Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Fijn dat je nieuwe computer er is en voor € 69,= kan je geen bult vallen (Y)(Y)(Y).
Een nieuwe computer geeft in het begin altijd veel werk.
Fijn dat je deze computer weer kan gebruiken voor het baardforum want ik doe dat zelf ook het liefs van af mijn desktop.
Window 10 is een mooi besturing systeem en als je van 7 komt dan is dat wel even wennen.
Zelf ben ik onlangs overgestapt naar Windows 11 en dat ziet er weer anders uit dan 10 en daar moest ik ook even aan wennen maar het werkt wel heel prettig.
Succes met alles Texman :)>


Dankjewel Texman, de pc is muisstil, dat is erg fijn. 69 euro is geen geld, apparaat werkt goed en is erg snel en inclusief windows 10, 69 euro , kun je inderdaad geen bult vallen hé. Leuk ding
Ik kwam Back Market toevallig tegen, ik had er nog niet eerder van gehoord. Deze pc heb ik voor zo'n 20% van de nieuwwaarde.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Ben met de laatste nacht bezig, om 01.00 begonnen, ik heb de pc alweer terug verdient. Nu nog ff de muis en zijn we weer tevreden met deze dienst, zondagnacht is nu wel rustig, maar er rijden maar een paar taxi's, en ik heb al een mooie buitenrit gedaan, en om 04.00 uur gaan de clubs sluiten, dus er komen nog wel wat klanten.
Hier nog een selfie zojuist gemaakt.
Zo hangt ie er nu bij.
20230109_032451.jpg 20230109_032451.jpg
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Er wordt de laatste tijd weinig geüpload, ik heb net nog wat foto's gemaakt, ik zal er een paar uploaden,
Ik draag de baard de laatste weken en beetje zo dat de baard een beetje taps toe loopt, ik ben er nog niet uit wat het leukste is, ik vind het allebei wel wat hebben.
En, niet denken, komt ie weer aan met z'n fotootjes, ik ben achteraf blij dat ik hier heel wat foto's heb gepost, ik ben namelijk al mijn foto's verloren omdat mijn oude pc niet meer opstart. Dus gelukkig staan hier op het forum de foto's van mijn baardreis vanaf het begin.
Hier weer wat pics van zojuist.

12.jpg 13.jpg 14.jpg 15.jpg 16.jpg 17.jpg 18.jpg 19.jpg
12.jpg 13.jpg 14.jpg 15.jpg 16.jpg 17.jpg 18.jpg 19.jpg
 

tijn

Zware baard
Er wordt de laatste tijd weinig geüpload, ik heb net nog wat foto's gemaakt, ik zal er een paar uploaden,
Ik draag de baard de laatste weken en beetje zo dat de baard een beetje taps toe loopt, ik ben er nog niet uit wat het leukste is, ik vind het allebei wel wat hebben.
En, niet denken, komt ie weer aan met z'n fotootjes, ik ben achteraf blij dat ik hier heel wat foto's heb gepost, ik ben namelijk al mijn foto's verloren omdat mijn oude pc niet meer opstart. Dus gelukkig staan hier op het forum de foto's van mijn baardreis vanaf het begin.
Hier weer wat pics van zojuist.

Bekijk bijlage 23951 Bekijk bijlage 23952 Bekijk bijlage 23953 Bekijk bijlage 23954 Bekijk bijlage 23955 Bekijk bijlage 23956 Bekijk bijlage 23957 Bekijk bijlage 23958
Bekijk bijlage 23951 Bekijk bijlage 23952 Bekijk bijlage 23953 Bekijk bijlage 23954 Bekijk bijlage 23955 Bekijk bijlage 23956 Bekijk bijlage 23957 Bekijk bijlage 23958
Mooi hoor een prachtbaard heb je. De mensen worden mischien angstig om baard fotos te plaatsen als ze jou prachtbaard zien habahaha.
 

Macx

Baardaap
Wederom foto’s van je prachtbaard.
Ja, dankjewel Giant, ik doe dit natuurlijk vooral voor beginnende baardmannen, om te laten zien hoe het resultaat kan zijn als je maar geduld en doorzettingsvermogen hebt.
Ik wist in het begin helemaal niet wat ik kon verwachten, en gelukkig bleek ik een aardige baarddekking te hebben, wel was de baard nogal licht van kleur, zeg maar bijna wit, hierdoor ben ik gestopt met roken, want ik wou niet hebben dat de kleur aangetast zou worden door het roken, het moest geheel natuurlijk blijven.
Dus een mooie bijkomstigheid is dat ik gestopt ben met roken en er een leuke nieuwe hobby bij heb gekregen, en dat is mijn baardje, nu ga ik kijken of de baard nog wat langer wil worden, en om de groei te stimuleren gebruik ik elke dag de juiste oliën om dat te bevorderen, ook heb ik een hometrainer aangeschaft zodat mijn conditie verder omhoog zal gaan, ook dat is goed voor mijn gezondheid, maar ook voor de baardgroei.
Dus nu ben ik weer zeer benieuwd wat de baard nog in petto heeft. Als ik kijk naar Peter, dan kan er nog wel een cm of tien bij, omdat mijn baardtextuur geheel anders is als die van Peter, lijkt mijn baard korter dan hij in werkelijkheid is, ik heb namelijk een zeer krullende baard, dan lijkt de baard lekker vol maar is ook wat korter omdat de baard krult. Op facebook zijn de dames helemaal hoteldebotel van mijn baard, is wel erg leuk om die reacties te lezen hahaha.
[DOUBLEPOST=1673472163][/DOUBLEPOST]
Mooi hoor een prachtbaard heb je. De mensen worden mischien angstig om baard fotos te plaatsen als ze jou prachtbaard zien habahaha.
Dankjewel Tijn, ik hoop het niet, ik vind elke baard mooi en hoop nog meer baarden te zien hier op het forum. Wat ik zo ontzettend leuk vind aan baarden, is dat het je totaal veranderd qua uiterlijk, je ziet er veel beter uit met baard, en dan zit het niet in de lengte van de baard, want dat maakt niet veel uit, de één houdt van kort de ander weer van wat langer, ik hou van wat langer, maar kort zou me ook wel staan denk ik. Wat ik ook een heerlijk gevoel vind geven, is als je met je bovenkant van je hand over je baard strijkt en dan weer zo zacht met je hand over de baard strijkt, ik vind dat een heerlijk gevoel geven, zo'n lekkere vacht op je gezicht heerlijk is dat en zeer relaxed.
[DOUBLEPOST=1673473798][/DOUBLEPOST]
Het zijn weer mooie foto's @Macx , als je je baard wat taps toe laat lopen lijkt hij ook wat langer (Y):)>
Dankjewel Texman, ik vind taps mooi en breed ook wel mooi, ja ik ben zeer gelukkig met mijn baard en dat bewijst ook wel door mijn vele aanwezigheid hier op het forum, als ik het maar normaal had gevonden dan zou ik niet zoveel meer aanwezig zijn, maar omdat het voor mij zo'n grote verandering is in positieve zin, maakt dat ik ook zeer goed zorg voor mijn baard en eerlijk gezegd ook wel een beetje trots ben op mijn baard zonder dat ik opschepperig wil overkomen, maar als mijn selfies er een beetje goed uitzien wil ik dit ook graag delen met de andere baardbroeders, en ben dan altijd weer nieuwsgierig naar hun mening. Ik probeer ook altijd een eerlijke mening te geven over andermans baard, maar blijf altijd wel positief en opbeurend als dat nodig mocht zijn.
Weet je nog Texman, in het begin had ik toch de wens dat mijn baard zou krullen, omdat ik dat erg mooi vind, nou die wens is echt wel vervuld hoor, ik heb een echte krul baard gekregen van de natuur en het past helemaal bij mij, dat vind ik en vele mensen die ik spreek in mijn taxi vinden dat ook.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Het is altijd leuk om jouw berichten te lezen en ze zijn ook een inspiratiebron voor iedereen die ook graag hun baard willen laten staan maar het nog niet zo durven. Dus ga daar vooral mee door. Natuurlijk is het heel fijn om een prachtige baard te hebben en dat ook te laten zien aan anderen. Wat ik zelf nog het fijnste vond toen ik eraan begon was het gevoel dat ik erdoor kreeg. Ik noem dat altijd "het baardman gevoel" maar eigenlijk is het een soort versterkt gevoel van eigenwaarde en dat ga je ook uitstralen. Je bent er en je mag er ook zijn dus hou er maar rekening mee. Andere mensen om je heen merken dat ook en dat is beslist een voordeel.
Het maakt ook niet uit wat voor baard je hebt want of je nu een korte of een lange baard hebt je krijgt allemaal dat speciale gevoel.
Wat ook heel leuk is dat sommige dames als ze je wat beter kennen wel eens aan je baard willen voelen net als kleine kinderen die, als ze je aandacht willen, zich vast grijpen in je baard en als jij dan "au" roept hebben zij de grootste lol. Dus alles bij elkaar van een baard wordt een man over het algemeen een gelukkiger mens.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Dit waren de foto's van afgelopen nacht en geüpload via mijn iPhone. Het was niet zo druk vannacht en had wat tijd om mijn baardreis verslag te lezen, ik ben tot page 6 gekomen daarna naar huis, ik ben nu net thuis gekomen. Als ik zo lees dan was ik vanaf het begin positief gestemd en als je dan kijkt wat een groot verschil het is met een jaar geleden zeg! tjonge jonge, ik zag er toen ook veel vermoeider uit lijkt wel, de baard heeft bij mij aan veel kanten een positieve bijdrage geleverd aan mijn leven, daar ben ik erg blij om. Ook dat ik vanaf het begin zo open ben geweest in veel dingen dat vind ik eigenllijk ook wel leuk om e
te zien.
Ik ga nu ff een broodje eten en een bakkie thee, ff het nieuws bekijken en daarna lekker nog naar een podcast luisteren en dan val ik vanzelf lekker in slaap. Ik wens jullie een fijne dag en tot vanmiddag.
 

Macx

Baardaap
Zo, ik heb een geurtje besteld bij de mannenzaak.nl, deze keer is het de Acca Kappa Black Pepper & Sandalwood Eau de Parfum geworden, waarschijnlijk morgen in huis, maar zal wel maandag worden.
acca-kappa-black-pepper-sandalwood-eau-de-parfum-1 (1).jpg

Heb je ook plannen om een lekkere geur te bestellen, dan kan ik je deze webwinkel van harte aanbevelen.
https://www.mannenzaak.nl/
 

Bijlagen

  • acca-kappa-black-pepper-sandalwood-eau-de-parfum-1.jpg
    acca-kappa-black-pepper-sandalwood-eau-de-parfum-1.jpg
    78,3 KB · Weergaven: 7

Macx

Baardaap
Zo jongens, weer klaar gemaakt voor de nacht, deze keer mijn traveler pakkie aangetrokken, baardje weer in de juiste stand en daar gaan we weer.
Tot horens!
 

Bijlagen

  • 20230113_230427.jpg
    20230113_230427.jpg
    663,7 KB · Weergaven: 10
  • 20230113_230624.jpg
    20230113_230624.jpg
    661,9 KB · Weergaven: 11
  • 20230113_230746.jpg
    20230113_230746.jpg
    659,9 KB · Weergaven: 10

Macx

Baardaap
Jawel weer helemaal pico bello, maar wat is een traveler pakkie????
Hoi Tijn, een traveler kostuum,of pak, is kleding dat speciaal geschikt is voor mensen die veel reizen, dit pak is een stretch pak gemaakt van materiaal dat bijna niet kreukt.Deze pakken zijn niet gevoerd, dus zijn met zorg gemaakt en goed afgewerkt. De prijs ligt zo rond de 450 euro.
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Hoi Tijn, een traveler kostuum,of pak, is kleding dat speciaal geschikt is voor mensen die veel reizen, dit pak is een stretch pak gemaakt van materiaal dat bijna niet kreukt.Deze pakken zijn niet gevoerd, dus zijn met zorg gemaakt en goed afgewerkt. De prijs ligt zo rond de 450 euro.
Ah oke, kijk weer wat geleerd:)
 

Texman

Koning Baard
Hoi Tijn, een traveler kostuum,of pak, is kleding dat speciaal geschikt is voor mensen die veel reizen, dit pak is een stretch pak gemaakt van materiaal dat bijna niet kreukt.Deze pakken zijn niet gevoerd, dus zijn met zorg gemaakt en goed afgewerkt. De prijs ligt zo rond de 450 euro.
Waar koop je zo'n pak?(Y)
Jammer van je bril maar ik geloof niet dat je gelijk zonder zit want je had volgens mij meerdere modellen.:)
 

Macx

Baardaap
Waar koop je zo'n pak?(Y)
Jammer van je bril maar ik geloof niet dat je gelijk zonder zit want je had volgens mij meerdere modellen.:)
Afgelopen zomer heb ik drie pakken gekocht bij OFM, twee zomerpakken, hoewel, die draag ik nu ook hoor, en toen zag ik dat mooie heel donkerblauwe pak hangen, hing ook niet bij die andere pakken, maar meer midden in de zaak en viel best wel op, ik heb naderhand dat pak erbij genomen omdat ik het wel een mooi en apart pak vond en vind, en dat het niet kreukt, dus als je net zoals ik veel achter het stuur zit dan vind ik het wel handig als je jasje niet totaal op de rug is verkreukeld, vandaar dat ik het heb aangeschaft. kostprijs toen bij OFM was, ik dacht 300 voor het jasje en 150 voor de broek, in die broek zit ook een touwtje in verwerkt waarmee je de broek ook mee vast maakt, best wel een sportief ontwerp.
[DOUBLEPOST=1673717680][/DOUBLEPOST]
Afgelopen zomer heb ik drie pakken gekocht bij OFM, twee zomerpakken, hoewel, die draag ik nu ook hoor, en toen zag ik dat mooie heel donkerblauwe pak hangen, hing ook niet bij die andere pakken, maar meer midden in de zaak en viel best wel op, ik heb naderhand dat pak erbij genomen omdat ik het wel apart pak vond en vind, zeker omat het niet kreukt, dus als je net zoals ik veel achter het stuur zit dan vind ik het wel handig als je jasje niet totaal op de rug is verkreukeld, vandaar dat ik het heb aangeschaft. kostprijs toen bij OFM was, ik dacht 300 voor het jasje en 150 voor de broek, in die broek zit ook een touwtje in verwerkt waarmee je de broek ook mee vast maakt, best wel een sportief ontwerp.

Ik wou vandaag weer voor de vierde keer naar Hans Anders toe lopen voor de aanschaf van hetzelfde model, maar ik heb intussen een stuk of vier modellen gekocht bij ALI voor in totaal 20 euro of zo, ook op sterkte, ik heb +150 dus die zijn ook onderweg. Misschien volgende week even naar HA.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top