De Professor in wording!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dank voor de complimenten, mannen.
Twee jaar geleden deze post begonnen om anderen te inspireren en hoop te geven, dus stel me niet teleur, neem de moeilijke groei-periodes voor lief en kweek een baard, die je persoonlijk uiterlijk versterkt.

(Op mijn iPad lig ik echt niet op mijn zij. :confused:o_O Alhoewel het inderdaad een onstuimig feestje was, haha, maar ik heb het overleefd........geloof ik.)

De ballcap is niet van de Peaky Blinders Store @istawa , maar heb ik in 1994 (kwalitatief goede hoofddeksel gaan zeer lang mee) in New York aangeschaft bij een winkel, die de petten al een eeuw onveranderd in productie had. Het is nu haast onvoorstelbaar, maar het internet stond in de kinderschoenen, dus je moest de artikelen, die je wilde hebben ergens op de wereld gaan kopen. Dat had ook zijn charme. Van deze ballcaps heb ik toen maar gelijk een stapel aangeschaft, zodat ik mijn gehele vriendekring van een exemplaar kon voorzien en ze dragen ze nog steeds. :)

Dank voor het overeind helpen @dijkie . Je hebt een oude, stramme man weer op de been geholpen.:D
 

Kale666man

Baardaap
Zo dat is waanzinnig mooi gedaan prof.
Mooi stukje vakmanschap en lijkt ook sprekend op je.
Heel mooi cadeau in ieder geval waar je vast heel erg blij mee bent en terecht.(Y)(Y)
 
Banner image
Top