Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Volgende week kom ik weer in hun show, ik heb een paar foto's naar hun gemaild en ik heb al van ze gehoord in deze show dat ik er weer in kom, nu wordt dat voor de tweede keer.
Op tijdlijn 5:45 wordt dat gezegd
 

Texman

Koning Baard
Fijn dat de site weer online is, best wel een tijdje weggeweest.
Ja, dat was even schrikken :eek: gelukkig heeft het niet al te lang geduurd ;).
[DOUBLEPOST=1674755133][/DOUBLEPOST]
Volgende week kom ik weer in hun show, ik heb een paar foto's naar hun gemaild en ik heb al van ze gehoord in deze show dat ik er weer in kom, nu wordt dat voor de tweede keer.
Op tijdlijn 5:45 wordt dat gezegd
We gaan kijken :):)>.
 

Macx

Baardaap
Drukke avond hier in Breda. Het is vandaag klunen, dat is een soort van voorbereiding
voor de carnaval. Dan gaat men van kroeg naar kroeg en is iedereen in carnavalskleding.
Zo hangt de baard er nu bij.
20230129_231522.jpg
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx,
Het lukt je heel aardig om het tapse model in je baard te krijgen, staat ook erg goed (Y)(Y)(Y).
Ik dacht dat klunen altijd in Friesland plaatsvond tijdens een Elfstedentocht maar dit kan natuurlijk ook.
Die Brabanders zijn echte feestbeesten :D(Y).

Ja, dat tapse vind ik wel aardig staan, het gaat echt goed met baardbalsems, hoeft ook niet een echt stevige hold te hebben, balsem erin en dan kun je zo'n krul baard in een taps model strijken met je hand., of met twee handen.

In Breda en omgeving verzinnen ze graag iets om feest te vieren, dus hebben ze dit verzonnen naar aanleiding van die laatste Elfstedentocht, toen kwam die term 'klunen' veel in de publiciteit, toen hebben ze bedacht om drie weken voor het carnaval, onze eigen klunen tocht te houden, maar dan niet zoals op het ijs, maar van kroeg, lekker zuipen , en dan weer naar de andere kroeg, weer verder zuipen, en zo ga je elf kroegen af en ontvang je het kruisje.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Mooie foto en een leuke bril
Dankjewel beste Tijn
Deze bril komt uit China, ik heb er twee gekocht bij Ali, er komen er nog een stuk of tien aan, wel met verschillende monturen, er zijn ook nog twee hoeden onderweg, en nog wat ander klein spul, wat ik alweer vergeten ben, dat zie ik dan wel weer als er weer een pakje wordt afgeleverd, sommige passen door de brievenbus, dus dat is dan weer een leuke verrassing als daar iets op de mat ligt, haha. Soms lijkt het wel of Sinterklaas hier langs geweest is haha
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Dankjewel beste Tijn
Deze bril komt uit China, ik heb er twee gekocht bij Ali, er komen er nog een stuk of tien aan, wel met verschillende monturen, er zijn ook nog twee hoeden onderweg, en nog wat ander klein spul, wat ik alweer vergeten ben, dat zie ik dan wel weer als er weer een pakje wordt afgeleverd, sommige passen door de brievenbus, dus dat is dan weer een leuke verrassing als daar iets op de mat ligt, haha. Soms lijkt het wel of Sinterklaas hier langs geweest is haha
Zo is het in huize @Macx altijd sinterkerst jahahha
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Leuke video's weer van Dan C, Ik zag dat hij even jou baard liet zien maar het ontging mij een beetje wat hij er over zij.
Wat ik jammer vind is dat hij aan een stuk door praat, iets wat ik bij meerdere mensen die video maken zie.
Door de niet aflatende stroom van woorden haak ik dan al snel af.
En dat is jammer want ze zijn wel heel informatief.
Texman :)>
 
Banner image
Top