De Professor in wording!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
image.jpeg Om ieder nieuw forumlid te steunen, zodat ze niet wanhopig worden van de eerste maanden, waarin het lijkt of de baard en snor nooit de gewenste lengte zullen gaan bereiken, zal ik ook maar een fotodagboek van de vorderingen bij gaan houden.

3 dagen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
image.jpeg Na een week gewoon een ongeschoren kop.
[DOUBLEPOST=1463351312][/DOUBLEPOST]image.jpeg Een maand en dan begint het dicht te groeien en krijg ik door de grijze haren de aanblik van een ouwe chimpansee.
[DOUBLEPOST=1463351807][/DOUBLEPOST]image.jpeg Twee maanden en ik vraag me af, hoelang het er zo rommelig uit blijft zien.
[DOUBLEPOST=1463352073][/DOUBLEPOST]image.jpeg Drie maanden en ik kan eindelijk mijn snor punten en mijn ronsel begint over mijn kin te groeien.
 

Jeepie

Baard
Nee, ik zit te overdenken, waarom ik in Nederland een baard probeer te kweken niet op het zonnige Curacao. ;)

Begrijpelijk. Al moet ik eerlijk bekennen dat mijn baard het hier wel erg zwaar heeft. Die zon en hitte zorgt voor erg droge haren. De olie en balm gaan erg hard hier. Verder is het natuurlijk een paradijs hier;)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik vermoed ongeveer dezelfde lengte, als jij op je avatar, maar ook ik ben een "silver fox", dus ik moet afwachten of het er wel uitziet of dat ik er uit ga zien als een zwerver of verdwaalde stoombootkapitein. o_O Ik ga niet voor de goudzoekersbaard.
Momenteel denk ik er zelfs over om de zijkanten iets in te korten, omdat het midden op mijn kin en onderkant kaak iets achterblijft, zodat ik de bakkebaarden van een generaal uit de Amerikaanse burgeroorlog begin te krijgen. :confused:
 

RonM

Baard
Wat is er mis met een grijze baard, check deze bijvoorbeeld ;)

11010590_351319941721431_115786667323106444_o.jpg
 
Banner image
Top