De Professor in wording!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Goed dat je nog onder ons bent. Ik ben vrij nieuw op het forum, dus we hebben elkaar nog niet eerder gesproken. Waar komt dat verhaal over de storm vandaan als ik vragen mag?
Welkom op het forum!
Het is nooit te laat om elkaar te leren kennen en je mag altijd alles vragen.
Het verhaal van de storm is een metafoor om aan te geven, dat je je nooit angst moet laten aanjagen en zelfs personages, zoals de Duivel, kunt laten weten, dat ze beter rekening met jou kunnen houden.
 

Baardforum Admin

Administrator
Ik heb een redelijk slechte periode beleefd, waarbij men mij tot drie keer toe meldde, dat ik de planeet op zeer korte termijn zou gaan verlaten, maar aangezien ik nog niet klaar ben met het Baardforum heb ik een fors team artsen weten te verbazen.
Overlijden boezemt me voor geen seconde angst aan, want ik heb nooit gedacht de leeftijd te zullen bereiken, die ik nu heb en heb rijkelijk over de wereld gereisd, zowel ter land als ter zee. Veel avonturen en veel gevaren.
Het volgende verhaal wijst mijn weg:
Op een nacht liep ik door een duister bos toen ik verderop mijn pad een donkere figuur ontwaarde.
Toen ik hem genaderd was zag ik, dat het de Duivel was.
Hij boog zich naar mij toe en fluisterde: ‘Je kan de storm niet overleven’, waarop ik hem antwoordde: ‘Ik ben de storm!’.

Ik ben dus terug met baard en zal de draad weer oppakken.
Geef me even de tijd alle posts door te lezen, 1.875 spamberichten te verwijderen en nieuwe leden te begroeten.
Het naderende nieuwe jaar ga ik weer op volle stoom!

Foto1: Ontsnapt uit het ziekenhuis met een dom operatiebandje om mijn pols voor bijvoeding van de Amerikaanse keuken.

Foto2: Op het “de Prof is onuitroeibaar” feestje bij thuiskomst, dat vrienden voor me georganiseerd hadden.
Welkom terug Melchior, goed je weer te zien!
Gr.
Sebas
 

Hartenheer

Zware baard
Ik heb een redelijk slechte periode beleefd, waarbij men mij tot drie keer toe meldde, dat ik de planeet op zeer korte termijn zou gaan verlaten, maar aangezien ik nog niet klaar ben met het Baardforum heb ik een fors team artsen weten te verbazen.
Overlijden boezemt me voor geen seconde angst aan, want ik heb nooit gedacht de leeftijd te zullen bereiken, die ik nu heb en heb rijkelijk over de wereld gereisd, zowel ter land als ter zee. Veel avonturen en veel gevaren.
Het volgende verhaal wijst mijn weg:
Op een nacht liep ik door een duister bos toen ik verderop mijn pad een donkere figuur ontwaarde.
Toen ik hem genaderd was zag ik, dat het de Duivel was.
Hij boog zich naar mij toe en fluisterde: ‘Je kan de storm niet overleven’, waarop ik hem antwoordde: ‘Ik ben de storm!’.

Ik ben dus terug met baard en zal de draad weer oppakken.
Geef me even de tijd alle posts door te lezen, 1.875 spamberichten te verwijderen en nieuwe leden te begroeten.
Het naderende nieuwe jaar ga ik weer op volle stoom!

Foto1: Ontsnapt uit het ziekenhuis met een dom operatiebandje om mijn pols voor bijvoeding van de Amerikaanse keuken.

Foto2: Op het “de Prof is onuitroeibaar” feestje bij thuiskomst, dat vrienden voor me georganiseerd hadden.
Blij dat je terug bent.
Je hebt ons wel laten schrikken hoor.
Maanden niets van je laten horen.

En nu "gezond" weer bij ons blijven hoor.

Herken dit.
Mijn vrouw werd 16 jaar geleden op mijn verjaardag {april} vermeld dat ze er rekening moesten houden dat ik de kerst zeker niet zou halen.

Ik ben er nog steeds, ook al is het moeizaam.

Door medicijn gebruik was mijn baard volledig verdwenen.
Nu weer hard op weg om een baard te kweken.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Blij dat je terug bent.
Je hebt ons wel laten schrikken hoor.
Maanden niets van je laten horen.

En nu "gezond" weer bij ons blijven hoor.

Herken dit.
Mijn vrouw werd 16 jaar geleden op mijn verjaardag {april} vermeld dat ze er rekening moesten houden dat ik de kerst zeker niet zou halen.

Ik ben er nog steeds, ook al is het moeizaam.

Door medicijn gebruik was mijn baard volledig verdwenen.
Nu weer hard op weg om een baard te kweken.
Ik kon je gewoonweg niet achterlaten, dus heb ik er voor gekozen om nog even te blijven om je nieuwe, fantastische baard te kunnen bekijken.:)>
 

Gerrit

Baard
Tijdens de feestjes en de bijbehorende bar-b-q's op zomeravonden heb ik de kans om te oefenen voor de werkzaamheden van de komende wintermaanden. Nu nog zonder mijter.;)

Bekijk bijlage 5542
Hai prof …
net ff een gedeelte van jouw baardreis zitten lezen en bekeken uiteraard…
geinig,leerzaam en vooral een stimulans om eens door te zetten…
ondanks jou luchtige instelling zei je toch dat je reis “een martelgang was”,opmerkingen,scheefgroei ,te langzaam en meer van die redenen..
Echter…je hebt uiteindelijk wel je doel bereikt met een prachtige baard en snor..
je moet er wel een goeie kop voor hebben natuurlijk….
als je van nature een knappe jongen was geweest had t er niet uitgezien natuurlijk!…hihi…
kortom…ik ga gewoon ff door met de baardgroei…
Cu….
 
Banner image
Top