Baardreis van Max 65 jaar

VinK

Baard
Hey @Macx je baard groeit echt heel erg snel! Ik zie dat ik al een paar posts heb gemist. Ik vind de kleur van je baard echt mooi en je snor gaat echt een eyecatcher zijn!

Wat een interessant leven heb je al gehad (Y). Je baard en je karakter passen heel goed bij elkaar.

Echt waar ga zo door :)>;)
 

Macx

Baardaap
Hey @Macx je baard groeit echt heel erg snel! Ik zie dat ik al een paar posts heb gemist. Ik vind de kleur van je baard echt mooi en je snor gaat echt een eyecatcher zijn!

Wat een interessant leven heb je al gehad (Y). Je baard en je karakter passen heel goed bij elkaar.

Echt waar ga zo door :)>;)
Een heel leuke reactie van je VinK doet me goed.
 

tijn

Zware baard
Ja hij groeit lekker door en ben er wel tevreden over, ik heb er eigenlijk veel plezier van en ben nog een beetje aan het experimenteren, ik ga zo meteen een paar foto's laten zien wat je met een een borsteltje zoals ik heb gekocht er mee kunt doen, je kunt je baard er nog voller mee laten lijken. Ik weet niet of het bij alle baarden zo is maar mijn baardharen voelen zacht aan en blijven gewoon staan zoals ik het wil. Volgens mij wel een makkelijke baard om in model te brengen denk ik.
Bedankt voor je leuke reactie HansjeKesting.
[DOUBLEPOST=1643640829][/DOUBLEPOST]Zo, hier een paar grappige foto's waarbij ik met het borsteltje gewoon m'n baard lekker wat ruiger heb gemaakt.
Bekijk bijlage 20961 Bekijk bijlage 20962 Bekijk bijlage 20963 Bekijk bijlage 20964
En hier een stoere pose! hahaha
Bekijk bijlage 20965
En hier weer netjes geborsteld zonder snorwax
Bekijk bijlage 20966
Ha die baard groeit lekker door zeg. Ziet er nu al mooi uit, word elke keer beter
[DOUBLEPOST=1643758147][/DOUBLEPOST]
Ik zal jullie iets laten zien waar ik jaren op heb gereden, dit heeft niks met een baard te maken maar ik wil graag dat jullie mij een beetje gaan leren kennen zodat je een juist beeld van me zult krijgen, wat voor type ik ben.
Op mijn 22 jaar heb ik deze motor van mijn vader gekregen en heb er in mijn jongere jaren veel op gereden en ben ook lid geweest van de HD club in Den Bosch. Ik heb deze HD vanaf 1978 in bezit gehad tot vorig jaar, dus 42 jaar. Ik heb em verkocht omdat ik er geen trek meer in had en na de verhuizing naar Oosterhout was er ook minder plek om hem binnen in de huiskamer te zetten. Voorheen heeft ie jaren in de huiskamer gestaan als een soort decoratie.
Hier de foto van voorheen mijn HD type Liberator 750 cc bj 1936 burger uitvoering.
Bekijk bijlage 20977
[DOUBLEPOST=1643678964][/DOUBLEPOST] Ik heb een flink aantal jaren in het buitenland gewerkt, vooral in het Midden Oosten waaronder Saoedi Arabië van 1980 tot 1986 daarna naar Irak 2 jaar in Bagdad, toen naar Bahrein voor 1 jaar en daarna naar het Caribisch gebied Sint Maarten en Aruba bij elkaar daar een jaar of drie. Hoofdzakelijk voor Ballast Nedam gewerkt. Daarna heb ik een bedrijf opgericht in het repareren van autoruiten, ik heb dat bedrijf verkocht in 2004. nadat ik een paar hartinfarcten had opgelopen heb ik er een punt achter gezet en heb toen een paar jaar niks gedaan en daarna ben ik weer begonnen met geheel iets anders, ik wou iets gaan doen wat me geen stress oplevert en wat ik gewoon leuk vind, en dat is autorijden en met mensen omgaan dus heb ik een taxibedrijf opgericht en ben sinds 2007 zelfstandig taxi ondernemer, en mijn werkterrein is in Breda. In 2016 heb ik deze BMW 730 gekocht en daar rijd ik nu nog mee. Maar dankzij die corona is er op dit moment niet veel meer te doen, het is gewoon een moeilijke tijd voor de taxibranche. Maar er gloort weer wat hoop, want ik verwacht dat binnen enkele weken de horeca weer langer open blijft en dat we weer een beetje naar het normale terug gaan. Nou dit was het ff voor nu, in de loop van de tijd zal ik weer wat persoonlijks posten.
Bekijk bijlage 20979 Bekijk bijlage 20980
Wow dat was wel een HEEEEEELE mooie motor die je had zeg.
 

Macx

Baardaap
Ha die baard groeit lekker door zeg. Ziet er nu al mooi uit, word elke keer beter
[DOUBLEPOST=1643758147][/DOUBLEPOST]
Wow dat was wel een HEEEEEELE mooie motor die je had zeg.
Heel hartelijk dank voor je leuke reactie Tijn.
 

Macx

Baardaap
Ik vroeg me af of sigarettenrook invloed heeft op de kleur van je snor, ik heb toevallig op de snor wat andere kleuren zitten die lijken op de kleuren van mijn wenkbrauwen,beetje blond of licht bruinachtig, een kleur die wel lijkt op een kleur die je zou kunnen krijgen door sigarenrook of sigarettenrook. Omdat ik dus rook zou ik het zonde vinden als mijn snor daaronder gaat lijden, dat wil ik niet. Dus mijn vraag is, kan de kleur van je snor worden beïnvloed door roken? Ik heb deze kleur al vanaf het begin dus het is niet van het roken maar ik wil niet dat rook mijn snor gaat verprutsen. Moet ik dan toch echt gaan stoppen? ik ben al eens 13 maanden gestopt met roken maar toch weer begonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Knulletje

Zware baard
Volgens mij wordt de snor donkergeel van dat roken. Tenminste; dat viel mij vaak op bij rokers met een snor. Dat zou inderdaad zijde zijn van je snor Macx. Ben nu wel benieuwd waar jij prioriteit aan geeft ;).:p:)>
 

Macx

Baardaap
Volgens mij wordt de snor donkergeel van dat roken. Tenminste; dat viel mij vaak op bij rokers met een snor. Dat zou inderdaad zijde zijn van je snor Macx. Ben nu wel benieuwd waar jij prioriteit aan geeft ;).:p:)>
Stoppen is nu een goede reden om verkleuring niet te krijgen, want ik heb een lichte kleur en daar zie je dat natuurlijk wel op, al is dat nu nog niet het geval dat gaat dan wel gebeuren. Dus ik ga wel stoppen met roken.
 

Macx

Baardaap
Strak plan om te stoppen, succes! Ik wist niet eens dat er gerookt werd in badkamers :oops::p
Alleen voor deze foto hoor haha, ik heb 1 kamer waar wordt gerookt daar staat ook m'n pc verder in huis wordt er niet gerookt. Stoppen is het beste,ik ga het proberen.
Bedankt voor het succes wensen en de reactie.
[DOUBLEPOST=1643844803][/DOUBLEPOST]
Waar een baard al niet goed voor is :D
Prima plan, laat je baard maar mooi wezen, dat kan-ie uitstekend…
Zeker een goed plan want ik wil absoluut geen gele nicotine vlek in m'n snor. Stoppen dus. Bedankt voor je reactie Luz.
 

Macx

Baardaap
Allereerst wil ik alle bezoekers een fijn weekend wensen, nu weer ff terug naar de zaak, ik ben weer vroeg thuis van werk, ik dacht ga ff een paar foto's maken. Gisteren in de auto zijn niet wat ik wilde maar ja ik zat in de auto te wachten op klanten en door verveling ga je dat dan doen, foto's maken in de auto, ik doe dat niet meer, ik vind ze niet goed genoeg voor hier op het leuke forum.
Vandaar nu deze serie die ik zojuist heb gemaakt.
En jullie mogen zeggen, komt ie weer aan met z'n foto's, maar het is mijn topic en ik upload net zoveel foto's als ik zelf wil.
btw met roken ben ik al flink geminderd, vooral in het belang van mijn snor en baard is dat beter, ik hoop dat ik helemaal kan stoppen.
Ik heb ook gelezen dat je nicotine vlekken eruit kunt krijgen met ... hier kun je dat lezen https://www.kapsels.net/haarvragen/nicotinevlekken.htm
Ik heb een webwinkel gevonden waar het zelfde spul 14 of 15 euro goedkoper is, en dat is hier https://www.curlsshop.nl/clairol-professional-shimmer-lights-shampoo-16oz
Ik heb het niet nodig maar misschien zijn er lezers die het wel goed kunnen gebruiken.
Maar gewoon stoppen met roken is het beste, en daar ga ik ook aan werken.

Ik ben regelmatig met m'n borstel en kam bezig, ik neem zelfs de borstel mee naar m'n werk en gebruik hem regelmatig om m'n snorharen in de juiste stand te
dwingen. Ook was ik m'n baard en snor elke dag en laat de shampoo er een minuutje lekker intrekken en dan goed uitspoelen, daarna handdoek droog de baardolie er lekker inmasseren, daarna goed borsten, flink over de huid borstelen, dan m'n snor in model brengen met een beetje wax en met de kam en borstel het geheel
in afwerken.

Hier dan een paar grappige foto's

11.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Texman

Koning Baard
Je baard is erg mooi aan het worden en de dekking is ook prima (Y)(Y)(Y).
Je schrijft : flink over de huid borstelen.
Doe dit niet te hard want je kan daardoor je huid beschadigen en daarmee je baardgroei bemoeilijken :confused:
 

Macx

Baardaap
Je baard is erg mooi aan het worden en de dekking is ook prima (Y)(Y)(Y).
Je schrijft : flink over de huid borstelen.
Doe dit niet te hard want je kan daardoor je huid beschadigen en daarmee je baardgroei bemoeilijken :confused:

Bedankt voor je reactie en goede raad Texman.
Zo hard ook weer niet dat de huid beschadigd wordt maar wel dat je het goed voelt, dat is een lekker gevoel, maar ik zal voortaan er meer rekening mee houden.
[DOUBLEPOST=1644065386][/DOUBLEPOST]
Baard staat je goed. Alsof je hem altijd al gehad hebt! Vooral door laten groeien :)>

Bedankt voor je reactie Boudi, Ik was jou baardreis aan het lezen en ben op pagina 3, erg leuk om te lezen zover. Ik beleef er ook wel veel plezier aan omdat het een compleet nieuwe ervaring is, het is iets nieuws en je weet ook nog niet wat er zich gaat ontwikkelen, dat maakt het erg leuk om mee te maken, en om er zo mee bezig te zijn en wat foto's maken, maar vooral als ik thuis ben en wat fijne muziek opzet dan vind ik het leuk om wat foto's te maken en als ze een beetje gelukt zijn om deze dan weer hier te plaatsen. Niet direct om het verschil te laten zien van de vorige foto's maar ik doe het meer omdat ik het ook aan jullie wil laten zien. Bij mij is het soms iets te veel van het goede, dat willen uiten, en dat kan irritatie opwekken bij andere mensen, maar ja, zo ben ik, dat is het karakter en kan daar weinig aan veranderen. Dus tot de volgende serie, deze keer probeer ik iets langer te wachten hoor, een weekje zullen we afspreken.
 
Laatst bewerkt:

Fox

Zware baard
Allereerst wil ik alle bezoekers een fijn weekend wensen, nu weer ff terug naar de zaak, ik ben weer vroeg thuis van werk, ik dacht ga ff een paar foto's maken. Gisteren in de auto zijn niet wat ik wilde maar ja ik zat in de auto te wachten op klanten en door verveling ga je dat dan doen, foto's maken in de auto, ik doe dat niet meer, ik vind ze niet goed genoeg voor hier op het leuke forum.
Vandaar nu deze serie die ik zojuist heb gemaakt.
En jullie mogen zeggen, komt ie weer aan met z'n foto's, maar het is mijn topic en ik upload net zoveel foto's als ik zelf wil.
btw met roken ben ik al flink geminderd, vooral in het belang van mijn snor en baard is dat beter, ik hoop dat ik helemaal kan stoppen.
Ik heb ook gelezen dat je nicotine vlekken eruit kunt krijgen met ... hier kun je dat lezen https://www.kapsels.net/haarvragen/nicotinevlekken.htm
Ik heb een webwinkel gevonden waar het zelfde spul 14 of 15 euro goedkoper is, en dat is hier https://www.curlsshop.nl/clairol-professional-shimmer-lights-shampoo-16oz
Ik heb het niet nodig maar misschien zijn er lezers die het wel goed kunnen gebruiken.
Maar gewoon stoppen met roken is het beste, en daar ga ik ook aan werken.

Ik ben regelmatig met m'n borstel en kam bezig, ik neem zelfs de borstel mee naar m'n werk en gebruik hem regelmatig om m'n snorharen in de juiste stand te
dwingen. Ook was ik m'n baard en snor elke dag en laat de shampoo er een minuutje lekker intrekken en dan goed uitspoelen, daarna handdoek droog de baardolie er lekker inmasseren, daarna goed borsten, flink over de huid borstelen, dan m'n snor in model brengen met een beetje wax en met de kam en borstel het geheel
in afwerken.

Hier dan een paar grappige foto's

Bekijk bijlage 21004 Bekijk bijlage 21005 Bekijk bijlage 21006 Bekijk bijlage 21007 Bekijk bijlage 21008 Bekijk bijlage 21009 Bekijk bijlage 21010 Bekijk bijlage 21011 Bekijk bijlage 21012 Bekijk bijlage 21013
Hoelang wil je de baard?
Wel toffe baard
Grt Silver fox
 

Giant

Zware baard
Allereerst wil ik alle bezoekers een fijn weekend wensen, nu weer ff terug naar de zaak, ik ben weer vroeg thuis van werk, ik dacht ga ff een paar foto's maken. Gisteren in de auto zijn niet wat ik wilde maar ja ik zat in de auto te wachten op klanten en door verveling ga je dat dan doen, foto's maken in de auto, ik doe dat niet meer, ik vind ze niet goed genoeg voor hier op het leuke forum.
Vandaar nu deze serie die ik zojuist heb gemaakt.
En jullie mogen zeggen, komt ie weer aan met z'n foto's, maar het is mijn topic en ik upload net zoveel foto's als ik zelf wil.
btw met roken ben ik al flink geminderd, vooral in het belang van mijn snor en baard is dat beter, ik hoop dat ik helemaal kan stoppen.
Ik heb ook gelezen dat je nicotine vlekken eruit kunt krijgen met ... hier kun je dat lezen https://www.kapsels.net/haarvragen/nicotinevlekken.htm
Ik heb een webwinkel gevonden waar het zelfde spul 14 of 15 euro goedkoper is, en dat is hier https://www.curlsshop.nl/clairol-professional-shimmer-lights-shampoo-16oz
Ik heb het niet nodig maar misschien zijn er lezers die het wel goed kunnen gebruiken.
Maar gewoon stoppen met roken is het beste, en daar ga ik ook aan werken.

Ik ben regelmatig met m'n borstel en kam bezig, ik neem zelfs de borstel mee naar m'n werk en gebruik hem regelmatig om m'n snorharen in de juiste stand te
dwingen. Ook was ik m'n baard en snor elke dag en laat de shampoo er een minuutje lekker intrekken en dan goed uitspoelen, daarna handdoek droog de baardolie er lekker inmasseren, daarna goed borsten, flink over de huid borstelen, dan m'n snor in model brengen met een beetje wax en met de kam en borstel het geheel
in afwerken.

Hier dan een paar grappige foto's
Je baard wordt met de dag mooier.
Kan zien dat je er blij van wordt!
 

Macx

Baardaap
Hoelang wil je de baard?
Wel toffe baard
Grt Silver fox

Dat weet ik nog niet, maar als het me staat dan wil ik wel wat langer en hopenlijk komen er dan krullen in zodat ik een leuke wild achtige baard kan laten zien. Ik hou nou eenmaal niet van dat hele nette, ik vind wat wilder in alles veel leuker, maar dat is een persoonlijke smaak.
Zoals de foto hieronder dat lijkt me wel iets om te proberen, ik zou in ieder geval wel een snor met een klein krulletje aan het eind zeker ook uitproberen.
Maar hoe lang gaat ie worden, ik kan er nog niks van zeggen maar ik heb er nog geen haartje afgeknipt behalve in het begin onder mijn kin, aan de hals maar daar kreeg ik al een beetje spijt van dus vanaf die tijd heb ik er nog niks afgeknipt en heb ook totaal geen behoefte of drang om dat te doen. Het voelt fantastisch aan onder de kin, het is zo lekker dik en ik zie daar ook al wat krullen ontstaan dus het gaat de goeie kant op volgens mij.
Hier zijn een paar foto's die ik zeer mooi vind,
De eerste foto is echt fantastisch mooi, prachtige kleuren ook, de andere twee zijn qua model ook erg mooi. Wie weet wat het gaat worden, ik denk zoiets misschien.
Ik weet alleen niet hoelang dat gaat duren, ik denk toch al gauw een maandje of 6, maakt niet uit ik hou alles goed onder controle met goed en veel aandacht aan de ontwikkeling en verzorging van het geheel en ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik krijg geen negatieve commentaren en van mijn collega's die vinden het overwegend goed staan, maar die dragen zelf ook allemaal een baard, de meeste zijn van Turkse en Marokkaanse en Afghaanse afkomst dus die kunnen het wel waarderen.

Bedankt voor je leuke reactie Fox.
 

Bijlagen

  • 20190902_124658.jpg
    20190902_124658.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 25
  • 39f9c341069e002c960d10a5f984a67f.jpg
    39f9c341069e002c960d10a5f984a67f.jpg
    53,1 KB · Weergaven: 25
  • grijze-herenkapsels-012.jpg
    grijze-herenkapsels-012.jpg
    112,5 KB · Weergaven: 23
Banner image
Top