Baardreis van Max 65 jaar

Boudi

Baard
Bedankt voor je reactie en goede raad Texman.
Zo hard ook weer niet dat de huid beschadigd wordt maar wel dat je het goed voelt, dat is een lekker gevoel, maar ik zal voortaan er meer rekening mee houden.
[DOUBLEPOST=1644065386][/DOUBLEPOST]

Bedankt voor je reactie Boudi, Ik was jou baardreis aan het lezen en ben op pagina 3, erg leuk om te lezen zover. Ik beleef er ook wel veel plezier aan omdat het een compleet nieuwe ervaring is, het is iets nieuws en je weet ook nog niet wat er zich gaat ontwikkelen, dat maakt het erg leuk om mee te maken, en om er zo mee bezig te zijn en wat foto's maken, maar vooral als ik thuis ben en wat fijne muziek opzet dan vind ik het leuk om wat foto's te maken en als ze een beetje gelukt zijn om deze dan weer hier te plaatsen. Niet direct om het verschil te laten zien van de vorige foto's maar ik doe het meer omdat ik het ook aan jullie wil laten zien. Bij mij is het soms iets te veel van het goede, dat willen uiten, en dat kan irritatie opwekken bij andere mensen, maar ja, zo ben ik, dat is het karakter en kan daar weinig aan veranderen. Dus tot de volgende serie, deze keer probeer ik iets langer te wachten hoor, een weekje zullen we afspreken.
Ik herken dat wel van mijn eerste periode. Hoe ik elk haartje dat groeide aan het volgen was. Verbaasd over hoe mijn uiterlijk en uitstraling per week aan het veranderen was. Mooi man! Geniet van je reis en gewoon jezelf blijven. Als iemand niet al je foto’s wil zien, dan niet toch? Gewoon het topic niet aanklikken…
 

Macx

Baardaap
Je baard wordt met de dag mooier.
Kan zien dat je er blij van wordt!
Hartelijk dank voor je leuke reactie Giant.
Als ik uit bed kom en in de spiegel kijk dan zit m'n baard beter in model dan m'n haar en als ik dan lekker alles ga wassen dan voelt het weer heel goed aan en dan ga ik met veel plezier aan de gang om alles weer toonbaar te maken, en als ik denk , zo ziet het er goed uit dan denk ik ook wel van, ja het staat je goed maat, en ben ik weer blij dat ik aan de baardreis ben begonnen. Ik zou in iedergeval niet meer terug willen naar babyface tijd, dat heeft eigenlijk achteraf gezien veels te lang geduurd. Nu ga ik dus een verandering aan die volgens mij goed gaat uitwerken, ik moest natuurlijk in het begin ook maar afwachten wat en hoe het gaat worden qua dekking en kleur. Maar tot nu toe ben ik inderdaad wel tevreden en zie ik er wat blijer uit op de foto's.
[DOUBLEPOST=1644073668][/DOUBLEPOST]
Ik herken dat wel van mijn eerste periode. Hoe ik elk haartje dat groeide aan het volgen was. Verbaasd over hoe mijn uiterlijk en uitstraling per week aan het veranderen was. Mooi man! Geniet van je reis en gewoon jezelf blijven. Als iemand niet al je foto’s wil zien, dan niet toch? Gewoon het topic niet aanklikken…
Dankje voor je leuke reactie Boudi, ik ben het volledig met je eens en genieten doe ik zeker, en zeker met zulke vriendelijke mensen hier op het forum, dat geeft telkens weer steun en de zekerheid om lekker door te gaan. En mezelf blijven ik kan niet anders dan dat.
 

Macx

Baardaap
Ik kom zojuist terug gelopen van appie dat is ongeveer een 300 meter van mij vandaan, en ik zie daar een paartje aankomen van een jaar of 38 schat ik, een man met een mooie grote baard, we komen steeds dichter bij hij kijkt me aan en knikt vriendelijk ik knik vriendelijk terug, ik kreeg het gevoel van, ik begin er nou ook al een beetje bij te horen, haha. Misschien is het net als motorrijders onder elkaar als die elkaar tegen komen gaat ook dat vingertje even omhoog, ik weet trouwens niet of dat tegenwoordig nog zo is. Maar dit was weer een leuke ervaring, ik kijk tegenwoordig meer naar mannen met baarden dan naar de vrouwtjes haha.
 
Laatst bewerkt:

Fox

Zware baard
Dat weet ik nog niet, maar als het me staat dan wil ik wel wat langer en hopenlijk komen er dan krullen in zodat ik een leuke wild achtige baard kan laten zien. Ik hou nou eenmaal niet van dat hele nette, ik vind wat wilder in alles veel leuker, maar dat is een persoonlijke smaak.
Zoals de foto hieronder dat lijkt me wel iets om te proberen, ik zou in ieder geval wel een snor met een klein krulletje aan het eind zeker ook uitproberen.
Maar hoe lang gaat ie worden, ik kan er nog niks van zeggen maar ik heb er nog geen haartje afgeknipt behalve in het begin onder mijn kin, aan de hals maar daar kreeg ik al een beetje spijt van dus vanaf die tijd heb ik er nog niks afgeknipt en heb ook totaal geen behoefte of drang om dat te doen. Het voelt fantastisch aan onder de kin, het is zo lekker dik en ik zie daar ook al wat krullen ontstaan dus het gaat de goeie kant op volgens mij.
Hier zijn een paar foto's die ik zeer mooi vind,
De eerste foto is echt fantastisch mooi, prachtige kleuren ook, de andere twee zijn qua model ook erg mooi. Wie weet wat het gaat worden, ik denk zoiets misschien.
Ik weet alleen niet hoelang dat gaat duren, ik denk toch al gauw een maandje of 6, maakt niet uit ik hou alles goed onder controle met goed en veel aandacht aan de ontwikkeling en verzorging van het geheel en ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik krijg geen negatieve commentaren en van mijn collega's die vinden het overwegend goed staan, maar die dragen zelf ook allemaal een baard, de meeste zijn van Turkse en Marokkaanse en Afghaanse afkomst dus die kunnen het wel waarderen.

Bedankt voor je leuke reactie Fox.
De middelste vind ik wel een knappe baard i
 

Macx

Baardaap
De middelste vind ik wel een knappe baard i
De middelste heeft een wat rondere lijn dan de derde, en de derde vind ik ook mooi, die is wat hoekiger en ook die mooie golven of krullen erin, ff kijken wat het beste bij mij past.
[DOUBLEPOST=1644088154][/DOUBLEPOST]Omdat ik het toch niet kon laten hier nog een paar grappige foto's met beginnend krulletje hahaha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Macx

Baardaap
IJdeltuit.....:p


Hahaha, ijdeltuit, nee ik ben geen ijdeltuit, verre van dat, heb ik ook geen reden toe, ik ben alleen blij dat de beginnende baard boven mijn verwachting zo goed doet, ook de kleur valt me reuze mee, en bovenalles vind ik dat mijn wat magere ingevallen gezicht zo goed opknapt, Ja het komt wel ijdeltuiterig over maar ik ben het niet wel erg blij met de resultaten zover en met dit forum en voor alle steun die ik tot nu toe heb mogen ontvangen. Nog fijne zondag verder en bedankt voor je reactie Yainderidoo.
 

Pascal1

Stoppelbaard
De middelste heeft een wat rondere lijn dan de derde, en de derde vind ik ook mooi, die is wat hoekiger en ook die mooie golven of krullen erin, ff kijken wat het beste bij mij past.
[DOUBLEPOST=1644088154][/DOUBLEPOST]Omdat ik het toch niet kon laten hier nog een paar grappige foto's met beginnend krulletje hahaha.

Staat je echt super. Knappe man!
 

Macx

Baardaap
Zie ik dat nu goed, gaat daar al iets ontstaan van een krulleke aan het end van m'n snorreke?
Ik kan het niet goed zien met deze bril, kijk jij es ff Yainderidoo, zit daar nu al iets van een krulleke ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Texman

Koning Baard
Zie ik dat nu goed, gaat daar al iets ontstaan van een krulleke aan het end van m'n snorreke?
Ik kan het niet goed zien met deze bril, kijk jij es ff Yainderidoo, zit daar nu al iets van een krulleke ofzo?
Bekijk bijlage 21031
Bekijk bijlage 21032
Ja, ik zie daar zo waar een niet te missen krul aan het einde van je snor (Y)(Y)(Y)
En dat is niet het enige de baard wordt ook dikker :):)>
Je reis verloopt voorspoedig, je baard is blijvend denk ik.
 

Macx

Baardaap
Hartstikke bedankt voor alle leuke reacties mannen! Ik denk wel dat de verandering blijvend zal zijn, het bevalt me goed, nu nog stoppen met roken dan is het helemaal geslaagd. Ik ga gewoon verder met groeien en kijk wel wanneer het tijd is om te beslissen wat voor model ik graag zou willen. De wangen worden van lief en leed ook steeds wat dichter lijkt wel, dus daar ben ik ook wel blij om. Aan de rechterkant van mijn snor groeien de uiteinden in een kleine krul omhoog dus dat is heel leuk, ik hoeft er ook geen wax in te doen, gewoon een beetje pielen aan de snoreinden en het blijft gewoon staan. Ik gebruik wel wax om de haren boven mijn lip een beetje opzij te leggen, werkt ook heel goed. Al bij al gaat het zeer goed en ben ik blij met het resultaat tot dusver, en met jullie leuke reacties natuurlijk, want zonder dit forum zou ik niet weten hoe het zou zijn verlopen, maar niet zo denk ik want de steun en bemoedigende reacties zijn zeer belangrijk voor beginnende baardmannen, omdat alles nieuw is en je erg onzeker kunt worden als je niet weet hoe en wat te doen na eventuele negatieve reacties. In mijn omgeving heb ik geen negatieve klank gehoord dus daar ben ik al blij om. Nu lekker door baarden en snorren. Tot de volgende update, groetjes en heel veel dank voor alle support die ik heb mogen ontvangen.
 
Laatst bewerkt:

VinK

Baard
Zie ik dat nu goed, gaat daar al iets ontstaan van een krulleke aan het end van m'n snorreke?
Ik kan het niet goed zien met deze bril, kijk jij es ff Yainderidoo, zit daar nu al iets van een krulleke ofzo?
Bekijk bijlage 21031
Bekijk bijlage 21032
@Macx wat een volume in die snor :cool:(Y) ik denk dat je binnenkort wakker gaat worden en dat die krul er gewoon permanent gaat in blijven! Je baard in het algemeen ziet er gewoon heel erg goed uit. Man man
 

Macx

Baardaap
Nou, wel degelijk hoor! :pMaar daar is natuurlijk niets mis mee! :cool:

Er is niets leukers dan te zien hoe je gezicht verandert met de komst van een mooie baard en snor. Bij jou gaat het erg goed, dus je hebt alle reden er trots op te zijn! ;)(Y)
Dankjewel voor je vriendelijke woorden Rothbeard.
[DOUBLEPOST=1644269017][/DOUBLEPOST]
@Macx wat een volume in die snor :cool:(Y) ik denk dat je binnenkort wakker gaat worden en dat die krul er gewoon permanent gaat in blijven! Je baard in het algemeen ziet er gewoon heel erg goed uit. Man man
hahaha, dankjewel voor je leuke reactie VinK, inderdaad aan de rechterkant groeit er een krul aan het uiteinde van de snor, die hoef ik maar zachtjes aan te raken en ik voel gewoon een krul zitten, en ik hou van krullen dus daar ben ik zeer blij mee.
[DOUBLEPOST=1644269327][/DOUBLEPOST]
Ziet er goed uit,
Mooi vol, knappe snor, maar ik ben vooral jaloers op de mooie witte kleur! Er zijn er velen die daar geld voor zouden geven!

Wat een leuke reactie, dankjewel Mapa, als je wat ouder wordt en als je van nature blond bent geweest wordt het meer wit denk ik, ik had vroeger blond haar en deze zijn intussen zeer licht blond tot wit, net zoals de baard begint te worden en in de snor zie ik wat blonde haren, en die mix maakt dat dan wel weer mooi vind ik. Dus al bij al ben ik wel tevreden tot nu toe, ik heb ook nog helemaal geen behoefte om er iets vanaf te halen, ook niet in mijn nek, ik laat alles gewoon lekker groeien. en misschien wordt die baard wel veel langer dan ik ooit van plan was. Dus mijn reis is nog lange na niet voorbij.
[DOUBLEPOST=1644270371][/DOUBLEPOST]
Ja dit wordt een dikke snor :cool:

Bij een flinke neus hoort ook wel een flinke snor dan geraakt het een beetje beter in balans.
Bedankt voor het bezoek Mischaap en voor de reactie.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top