De Professor in wording!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
The journey continues, hahaha.
Zo kan iedereen lezen welke weg ze nog te gaan hebben en vooral welke kuilen ze tegen zullen komen.
Maar het is zonder meer de moeite waard.
 

Hartenheer

Zware baard
Ziet er goed uit. Ook een stevige snor zie ik.

Persoonlijk hou ik de haren boven mijn lip het liefst zo kort mogelijk.
Dan blijft er ook niets in hangen bij het eten.
 

Ardjan

Baardaap
Looking good! (Y)
Mooi resultaat van anderhalf jaar niet-snoeien-maar-lekker-laten-groeien.
Je zegt "tevreden te zijn met de baardlengte", betekent dit je einddoel?
Ik zeg: Een statige baard met epische lengte zou je geweldig staan. ;)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik ga nog door, maar met "tevreden met de baardlengte" bedoel ik, dat de nu behaalde lengte mijn minimum is. Langer graag, korter niet meer!
Ik begrijp, dat ik toch eens bij de barbier langs moet en dat er dan een stuk afgaat, maar deze lengte voelt goed.
Op naar de epische uitvoering! :D
 
Ik ga nog door, maar met "tevreden met de baardlengte" bedoel ik, dat de nu behaalde lengte mijn minimum is. Langer graag, korter niet meer!
Ik begrijp, dat ik toch eens bij de barbier langs moet en dat er dan een stuk afgaat, maar deze lengte voelt goed.
Op naar de epische uitvoering! :D


Hey hallo best man . Ik moet zeggen mijn ervaringen bij de barbier zijn werkelijk positief. Als ik ga zeg ik altijd ff bij punte alleen moet lang en groot blijven maar wel verzorgt er uit zien . Ze knippen een beetje de dware haren weg maar alles woord besproken hoe en wat . Dus dat er een stuk afgaat valt in de praktijk wel eens waar mee vind ik persoonlijk . Gewoon bespreekbaar maken hoe en wat . En afentoe oplette maar valt allemaal reuzen mee . Tis echt in mijn ogen de moeite waard geweest wat die gaste er van maken . Fijn weekend kerel grt Danny
 
Banner image
Top