Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Jezelf een beetje verwennen is goed voor de motivatie om te blijven doorgaan! Laat maar weten wat je ervan vindt!
Ja ik ben er nu ook wel zeker van dat ik door ga baarden en snorren dus het wordt tijd voor de juiste producten om het goed te onderhouden.
Ik ga zeker verslag uitbrengen hoe de producten bij mij hun werk doen, want dat zal ook wel weer afhankelijk zijn van persoonlijke smaak en gevoel.
 

tijn

Zware baard
Zo, ik heb net het e.a. besteld bij webwinkel mijnbaard.nl, ik gebruik nu nog een tandenborstel maar dat gaat natuurlijk veranderen hé, ik kan moeilijk met een tandenborstel in de publieke ruimtes mijn snor borstelen, en ik wil wel eens die speciale baardshampoo proberen en kijken hoe dat voelt, en ik heb snorwax aangeschaft, daar ben ik wel zeer benieuwd naar hoe dat voelt en of dat een beetje werkt. De totale kosten net iets boven de 25 eurootjes. Boven de 25 euro is het gratis verzenden met PostNl.
1 x Refreshing Wash Baardshampoo 200ml - Proraso€ 11,90
1 x Snorwax - Proraso€ 9,95
1 x Snor Kam En Borstel Set - Proraso€ 5,95
Ha je snor in publieke ruimtes kammen mat een tandeborstel is oke, alleen daarna je tanden ermee poetsen:eek:. Nee helemaal gelijk, en jezelf verwennen zo af entoe kan toch geen kwaad. Proraso vind ik fijn. Vooral dr snorwax, die is niet zo hard en daardoor makenlijk aan te brengen.
 

Macx

Baardaap
Ha je snor in publieke ruimtes kammen mat een tandeborstel is oke, alleen daarna je tanden ermee poetsen:eek:. Nee helemaal gelijk, en jezelf verwennen zo af entoe kan toch geen kwaad. Proraso vind ik fijn. Vooral dr snorwax, die is niet zo hard en daardoor makenlijk aan te brengen.

Vorige keer had ik bij bol.com baardolie besteld maar hier de sponsor is natuurlijk beter om bij te bestellen, had ik de vorige keer eigenlijk al moeten doen maar
had daar toen niet bij stil gestaan. Voortaan bestel ik alle spulletjes bij mijnbaard.nl. Dus de keuze van de producten is voor mij maar een gok geweest want het is de eerste keer en ik ken alleen 1 pruduct van Proraso en dat is de baardolie en die is volgens mij wel ok, er zit bijna geen geur aan dus dat is altijd goed.
De keuze van de snorwax is dan wel goed en de rest is ook goed, maakt mij niet zoveel uit ik ben al snel tevreden hoor.
De snorwax zal ik wel elke dag gebruiken want dat vind ik wel erg goed staan bij mijn gezicht, zo'n handlebar snor, althans dat hoop ik.
Over een paar weken zal ik het jullie laten zien met de snorwax hahaha. Bedankt voor je reactie Tijn.
 

Macx

Baardaap
Ik zat net ff naar YT te kijken en kwam deze leuke video tegen, is wel leuk om te bekijken, vooral ook voor beginnende baardmannen zoals ik zelf.

Working Magic on a First Time Beard

 

Macx

Baardaap
Dit lijkt me wel een goeie shop om een keer een afspraak te maken dan wel over een maand of twee drie.
Ik zie veel tatoos dus dat is een pluspunt en niet zover van mij vandaan, ongeveer 35 km.
 
Laatst bewerkt:

Fox

Zware baard
Dit lijkt me wel een goeie shop om een keer een afspraak te maken dan wel over een maand of twee drie.
Ik zie veel tatoos dus dat is een pluspunt en niet zover van mij vandaan, ongeveer 35 km.
Waarom vindt je tattoo´s een pluspunt.
Trouwens mooie baard en de snor ook
Grt
Silver Fox
 

Texman

Koning Baard
Zo, ik heb net het e.a. besteld bij webwinkel mijnbaard.nl, ik gebruik nu nog een tandenborstel maar dat gaat natuurlijk veranderen hé, ik kan moeilijk met een tandenborstel in de publieke ruimtes mijn snor borstelen, en ik wil wel eens die speciale baardshampoo proberen en kijken hoe dat voelt, en ik heb snorwax aangeschaft, daar ben ik wel zeer benieuwd naar hoe dat voelt en of dat een beetje werkt. De totale kosten net iets boven de 25 eurootjes. Boven de 25 euro is het gratis verzenden met PostNl.
1 x Refreshing Wash Baardshampoo 200ml - Proraso€ 11,90
1 x Snorwax - Proraso€ 9,95
1 x Snor Kam En Borstel Set - Proraso€ 5,95
Leuk setje (Y)(Y)(Y) om mee te beginnen, ben benieuwd wat je er van vind;).
[DOUBLEPOST=1643213067][/DOUBLEPOST]
Dit lijkt me wel een goeie shop om een keer een afspraak te maken dan wel over een maand of twee drie.
Ik zie veel tatoos dus dat is een pluspunt en niet zover van mij vandaan, ongeveer 35 km.
Ik ben een keer bij Schorem geweest. Het nadeel is dat je er geen afspraak kan maken en het vaak erg druk is waardoor je lang moet wachten.
En helemaal tevreden was ik ook niet :confused:.
 

Macx

Baardaap
Waarom vindt je tattoo´s een pluspunt.
Trouwens mooie baard en de snor ook
Grt
Silver Fox
Is ook maar een beetje onzin van mij maar wat wel zo is wat ik zie op YT dat die barbiers stuk voor stuk zwaar getatoeëerd zijn, waarom dat dat zo is vraag ik me ook af, ze houden er blijkbaar erg van om een bepaald beeld uit te stralen. Weet jij waarom zoveel barbiers zo vol zitten met plaatjes?
[DOUBLEPOST=1643221493][/DOUBLEPOST]
Leuk setje (Y)(Y)(Y) om mee te beginnen, ben benieuwd wat je er van vind;).
[DOUBLEPOST=1643213067][/DOUBLEPOST]
Ik ben een keer bij Schorem geweest. Het nadeel is dat je er geen afspraak kan maken en het vaak erg druk is waardoor je lang moet wachten.
En helemaal tevreden was ik ook niet :confused:.

Bij nader inzien zie ik er ook vanaf, ik ga hier in de buurt bij vlijmscherpbarbiers.nl proberen. Site ziet er wel goed uit en het is maar 2 km van mij vandaan.
[DOUBLEPOST=1643221936][/DOUBLEPOST]
Is ook maar een beetje onzin van mij maar wat wel zo is wat ik zie op YT dat die barbiers stuk voor stuk zwaar getatoeëerd zijn, waarom dat dat zo is vraag ik me ook af, ze houden er blijkbaar erg van om een bepaald beeld uit te stralen. Weet jij waarom zoveel barbiers zo vol zitten met plaatjes?
[DOUBLEPOST=1643221493][/DOUBLEPOST]

Bij nader inzien zie ik er ook vanaf, ik ga hier in de buurt bij vlijmscherpbarbiers.nl proberen. Site ziet er wel goed uit en het is maar 2 km van mij vandaan.
Ik heb vanmiddag de producten binnen gekregen, Ik ben erg tevreden over de producten, het borsteltje is echt een goed borsteltje, lekker klein en ook het kammetje
klein, de shampoo is ook lekker gevoel en het schuimt goed en de snorwax zit in een heel klein potje en is niet hard, gewoon met je borstel iets aanraken en je hebt al genoeg, ook lekker je baard mee borstelen gaat ook heel goed, stevige haren nog veel steviger als van een tandeborstel. Al bij al ben ik tevreden met de Proraso producten.
[DOUBLEPOST=1643224570][/DOUBLEPOST]Ik heb ff een foto gemaakt van de producten en natuurlijk m'n snorke ff verwend met snorwax, is lekker spul vooral als het dan wat opgedroogd is kun je met een gentle attouchement met je borsteltje je snor nog mooier laten lijken.
Hier zie je dat fijne borsteltje, ik heb er een tandenborstel naast gelegd zodat je goed kunt zien hoe groot het is.
2.jpg
Hier heb ik zojuist m'n snorreke behandeld met snorwax
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rothbeard62

Volle Baard
Ziet er goed uit Macx! Tip: wees zuinig en voorzichtig met je producten en test goed uit waar je huid tegen kan. Het kan ook snel te veel worden. Je baard is nu nog kort, dus heel veel producten heb je nog niet nodig.

Ik lees in je reacties dat je natuurlijke baarden mooi vindt, dus ik raad je aan om je baard een flinke tijd te laten uitgroeien, zodat je voldoende 'materiaal' hebt om mee te werken.

Je hebt een prima baardgroei, dat dat komt zeker in orde! :)(Y)
 
Banner image
Top