik nu al een baard heb.
'Oh, ja' dacht ik: 'Vandaag heb ik de Tweard bereikt'.
Op een rustig moment maar even snel een vage selfie gemaakt om het resultaat vast te leggen.

image.jpeg

Ik denk, dat ik bij deze lengte van de baard blijf, die me wel bevalt.
Aangezien ik geen liefhebber van een "plakbaard en snor" ben is het bij mij altijd een niet gestylde losse bende, die vrolijk naar alle kanten wappert. Binnenkort ga ik eens met de schaar aan de gang om de baard in model te krijgen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gefeliciteerd met je Tweard (Y)

Op een bepaald moment wordt begin je te vergeten hoe lang je hem al hebt en moet je eigenlijk al gaan rekenen naar de tijd dat je er mee begonnen bent :)>
 
Banner image
Top