Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Ik zie zojuist een mooie actie bij beautyfashionshop.nl, 50% korting op een baard conditioner, adviesprijs 32 euro nu voor 16 euro. Er zijn nog meer leuke aanbiedingen, ga maar eens een kijkje nemen bij deze webshop, ik hier mijn grove kam gekocht. Merk Chicago Comb Co is echt een supergoede kam en voorkomt klitten en gaat heel makkelijk door je baard heen.
Maar hier is de link https://www.beautyfashionshop.nl/haar/heren/baard-snorverzorging
[DOUBLEPOST=1673732626][/DOUBLEPOST]
Ik zie zojuist een mooie actie bij beautyfashionshop.nl, 50% korting op een baard conditioner, adviesprijs 32 euro nu voor 16 euro. Er zijn nog meer leuke aanbiedingen, ga maar eens een kijkje nemen bij deze webshop, ik hier mijn grove kam gekocht. Merk Chicago Comb Co is echt een supergoede kam en voorkomt klitten en gaat heel makkelijk door je baard heen.
Maar hier is de link https://www.beautyfashionshop.nl/haar/heren/baard-snorverzorging


Ik heb zojuist een flacon besteld, ben benieuwd naar de kwaliteit en de geur.
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Je hebt een tweelingbroer met een mooi rood jasje (Y)(Y)(Y)
Texman :)>

Bekijk bijlage 23993
5.jpg
[DOUBLEPOST=1673824310][/DOUBLEPOST]Ja, het zou kunnen, hij lijkt wel een beetje op mijn baard, hij heeft een mooie snor, ik heb dat ook geprobeerd, maar ik vind het te lang voor het eten en drinken. Dus ik heb de snor weer boven mijn lip gezet.
Omdat ik nu toch bezig ben, heb ik snel wat selfies gemaakt, ik sta op het punt om de nacht weer in te gaan.
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg
 

Macx

Baardaap
20230113_230624.jpg
[DOUBLEPOST=1673991150][/DOUBLEPOST]Ik heb even een vraagje jongens, ik heb vandaag een lekker product binnen gekregen, ik heb gezocht naar de gebruiksaanwijzing, en niet gevonden.
Omdat er zoveel nuttige oliën en meer spul inzitten, vraag ik me af, is dit dan wel iets dat ik weer na een paar minuten er uit moet spoelen, of is dit iets om er in te laten zitten.
Ik weet bijna zeker dat het na het wassen erin wordt gedaan en dan weer na een paar minuten eruit spoelen.
Dat is toch een juiste conclusie?
Hier is de link, kun je even kijken https://www.beautyfashionshop.nl/the-groomed-man-co-musk-have-hair-beard-conditioner-300-ml
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Bekijk bijlage 24015
[DOUBLEPOST=1673991150][/DOUBLEPOST]Ik heb even een vraagje jongens, ik heb vandaag een lekker product binnen gekregen, ik heb gezocht naar de gebruiksaanwijzing, en niet gevonden.
Omdat er zoveel nuttige oliën en meer spul inzitten, vraag ik me af, is dit dan wel iets dat ik weer na een paar minuten er uit moet spoelen, of is dit iets om er in te laten zitten.
Ik weet bijna zeker dat het na het wassen erin wordt gedaan en dan weer na een paar minuten eruit spoelen.
Dat is toch een juiste conclusie?
Hier is de link, kun je even kijken https://www.beautyfashionshop.nl/the-groomed-man-co-musk-have-hair-beard-conditioner-300-ml
Heb even gezocht en kwam er achter dat bol.com het product had( of gaat krijgen geen idee eigenlijk hahaha). Daar stond dat je het na de shampoo moet inwassen en na een paar minutjes geloof ik , goed uitspoelen. Dus ja Macx je hebt het volgens mij goed ja. Ben wel benieuwd naar je ervaring eemee maar dat horen ww vast wel.
 

Macx

Baardaap
Heb even gezocht en kwam er achter dat bol.com het product had( of gaat krijgen geen idee eigenlijk hahaha). Daar stond dat je het na de shampoo moet inwassen en na een paar minutjes geloof ik , goed uitspoelen. Dus ja Macx je hebt het volgens mij goed ja. Ben wel benieuwd naar je ervaring eemee maar dat horen ww vast wel.
Ja, ik denk het ook, ik heb weleens op YT gezien en gehoord dat je eigenlijk niet alles eruit moet spoelen, maar ongeveer een 10% erin moeten laten zitten.
Ik heb trouwens gezien bij bol.com dat de shampoo van dit merk wel erg duur is zeg, kost daar 49,10 euro terwijl ik bij beautyfashionshop.nl 16 euro heb afgerekend voor de conditioner plus 3 euro voor de verzending. Dit is wel een heel duur merk. Gelukkig dat ik die actie zag van 50% korting bij beautyfashionshop.nl
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Bekijk bijlage 24015
[DOUBLEPOST=1673991150][/DOUBLEPOST]Ik heb even een vraagje jongens, ik heb vandaag een lekker product binnen gekregen, ik heb gezocht naar de gebruiksaanwijzing, en niet gevonden.
Omdat er zoveel nuttige oliën en meer spul inzitten, vraag ik me af, is dit dan wel iets dat ik weer na een paar minuten er uit moet spoelen, of is dit iets om er in te laten zitten.
Ik weet bijna zeker dat het na het wassen erin wordt gedaan en dan weer na een paar minuten eruit spoelen.
Dat is toch een juiste conclusie?
Hier is de link, kun je even kijken https://www.beautyfashionshop.nl/the-groomed-man-co-musk-have-hair-beard-conditioner-300-ml
Je kan het beschouwen als een traditionele conditioner die je moet laten intrekken en daarna uitspoelen.
 
Shampoo cleans your hair and removes nasty oils. Conditioner puts the good oils back. Just work into a gentle lather and massage into your scalp. Let the conditioner do its thing for a few minutes, then rinse. Immediately call housemates/partners/neighbours to come and smell your musk.

Van hun website :)
 

Macx

Baardaap
Shampoo cleans your hair and removes nasty oils. Conditioner puts the good oils back. Just work into a gentle lather and massage into your scalp. Let the conditioner do its thing for a few minutes, then rinse. Immediately call housemates/partners/neighbours to come and smell your musk.

Van hun website :)

Dankjewel Joske, fijn dat je het even naar me hebt gepost. Ik heb het vanmorgen dus gebruikt en een paar minuten in laten trekken, daarna uitgespoeld. Ik vind eigenlijk dat het de baard te zacht maakt en de textuur een beetje aantast, ik zie dan minder golven en de baard is erg zacht, te zacht. Ik zal het nog eens uit proberen en het er dan wat sneller uitspoelen, misschien werkt het dan beter.
 

Macx

Baardaap
De baard begint nu voor mijn gevoel wel wat lengte te krijgen.
Ik heb intussen een beetje geëxperimenteerd wat de mogelijkheden zijn voor deze lengte zonder naar de barbier te gaan, als ik de baard een beetje taps wil toe laten lopen heb ik wel een balsem nodig met een stevige hold, maar ik zou ook dit model erin kunnen zetten met een tondeuse of trimmer, maar ik ben bang dat ik daar spijt van ga krijgen. Dus dat doe ik maar niet en ga nu op zoek naar een balsem met stevige hold, als de baard nog langer is dan kun je er ook zo af en toe een ring aan doen, ook daarvoor ga ik op zoek wat er op dat gebied te koop is.
Ik heb een stuk of 12 brillen gekocht bij Ali, maar dat duurt nog wel een tijdje voor deze binnen zijn, intussen heb ik een paar brillen van het kruidvat gekocht, deze passen ook van geen kant omdat mijn neus gewoon te stevig is voor die montuurtjes.
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Het puntige model in je baard vind ik het mooiste staan maar ik zou het er zeker niet in gaan trimmen want dan wordt je baard smaller en heb je niet meer de mogelijkheid om hem wat breder te laten vallen. Ik heb 1 bril en 1 zonnebril op sterkte en die zijn zo duur geweest dat ik daar geen verzameling van kan aanleggen.
De brillen die je kunt kopen bij Aldi en het Kruitvat e.d. daar heb ik helemaal niets aan, heel lang geleden toen ik alleen maar een leesbril nodig had heb ik er wel eens 1 gehad maar dat valt in het niet bij een goede leesbril van de opticien. Met de vari-focusbril die ik nu heb kan ik heel breed scherp zien wat met veel vari-focus brillen van de bekende brillen prijsvechters niet lukt (zij verkopen dit soort brillen niet).
Ik hoeft dus niet constant mijn hoofd te bewegen om een stuk tekst scherp te zien.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Het puntige model in je baard vind ik het mooiste staan maar ik zou het er zeker niet in gaan trimmen want dan wordt je baard smaller en heb je niet meer de mogelijkheid om hem wat breder te laten vallen. Ik heb 1 bril en 1 zonnebril op sterkte en die zijn zo duur geweest dat ik daar geen verzameling van kan aanleggen.
De brillen die je kunt kopen bij Aldi en het Kruitvat e.d. daar heb ik helemaal niets aan, heel lang geleden toen ik alleen maar een leesbril nodig had heb ik er wel eens 1 gehad maar dat valt in het niet bij een goede leesbril van de opticien. Met de vari-focusbril die ik nu heb kan ik heel breed scherp zien wat met veel vari-focus brillen van de bekende brillen prijsvechters niet lukt (zij verkopen dit soort brillen niet).
Ik hoeft dus niet constant mijn hoofd te bewegen om een stuk tekst scherp te zien.
Texman :)>

Ik vind het puntige model ook het mooist staan bij mijn hoofd, je ziet er dan wat jonger uit, vind ik.
Dat brilletje met die ronde glazen van HA vond ik wel mooi staan, maar het was alweer de derde die het niet heeft overleefd.
Bij Ali is het leuk winkelen hoor, haha, het is in ieder geval erg goedkoop, en sommige zijn ook nog met gratis verzending, ongelooflijk dat dat kan voor zo'n klein prijsje.
Heb je nog een goeie tip voor een balsem met een stevige hold, Texman?
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Ik gebruik zelf niet zo vaak een baardbalsem met een stevige hold maar bij Honest Amish hebben ze mooi spul zoals Heavy Duty Beard balm en Wax.
Helaas kan je ze alleen kopen bij Amazon.com.
https://www.amazon.com/s?k=honest+amish+beard+wax&crid=EU4BM4CWN8M5&sprefix=,aps,163&ref=nb_sb_ss_recent_1_0_recent
Groet Texman :)>

Ik heb net deze wax binnen gekregen en het zit ook al in mijn baard en snor.
https://www.mijnbaard.nl/baardverzorging/baardwax/muhle-beard-wax-50ml.html?v=4249\

Ik zal morgen wel even vertellen wat ik ervan vind.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Nee, dat ga ik niet doen. Ik heb het erin gemasseerd en veel hold heeft het volgens mij ook niet.
Hier een paar afbeeldingen van nu,
Breed
1.jpg
Hier pak ik mijn baard tussen vinger en duim, en strijk naar beneden
2.jpg
En dan blijft het zo wel zitten, maar niet beter als met sommige balsems die ik al heb, dus geen duidelijke verbetering voor mij met deze wax. 3.jpg
1.jpg 2.jpg 3.jpg
 

tijn

Zware baard
Nee, dat ga ik niet doen. Ik heb het erin gemasseerd en veel hold heeft het volgens mij ook niet.
Hier een paar afbeeldingen van nu,
Breed
Bekijk bijlage 24036
Hier pak ik mijn baard tussen vinger en duim, en strijk naar beneden
Bekijk bijlage 24037
En dan blijft het zo wel zitten, maar niet beter als met sommige balsems die ik al heb, dus geen duidelijke verbetering voor mij met deze wax. Bekijk bijlage 24038
Bekijk bijlage 24036 Bekijk bijlage 24037 Bekijk bijlage 24038
Tsja het blijft behelpen je zo n baard hahahaha. Maar waarom ga je zelf geen balsem maken? Kan je zo veel bee wax erin doen als je zelf wilt?
 

Macx

Baardaap
Misschien wel een keertje proberen, maar zo ziet de baard er nu uit en ben wel weer tevreden.
Ik heb er nog wat wax in gedaan, ik de kraag over de kraag van het colbert gedaan anders komt de baard telkens tegen de kraag en maakt er dan weer een rommeltje van. Op deze manier gaat het heel goed.
5.jpg
5.jpg
 

tijn

Zware baard
Misschien wel een keertje proberen, maar zo ziet de baard er nu uit en ben wel weer tevreden.
Ik heb er nog wat wax in gedaan, ik de kraag over de kraag van het colbert gedaan anders komt de baard telkens tegen de kraag en maakt er dan weer een rommeltje van. Op deze manier gaat het heel goed.
Bekijk bijlage 24039
Bekijk bijlage 24039
Het maakt niet uit hoe je hem draagt, het blijft een pracht baard
 
Banner image
Top