De Professor in wording!

Kale666man

Baardaap
En nog wat,iedereen spreekt alleen over de baard van prof,maar mag ik dan toch ook zeggen dat de dame die er naast staat toch wat afleiding geeft aan de baard van hem,en ga nu niet zeggen van,ik kijk alleen naar de baard,want dan lieg je.
Deze dame ziet er goed uit en ja melchior ik weet dat het niks met baarden te maken heeft maar dat moet je maar door de vingers zien:)
 

Glenn

Baard
Je baardreis helemaal doorgelezen en het is zeker een inspiratie bron voor ons beginnende baardbroeders, waaronder mezelf.
De lieftallige Dame op je laatste foto had toch ook mijn onverdeelde aandacht gekregen. ;)

Greetings.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Wordt tijd voorr een update prof!;)

Als @Jeepie het aangeeft, dan moet ik er gehoor aangeven, dus hierbij een gisteren op een feestje gemaakt plaatje.
Op de kop af 21 maanden baardgroei zonder inmenging van een barbier.
Nog 3 maanden tot de Tweard, maar ik vermoed, dat ik er toch een kleine 5 tot 7 centimeter af ga halen, omdat ik vind, dat de onderzijde vlassig begint te worden.
Ik ben nu wel gewend aan een baard van deze lengte, dus vervuil hem niet meer tijdens de maaltijd en raak niet meer verstrikt in de ritssluiting van mijn jas. :) Nieuwe ervaringen zijn wel het feit, dat ik er 's nachts nogal eens op wil liggen, waardoor ik wakker word en de onprettige ervaring, dat bij forse wind de baard vol in het gezicht wil waaien en ik weinig zicht meer heb. :D

image.jpeg
 

RCM

Baardaap
Prachtige foto en een geweldige baard natuurlijk! Al zou ik maar voor de helft daarbij in de richting komen, dan zou ik al helemaal happy zijn :). Leuke camouflageblouse trouwens, origineel landmacht? ;)

:)>(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Fors exemplaar geworden ondertussen (Y)

Onderste deel is inderdaad iets aan de vlassige kant.

Zoals je weet is er bij mij ook al een paar keer een dergrelijk stuk af gegaan dus je kan het overleven met net ietsje minder :D
 
Banner image
Top