De Professor in wording!

Lei

Baard
Inderdaad een buitengewoon indrukwekkend resultaat. Ik heb uit nieuwsgierigheid nog eens naar de foto helemaal aan het begin van deze baardreis gekeken. Wat een ongelofelijke metamorfose. Nu een jaar later is het niet langer meer 'De Professor in wording', hij ís het geworden. En toch denk ik dat je ons blijft verbazen en ik ben heel benieuwd naar de tweard.
 

Mrgourmet

Baard
Daar is de Yeard !
Twaalf maanden groei van de baard zonder bijwerken of knippen.
Aan iedere Baardforummer, die het plan heeft opgevat om eveneens voor de Yeard te gaan kan ik het volgende mededelen: WAT EEN ONGELOOFLIJKE WORSTELING !!!!
De extreem langzame groei, de verzorging en het onderhoud, de diverse stadia van het hebben van een onverzorgd uiterlijk en de schijtlollige opmerkingen van beperkten van geest. Maar ik heb het allemaal overwonnen en behalve, dat ik nu gezegend ben met een verbluffend uiterlijk :rolleyes::confused:o_O heb ik vele leuke uren doorgebracht op ons Baardforum met gelijkgestemden, van wie ik op de toekomstige Baardborrels de baard graag in volle glorie aanschouw.
Op naar de Tweard !!!

Bekijk bijlage 4457

Bekijk bijlage 4458
Mooi. Echt.
 

Ger

Baard
Ik vind dit een prachtige baard en fraai geportretteerd op deze zeer mooie foto. Het zijn de leuke weergegeven baardreizen op dit forum die ik graag lees. Top !
 
Banner image
Top