Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Zo, ik ben met mijn dienst weer begonnen, iets vroeger want misschien eerst wat klanten van het station, daarna de nacht weer in. Ik weet niet of er iets te doen zal zijn na al deze feestdagen. We zullen zien.
Alle baardbroeders een gezond en een fijn baardjaar toegewenst.
Zo ziet de baard er nu uit.
20230101_214412.jpg 20230101_214412.jpg
[DOUBLEPOST=1672607544][/DOUBLEPOST]Geen bal te doen hier op cs Breda.
Ik sta nu hier buiten onder een afdak.
20230101_220824.jpg 20230101_220824.jpg
 

Macx

Baardaap
Nu zijn we twee uurtjes verder en nog steeds geen klant.
Ik wacht nog op de trein uit Amsterdam, dan ga ik nog even kijken bij het uitgaanscentrum. Ik zal wel vroeg thuis zijn vermoed ik zo.
20230101_233820.jpg 20230101_233820.jpg
 

Macx

Baardaap
Zonder bril staat je ook erg goed (Y)(Y)(Y).
Ja,gaat wel. Maar selfies maken zonder bril is toch een beetje apart, ik heb dan geen idee hoe ik er op komt te staan, en is het afwachten
tot ik mijn bril weer opzet om de foto te bekijken.Soms lukt het maar vaak ook niet, zonder bril dan kijk ik een beetje glaazig in de camera, je ziet niet scherp kijk maar naar iets wazigs. Heel apart. Deze is wel aardig gelukt en zo zie ik er normaal uit. Hahaha
 

tijn

Zware baard
Ja,gaat wel. Maar selfies maken zonder bril is toch een beetje apart, ik heb dan geen idee hoe ik er op komt te staan, en is het afwachten
tot ik mijn bril weer opzet om de foto te bekijken.Soms lukt het maar vaak ook niet, zonder bril dan kijk ik een beetje glaazig in de camera, je ziet niet scherp kijk maar naar iets wazigs. Heel apart. Deze is wel aardig gelukt en zo zie ik er normaal uit. Hahaha
Ik vind het knap. Zoiezo vind ik selfies maken al een ramp, laat staan zonder bril. Offfffff mischien moet ik dat gewoon eens probeten hahaga
 

Macx

Baardaap
Ik vind het knap. Zoiezo vind ik selfies maken al een ramp, laat staan zonder bril. Offfffff mischien moet ik dat gewoon eens probeten hahaga
Het lukt wel hoor, maar je moet het een beetje uit proberen, soms zet ik ff de bril op en kijk of het een beetje goed uitziet , dan snel bril af. Je moet de camera op een 2 seconde tijd zetten, dat betekent dat de opname begint 2 sec. nadat je de knop hebt ingedrukt. Dan heb je wat tijd om een beetje een leuke uitdrukking te maken, en dan niet slomerig in de camera te kijken. Het is gewoon veel doen en dan ook en paar uploaden hier op het forum.
Zoals deze die ik zojuist gemaakt heb, hahaha.
20230102_222942.jpg
 

Macx

Baardaap
Na een uurtje trainen op de hometrainer nu weer tijd voor een fotootje.
Deze keer de baard wat breder, het is de natuurlijke slag.
20230104_000043.jpg
Ik ben al mijn foto's duizenden kwijt, omdat ik mijn desktop niet aan de praat krijg.
Dus zet ik er weer een paar hier op het forum, staan ze veilig.
20230104_000003.jpg
20230104_000043.jpg 20230104_000003.jpg
Mijn bestelde desktop is onderweg. Heb ik gekocht bij Back Market en komt uit Frankrijk.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Ook nu weer een prachtige baard en dus een goed begin van het nieuwe jaar (Y)(Y)(Y).
De foto's die je op het forum gezet heb kan je weer met "sla afbeelding op als..."terug zetten op je nieuwe computer.
Ik gebruik een erg handig programma waarmee ik iedere avond automatisch een spiegelprofiel maak van een groot aantal van mijn bestanden.
En deze bestanden worden opgeslagen op een externe harde schijf.
Het programma heet "SyncBackFree" en is gratis te downloaden, wellicht is dit ook iets voor jou.
https://www.2brightsparks.com/download-syncbackfree.html
De beveiliging van mijn computer wordt gedaan door "Norton 360".
Voor onderhoud en schoonmaak acties e.d. gebruik ik "Advanced System Care" erg handig om je computer in goede conditie te houden.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Ook nu weer een prachtige baard en dus een goed begin van het nieuwe jaar (Y)(Y)(Y).
De foto's die je op het forum gezet heb kan je weer met "sla afbeelding op als..."terug zetten op je nieuwe computer.
Ik gebruik een erg handig programma waarmee ik iedere avond automatisch een spiegelprofiel maak van een groot aantal van mijn bestanden.
En deze bestanden worden opgeslagen op een externe harde schijf.
Het programma heet "SyncBackFree" en is gratis te downloaden, wellicht is dit ook iets voor jou.
https://www.2brightsparks.com/download-syncbackfree.html
De beveiliging van mijn computer wordt gedaan door "Norton 360".
Voor onderhoud en schoonmaak acties e.d. gebruik ik "Advanced System Care" erg handig om je computer in goede conditie te houden.
Texman :)>
Dat is ook toevallig, ik gebruik ook Norton 360, eerst gebruikte ik Bullgeard , maar dit bedrijf is overgenomen door Norton, dus nu gebruik ik Norton. Voor de schoonmaak gebruik ik Ccleaner, ik gebruik Ccleaner al vanaf het begin, een jaar of 25 denk ik. Die link die je me aanbied, die ga ik zeker bekijken. Bedankt hiervoor. Ik zit nu op de tablet, ik zal blij zijn als de desktop er weer is.Gelukkig heb ik nogal wat foto's gepost hier op het forum, dus ik kan nog een keer wat foto's downloaden.
 

Macx

Baardaap
Ik heb zojuist weer wat baardboter gemaakt, baardboter doe ik bijna elke avond voor het slapen in mijn baard.
Hier een foto van de ingrediënten, de hoeveelheid doe ik een beetje op gevoel, je weet dat jojobaolie belangrijk is en daar doe ik minimaal 30 druppels ik, arganolie ook belangrijk maar een stuk of tien druppels genoeg, die andere oliën gewoon op gevoel.
20230104_233727.jpg
[DOUBLEPOST=1672873658][/DOUBLEPOST]Zo, vandaag mijn baard alleen uitgespoeld.
Mijn snor is de laatste tijd een beetje eigenwijs, vooral aan de linkerkant staan de haren wat van de huid af en hebben de neiging om te gaan krullen. Ik heb em maar zijn gang laten gaan en een beetje met mijn vingers geholpen. Ik vandaag een nieuwe snorkam besteld, is dus nergens meer te vinden, ik ben nu twee kammen kwijt, gelukkig heb ik die grove kammen nog wel.
20230104_235911.jpg 20230104_235911.jpg
[DOUBLEPOST=1672874929][/DOUBLEPOST]Zo, weer lekker baardboter erin gedaan, de boter is nog wat te zacht maar dat maakt verder niets uit.
Hier ligt de snor, de uiteinden weer naar beneden. Ik vind het allebij wel mooi, dus een beetje afwisselen dan maar.
20230105_002333.jpg

Altijd je handen droog wrijven op je lichaam of zoals ik nu heb gedaan, in je haren wrijven, is altijd goed.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Nachtdienst weer begonnen, ik zit hier zo achter het stuur te wachten op de eerste klant. Ik dacht laat ik ook zo'n selfie proberen te maken waarbij ik ook zo blij op sta zoals onze baardbroeder Tijn, en dit is de eerste die ik zojuist heb gemaakt.
Vind em best wel gelukt, maar of ik ook echt zo blij ben...
20230105_231654.jpg 20230105_231654.jpg
 

tijn

Zware baard
Nachtdienst weer begonnen, ik zit hier zo achter het stuur te wachten op de eerste klant. Ik dacht laat ik ook zo'n selfie proberen te maken waarbij ik ook zo blij op sta zoals onze baardbroeder Tijn, en dit is de eerste die ik zojuist heb gemaakt.
Vind em best wel gelukt, maar of ik ook echt zo blij ben...
Bekijk bijlage 23928 Bekijk bijlage 23928
Haaaaa de selfie meester quot mij wowww mijn dag kan niet meer stuk hahahahahaa. Goeie nachtdienst
 

Macx

Baardaap
Hahaha jij maakt ook oceral selfies ge:):)
Ja zo blijf je lekker bezig, en blijft het steeds weer verassend hoe het resultaat zal zijn. Ik dacht, hoe zal dat zijn hier op de plee met dat felle licht, en het valt niet tegen, ik heb er ook maar gelijk een avatar van gemaakt. Hahaha, je moet wat als je maar staat niks te doen. Geen klote te doen hier bij cs Breda, volgens mij is het, het kutste station van NL om klanten te vervoeren, want er zijn geen taxi klanten. Ik wacht tot de laatste trein en ga dan naar de Prinsenkade, het uitgaanscentrum van Breda.
 

Macx

Baardaap
Ik heb gisteren mijn nieuwe desktop binnen gekregen, alles aansluiten en ik zocht de aansluiting voor de muis, die was er niet, deze pc werkt alleen met draadloze muis.
Dus ben zojuist naar Mediamarkt geweest en heb daar een draadloze muis gekocht, nu ben ik gelukkig weer online op mijn nieuwe pc de Lenovo 70A Com2, ik moet wel alles opnieuw installeren, Ik ga het nog druk krijgen. Ik word nu plotseling gedwongen om met windows 10 om te gaan, dat ben ik helemaal niet gewend, ik werkte nog met windows 7. Het schermbeeld is ook heel anders, wel mooier zo, maar wel ontzettende kleine letterjes. Gelukkig had ik nog veel info staan op mijn externe opslag disks.
Ik moet ADblocker plus, IDM manager, GOM video, VPN, Kizoa, nog instaleren, en nog wat andere dingetjes, ik heb eerst Chrome er maar weer op gezet.
En de eerste die ik nu weer online heb is baardforum.nl
Ik heb nog geen foto's op deze pc staan dus dat is weer even afwachten hoe dat dan weer gaat. Ik heb deze pc gekocht voor 69 euro bij Back Market en zo te zien werkt het uitstekend. Alles gaat naar wens tot nu toe, Ik word wel zo nu en dan geconfronteerd met de Franse taal, deze pc komt uit Frankrijk namelijk. 69 euro is toch weinig geld voor zo'n pc, de draadloze muis die ik bij mediamarkt heb gekocht koste nog meer, namelijk 80 euro.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb gisteren mijn nieuwe desktop binnen gekregen, alles aansluiten en ik zocht de aansluiting voor de muis, die was er niet, deze pc werkt alleen met draadloze muis.
Dus ben zojuist naar Mediamarkt geweest en heb daar een draadloze muis gekocht, nu ben ik gelukkig weer online op mijn nieuwe pc de Lenovo 70A Com2, ik moet wel alles opnieuw installeren, Ik ga het nog druk krijgen. Ik word nu plotseling gedwongen om met windows 10 om te gaan, dat ben ik helemaal niet gewend, ik werkte nog met windows 7. Het schermbeeld is ook heel anders, wel mooier zo, maar wel ontzettende kleine letterjes. Gelukkig had ik nog veel info staan op mijn externe opslag disks.
Ik moet ADblocker plus, IDM manager, GOM video, VPN, Kizoa, nog instaleren, en nog wat andere dingetjes, ik heb eerst Chrome er maar weer op gezet.
En de eerste die ik nu weer online heb is baardforum.nl
Ik heb nog geen foto's op deze pc staan dus dat is weer even afwachten hoe dat dan weer gaat. Ik heb deze pc gekocht voor 69 euro bij Back Market en zo te zien werkt het uitstekend. Alles gaat naar wens tot nu toe, Ik word wel zo nu en dan geconfronteerd met de Franse taal, deze pc komt uit Frankrijk namelijk. 69 euro is toch weinig geld voor zo'n pc, de draadloze muis die ik bij mediamarkt heb gekocht koste nog meer, namelijk 80 euro.
Ha @Macx ,
Fijn dat je nieuwe computer er is en voor € 69,= kan je geen bult vallen (Y)(Y)(Y).
Een nieuwe computer geeft in het begin altijd veel werk.
Fijn dat je deze computer weer kan gebruiken voor het baardforum want ik doe dat zelf ook het liefs van af mijn desktop.
Window 10 is een mooi besturing systeem en als je van 7 komt dan is dat wel even wennen.
Zelf ben ik onlangs overgestapt naar Windows 11 en dat ziet er weer anders uit dan 10 en daar moest ik ook even aan wennen maar het werkt wel heel prettig.
Succes met alles Texman :)>
 
Banner image
Top