De Professor in wording!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Yo prof! Watskebeard?! Ik kijk al een tijdje reikhalzend uit naar de post van de viering van de yeard en het fatsoeneren daarna... ;-) of moet ik nog even geduld hebben ;-) Of ga je voor een tweard?
Sinds mijn "upgrade" naar administrator/moderator op ons Baardforum bleven er zich systeem-problemen voordoen, waardoor ik bepaalde topics niet kon bereiken. Ik geloof, dat ik deze nu opgelost heb en ben dus weer voor iedereen zichtbaar.
De foto van de Yeard kon ik dus niet plaatsen, maar dat zal ik alsnog gaan doen. Het feestje heb ik op 9 februari jongstleden gevierd en ik overdenk om voor de Tweard te gaan!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Daar is de Yeard !
Twaalf maanden groei van de baard zonder bijwerken of knippen.
Aan iedere Baardforummer, die het plan heeft opgevat om eveneens voor de Yeard te gaan kan ik het volgende mededelen: WAT EEN ONGELOOFLIJKE WORSTELING !!!!
De extreem langzame groei, de verzorging en het onderhoud, de diverse stadia van het hebben van een onverzorgd uiterlijk en de schijtlollige opmerkingen van beperkten van geest. Maar ik heb het allemaal overwonnen en behalve, dat ik nu gezegend ben met een verbluffend uiterlijk :rolleyes::confused:o_O heb ik vele leuke uren doorgebracht op ons Baardforum met gelijkgestemden, van wie ik op de toekomstige Baardborrels de baard graag in volle glorie aanschouw.
Op naar de Tweard !!!

Yeard 002.jpg

Yeard 004.jpg
 
Banner image
Top