Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Ziet er goed uit Macx! Tip: wees zuinig en voorzichtig met je producten en test goed uit waar je huid tegen kan. Het kan ook snel te veel worden. Je baard is nu nog kort, dus heel veel producten heb je nog niet nodig.

Ik lees in je reacties dat je natuurlijke baarden mooi vindt, dus ik raad je aan om je baard een flinke tijd te laten uitgroeien, zodat je voldoende 'materiaal' hebt om mee te werken.

Je hebt een prima baardgroei, dat dat komt zeker in orde! :)(Y)

Hartelijk dank voor je reactie en advies en je raad om mijn baard een tijd door te laten groeien, ik ben nu zover dat ik door wil gaan en heb er zelf geen behoefte aan om eraan te rommelen met een schaar of trimmer ofzo. Dus ik denk dat het wel gaat lukken.
 

Macx

Baardaap
Het is zondag 30.1.2022 14.00 uur ik kom net uit de douche vandaan en heb weer wat selfies gemaakt en ik zie een duidelijke verandering in mijn uiterlijk, mijn gezicht begint aan een verandering zo te zien hahaha.
Hier zomaar wat foto's zonder make-up wel lekker gewassen met baardshampoo, jongen, dat is lekker hoor, het hydrateert ook volgens mij en het ruikt erg lekker
daarna lekker ingewreven met een beetje baardolie en daarna m'n snorke een beetje in model gebracht met een beetje snorwax en dat allemaal gedaan zonder bril zie ik nu achteraf op de foto's hahaha.


Hier dan wat grappige foto's waarbij ik soms erg streng kan kijken al ben ik dat niet hoor. Dit is het resultaat vanaf 2e week dec 2021
Bekijk bijlage 20940 Bekijk bijlage 20941 Bekijk bijlage 20942 Bekijk bijlage 20943 Bekijk bijlage 20944 Bekijk bijlage 20945 Bekijk bijlage 20946
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Dat ziet er goed uit, baard staat je top! Aan liefde en zorg geen gebrek, die baard van je.
De snor wordt lekker vol al (Y)
Dankjewel Knulletje, bevestiging is soms nodig want ik treed steeds meer naar buiten in verband met mijn werk en daardoor ben ik ook kwetsbaarder voor eventuele minder leuke reacties, ik weet dat ik dat wel kan weerstaan maar jou reactie doet me goed en kan er weer een tijdje tegenaan. Ik moet wel zeggen dat ik overwegend positieve reacties krijg van mijn collega's. Maar ik ben van nature nogal een twijfelaar vandaar dat ik ook nooit eerder aan een gezichtsbeharing ben begonnen, om eventuele nare reactie te voorkomen.
 

Texman

Koning Baard
Het strenge kijken valt reuze mee of het valt door je baard juist minder op ;)
Je baard wordt trouwens steeds beter en voller dus dat wordt nog wat (Y)(Y)(Y).
Wat de negatieve reacties betreft die houden vanzelf op als men door heeft dat jouw baard een blijvende en serieuze zaak is.
En sommige willen gewoon kijken of je wel sterk genoeg in je schoenen staat of zijn jaloers of mogen geen baard van hun vrouw.
Dus lekker doorgaan en blijven genieten.:)>
 

Macx

Baardaap
Het strenge kijken valt reuze mee of het valt door je baard juist minder op ;)
Je baard wordt trouwens steeds beter en voller dus dat wordt nog wat (Y)(Y)(Y).
Wat de negatieve reacties betreft die houden vanzelf op als men door heeft dat jouw baard een blijvende en serieuze zaak is.
En sommige willen gewoon kijken of je wel sterk genoeg in je schoenen staat of zijn jaloers of mogen geen baard van hun vrouw.
Dus lekker doorgaan en blijven genieten.:)>

Dankjewel voor je leuke reactie Texman, ik ga zeker door.
 

Yainderidoo

Zware baard
Die Baard wordt steeds voller Macx ! Jij hebt meen ik gezien te hebben, je soort Baard al gekozen. Maar als je durft, zou ik ook eerst kijken hoe een wat langere Baard je staat, waar misschien zelfs de Kerstman wel eens jaloers op zou kunnen worden :eek:;) Daarna kun je volgens mij ook veel makkelijker naar wat voor model dan ook teruggaan. ;)
Sterkte met je twijfels, die volgens mij met deze Baard, totaal nergens voor nodig zijn :rolleyes::p;)
 

Macx

Baardaap
Hartelijk dank Yainderidoo, misschien wel maar ik heb nog een flink end te gaan vör ik die beslissing moet nemen, maar je heb me wel aan het denken gezet. Ik zou het mooi vinden als er dan van die mooie golven er van nature inzitten. Zo'n lekkere wild ogende baard vind ik veel hebben, staat erg stoer en dat past ook wel een beetje bij mij, dat uitdagende als je begrijp wat ik bedoel.
 

Macx

Baardaap
Ja, dat idee had ik ook, wat vriendelijker uitstraling is dan wel een groot pluspunt vind ik. En straks met die grappige handlebar snor met kleine krulletjes aan de eindes, lijkt me wel erg leuk. Ik hoop dat dat volgens mijn wensen gaat verlopen. Bedankt voor je reactie Giant
 

Macx

Baardaap
Net thuis van m'n werkzaamheden en gelijk ff kijken op het forum of er nog wat te zien is, ik heb ook nog geprobeert een leuke foto van mezelf te maken omdat ik dat niet gewend ben en er nou pas achter kom dat je eigenlijk omhoog moet kijken als je een selfie maakt zie ik inderdaad dat dat veel scheelt dus daarom dacht ik, hé das wel een mooie foto, dus na al die lelijke foto's van mij omdat ik niet precies wist hoe je dat moest doen hier dan een foto die ik zojuist heb geschoten en er wel aardig tevreden over ben, de baard komt er nu veel beter uit en zie nu zelf ook dat het wel goed staat.

1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Macx

Baardaap
Lijkt echt als kool te groeien Macx, mooi hoor zo je baard!
Ja hij groeit lekker door en ben er wel tevreden over, ik heb er eigenlijk veel plezier van en ben nog een beetje aan het experimenteren, ik ga zo meteen een paar foto's laten zien wat je met een een borsteltje zoals ik heb gekocht er mee kunt doen, je kunt je baard er nog voller mee laten lijken. Ik weet niet of het bij alle baarden zo is maar mijn baardharen voelen zacht aan en blijven gewoon staan zoals ik het wil. Volgens mij wel een makkelijke baard om in model te brengen denk ik.
Bedankt voor je leuke reactie HansjeKesting.
[DOUBLEPOST=1643640829][/DOUBLEPOST]Zo, hier een paar grappige foto's waarbij ik met het borsteltje gewoon m'n baard lekker wat ruiger heb gemaakt.
20220131_151521.jpg 20220131_151523.jpg 20220131_151525.jpg 20220131_151621.jpg
En hier een stoere pose! hahaha
stoere houding.jpg
En hier weer netjes geborsteld zonder snorwax
33.jpg
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Ik moet wel m'n kastjes bovenop ff goed schoon maken zie ik nu, of misschien hoort wel zo, ik ga ff kijken.
[DOUBLEPOST=1643643055][/DOUBLEPOST]
Leuk effect met zo'n borstel.
Als je baard langer is kan je er ook een föhn bij gebruiken om je baard in vorm te brengen.
Dankjewel voor je reactie Texman.
Ik wil de föhn alleen voor de snor eventueel gebruiken en de baard gewoon lekker borstelen en kammen en liever gebruik ik geen föhn want dat blijft maar tijdelijk zo dan in model en ik zou graag de natuurlijke slag willen behouden. Vroeger in mijn jongere jaren ging ik alleen met m'n vingers door m'n haar en dat was het, ik had ontzettend dik haar met golven en krullen, dat was erg makkelijk haar om in model te brengen. Nu heb ik nog makkelijk haar maar wel een stuk dunner geworden door de jaren heen. Hoe het met een baard is weet ik niet of die ook dunner wordt maar volgens mij heb ik ook een makkelijke baard om in model te brengen en misschien of hopenlijk geen föhn nodig, alleen nu voor de snorharen. Liefst gebruik ik alleen het kammetje en het borsteltje met een beetje snorwax als ik de deur uit ga.
 

Macx

Baardaap
Ik zal jullie iets laten zien waar ik jaren op heb gereden, dit heeft niks met een baard te maken maar ik wil graag dat jullie mij een beetje gaan leren kennen zodat je een juist beeld van me zult krijgen, wat voor type ik ben.
Op mijn 22 jaar heb ik deze motor van mijn vader gekregen en heb er in mijn jongere jaren veel op gereden en ben ook lid geweest van de HD club in Den Bosch. Ik heb deze HD vanaf 1978 in bezit gehad tot vorig jaar, dus 42 jaar. Ik heb em verkocht omdat ik er geen trek meer in had en na de verhuizing naar Oosterhout was er ook minder plek om hem binnen in de huiskamer te zetten. Voorheen heeft ie jaren in de huiskamer gestaan als een soort decoratie.
Hier de foto van voorheen mijn HD type Liberator 750 cc bj 1936 burger uitvoering.

[DOUBLEPOST=1643678964][/DOUBLEPOST] Ik heb een flink aantal jaren in het buitenland gewerkt, vooral in het Midden Oosten waaronder Saoedi Arabië van 1980 tot 1986 daarna naar Irak 2 jaar in Bagdad, toen naar Bahrein voor 1 jaar en daarna naar het Caribisch gebied Sint Maarten en Aruba bij elkaar daar een jaar of drie. Hoofdzakelijk voor Ballast Nedam gewerkt. Daarna heb ik een bedrijf opgericht in het repareren van autoruiten, ik heb dat bedrijf verkocht in 2004. nadat ik een paar hartinfarcten had opgelopen heb ik er een punt achter gezet en heb toen een paar jaar niks gedaan en daarna ben ik weer begonnen met geheel iets anders, ik wou iets gaan doen wat me geen stress oplevert en wat ik gewoon leuk vind, en dat is autorijden en met mensen omgaan dus heb ik een taxibedrijf opgericht en ben sinds 2007 zelfstandig taxi ondernemer, en mijn werkterrein is in Breda. In 2016 heb ik deze BMW 730 gekocht en daar rijd ik nu nog mee. Maar dankzij die corona is er op dit moment niet veel meer te doen, het is gewoon een moeilijke tijd voor de taxibranche. Maar er gloort weer wat hoop, want ik verwacht dat binnen enkele weken de horeca weer langer open blijft en dat we weer een beetje naar het normale terug gaan. Nou dit was het ff voor nu, in de loop van de tijd zal ik weer wat persoonlijks posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Texman

Koning Baard
Wat een mooie Harley was dat heb je er geen spijt van dat je hem hebt verkocht ?
Zelf heb ik ook motor gereden. Heb 2 rijlessen gehad en daarna verder gegaan met een oefenrijbewijs op een oude Jawa die het al gauw begaf.
Mijn rijbewijs heb ik gehaald op een Honda CB350 four die ik na twee jaar heb ingeruild voor een Yamaha XS750 (3 cylinders en cardan).
wim moter1a klein .jpg
Na 5 jaar ben ik gestopt met motorrijden. Toen ik 62 was begon het zo te kriebelen dat ik her-opstapper werd.
De eerste was wederom een Yamaha XJ 900s Diversion.
Yam 1.jpg
Ik wilde nog 1 maal in mijn leven een nieuwe motorfiets hebben en dat werd een Triumph Tiger Explorer 1200.
IMG_1362a.jpg
Dit is echt de mooiste motorfiets die ik gehad heb hij reed geweldig en je zat erop als een koning.
Helaas ben ik ziek geworden waardoor ik geen motor meer kan rijden.
Ik heb hem uiteindelijk met veel spijt in mijn hart weg gedaan.
Maar de mooie herinneringen blijven.

Dit is een nieuwere versie van de Triumph Tiger Explorer 1200.
Bottom-Tiger-Explorer-XRt-Right.jpg
 

Macx

Baardaap
Wat een mooie Harley was dat heb je er geen spijt van dat je hem hebt verkocht ?
Zelf heb ik ook motor gereden. Heb 2 rijlessen gehad en daarna verder gegaan met een oefenrijbewijs op een oude Jawa die het al gauw begaf.
Mijn rijbewijs heb ik gehaald op een Honda CB350 four die ik na twee jaar heb ingeruild voor een Yamaha XS750 (3 cylinders en cardan).
Bekijk bijlage 20981
Na 5 jaar ben ik gestopt met motorrijden. Toen ik 62 was begon het zo te kriebelen dat ik her-opstapper werd.
De eerste was wederom een Yamaha XJ 900s Diversion.
Bekijk bijlage 20982
Ik wilde nog 1 maal in mijn leven een nieuwe motorfiets hebben en dat werd een Triumph Tiger Explorer 1200.
Bekijk bijlage 20983
Dit is echt de mooiste motorfiets die ik gehad heb hij reed geweldig en je zat erop als een koning.
Helaas ben ik ziek geworden waardoor ik geen motor meer kan rijden.
Ik heb hem uiteindelijk met veel spijt in mijn hart weg gedaan.
Maar de mooie herinneringen blijven.

Dit is een nieuwere versie van de Triumph Tiger Explorer 1200.
Bekijk bijlage 20984
Mooie fiets die Triumph Texman, in het begin was het moeilijk,maar soms moet je beslissingen nemen die
niet leuk zijn maar wel het beste is voor mij en de HD. Kijk bij mij heeft die motor helemaal niks en ik kan er nu iemand anders blij mee maken en voor de motor is het weer een begin van een nieuw actief motor leven. Dus spijt heb ik niet wel mooie herinneringen en fijne gevoelens als ik eraan denk.
 

Macx

Baardaap
Ik heb net wat foto's verstuurd naar één van mijn zes broers, ik kreeg een berichtje terug van, ja ja die baard staat je goed,je zou zo door kunnen gaan als een atoom onderzoeker of iets dergelijks ha ha.
Nou dat is toch leuk, zo'n reactie hahaha
Ik heb nu nog vijf levende broers, één is in 2004 2e kerstdag dood geschoten bij een geweldadige overval. Dat wil ik je nog wel een keer vertellen hoe dat gegaan is.
Maar nu weer terug waar we waren gebleven, ik krijg inderdaad overwegend goede reacties en eigenlijk nog geen negatieve reactie ontvangen, misschien komt dat later als ie wat langer wordt, maar dat zij zo, verder is dat geen punt voor mij.
 
Banner image
Top