Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Zo, net me klaar gemaakt voor m'n werkzaamheden en weer een wit overhemd aangetrokken om er weer netjes uit te zien voor m'n klanten. Ik was nieuwsgierig hoe mijn baard staat bij een wit overhemd, en ik moet zeggen het staat wel goed, ik heb ook altijd tijdens mijn zakelijke contacten een stropdas om maar die laat ik vandaag ff thuis. Maar zometeen strak in het pak met stropdas ga ik er wel op vooruit.
Ik heb zojuist twee foto's gemaakt zonder kunstlicht en zonder in de spiegel te hebben gekeken en zonder wax, zomaar spontaan een selfie achter m'n bureau,ik zal er nu hier 1 uploaden voor het archief.
Nee, ik ben niet ijdel wel een beetje trots op m'n baard en snor zover.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RBBP

Baard
Ik denk dat je inmiddels al elk topic hebt gelezen vanaf het oprichten van deze club :p
Dus ik denk dat wanneer je het afsteekt tegen aardig wat mensen die minder bedeeld zijn in de baardgaren je goed beseft dat je een gezegend man bent met een groei zoals de jouwe.

Matje wordt in zeer korte tijd al aardig geweven.
En Ijdel? Ach waarom niet.
In Italië worden de mannen er voor geprezen.

Lekker door blijven breiën Macx!:)>
 

dijkie

Zware baard
Hoi Macx
Een laat welkom van mij.
Je hebt een prachtige baard en staat je heel goed , en de groei zit er goed in.

Groet Gerard.
 

Macx

Baardaap
Ik denk dat je inmiddels al elk topic hebt gelezen vanaf het oprichten van deze club :p
Dus ik denk dat wanneer je het afsteekt tegen aardig wat mensen die minder bedeeld zijn in de baardgaren je goed beseft dat je een gezegend man bent met een groei zoals de jouwe.

Matje wordt in zeer korte tijd al aardig geweven.
En Ijdel? Ach waarom niet.
In Italië worden de mannen er voor geprezen.

Lekker door blijven breiën Macx!:)>
Ik ben al een aardig endje op weg hoor en soms reageer ik ook op ouwe post maar ik begrijp nu dat kan ik beter niet doen want er gaan daardoor nog meer mensen klikken op die ouwe topic die eigenlijk niet meer actief is, ik begrijp dat wel maar soms reageer ik dan met een berichtje waar de lezer dan weer wijzer van kan worden, snappie, maar inderdaad om dan alleen leuk aan te vinken heeft geen zin want daardoor kom je ook in die lijst te staan waardoor mensen misschien daardoor weer naar die ouwe topic gaan. En intussen snap ik ook dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is om een beetje een volle baard te laten groeien, ik heb gelukkig nog wel wat baardgroei en ben er wel content mee. En als ik dan in de spiegel kijk dan valt het me niet tegen en loop ik tevreden met m'n kop omhoog weer de straat op opweg naar appie. Ja het matje wordt gelukkig steeds dikker en dichter, dat is ook wel nodig voor de wangen, onder mijn kin is het al een aardig dikke laag wol wat ik daar voel zitten, is met dit weer best wel lekker eigenlijk, ik hoef bijna geen sjaal meer om. IJdelheid, Ja kijk iedereen die een baard laat groeien zal daar zo een beste reden voor hebben en als het dan een beetje naar wens gaat allemaal dan ben je daar erg blij om en kijk je meer in de spiegel en maak je meer foto's om te delen met forumleden omdat je het wilt delen natuurlijk en misschien inspireert dat ook andere mensen, ook de al wat oudere man b.v. De snor vooral vraagt nu best wel wat aandacht, ik ben em aan het temmen en gebruik daar de wax voor, hij sputtert nog wel een beetje tegen maar het gaat de goeie kant op.
Zo nu ga ik weer wat anders doen, misschien nog een paar selfies schieten en dan zie ik wel.
Bedankt voor je leuke reactie en sorry voor het lange antwoord, en baarden maar jongens!
[DOUBLEPOST=1644370201][/DOUBLEPOST]
Hoi Macx
Een laat welkom van mij.
Je hebt een prachtige baard en staat je heel goed , en de groei zit er goed in.

Groet Gerard.

Hartelijk dank Gerard, dat zijn zeer complimenteuze woorden van je hoor en ben daar erg blij mee, niet omdat ik ijdel ben maar gewoon omdat het goed voelt en me meer zelfverzekerdheid geeft. Het neemt twijfel weg en dat is belangrijk om met een goed gevoel door te gaan tot het moment we er een mooi model in kunnen barbieren.
 
Laatst bewerkt:

RBBP

Baard
Ik ben al een aardig endje op weg hoor [..]

Je hoeft je nergen over te verontschuldigen hoor. In dit leven moet je vooral doen waar je zelf gelukkig van wordt.
Als dat is van het lezen, liken en reageren op oude topics dan so be it.
Is goed voor de klicks en daar wordt Texman weer gelukkig van :p

Beard on!
 

Knulletje

Zware baard
Niets mis mee, staat je goed(Y) Mooi om het verschil te zien met eerder..
De snor en baard maken een prima groei door. De kleur is natuurlijk goud! Uh grijs..;)(Y):)>
Lekker doorgaan natuurlijk!
 

Macx

Baardaap
Hier ben ik weer, kon het weer niet laten hé, de ijdeltuit die ik ben, ik heb zojuist een paar foto's gemaakt en zomaar wat spontane foto's zodat jullie een betere indruk kunnen krijgen van de voortgang.
Ook laat ik in 3 foto's zien dat het borsteltje meer is dan een ding om alleen maar mee te borstelen, je kunt je baard er ook heel goed mee in model boetseren zeg maar. De snor heb ik in zijn natuurlijk stand gehouden en geen moeite gedaan om met wax aan de gang te gaan.
3.jpg 3a.jpg 3b.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Macx

Baardaap
Goede kleur hoor! baardforum heeft straks zijn eigen echte kerstman :)>
Dankjewel Mischa, ik vind de kleur wel erg wit maar wel mooi en vooral dat er ook wat andere kleur zit in de snor vind ik wel mooi zolang het maar geen nicotine vlekken zijn want dat mag absoluut niet gebeuren, daarom ook dat ik gestopt ben met roken, hoewel ik vandaag, eigenlijk zojuist wel een peuk heb opgestoken, maar tijdens mijn werkzaamheden heb ik geen sigaret gerookt, dus ik dacht van een beetje zondigen mag nu nog wel maar we werken aan een totale stop, ook hoop ik dat het gaat lukken zodat m'n baard en snor geen schade oploopt door rook. Dus een Kerstmannenbaard kan het worden, moet er nog wel stuk bij groeien, we zullen wel zien wat het wordt. Morgen hoop ik weer een bezoekje op jouw topic te brengen.
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Dankjewel Mischa, ik vind de kleur wel erg wit maar wel mooi en vooral dat er ook wat andere kleur zit in de snor vind ik wel mooi zolang het maar geen nicotine vlekken zijn want dat mag absoluut niet gebeuren, daarom ook dat ik gestopt ben met roken, hoewel ik vandaag, eigenlijk zojuist wel een peuk heb opgestoken, maar tijdens mijn werkzaamheden heb ik geen sigaret gerookt, dus ik dacht van een beetje zondigen mag nu nog wel maar we werken aan een totale stop, ook hoop ik dat het gaat lukken zodat m'n baard en snor geen schade oploopt door rook. Dus een Kerstmannenbaard kan het worden, moet er nog wel stuk bij groeien, we zullen wel zien wat het wordt. Morgen hoop ik weer een bezoekje op jouw topic te brengen.
Ha waar een baard al niet goed voor is. Stoppen met roken omwillen van de baard?? Super. En een kerstman baard?? Ha moet je eens opletten als het kerst is wat voor ën prachtbaard je dan hebt.
 

Macx

Baardaap
Zo jongens, ik heb mijn snor is ff goed onderhanden genomen en alle nicotine is er uit, dus nu ga ik jullie drie stylen laten zien, een snor zonder handlebars en snor met handlebars, maar geen krul en snor met handlebars en met een krul, tenminste dat moet het nu voorstellen want ik heb niet meer te bieden qua lengte, Hopelijk over een tijdje dan kunnen we iets meer laten zien maar voor nu wil ik graag jullie mening horen, wat staat mij nu beter met of zonder handlebars, ik persoonlijk vind handlebars mooi staan, maar ik twijfel nog of er ook een krul in moet zitten.
Je moet het niet te serieus nemen hé, dat doe ik zelf ook niet, het is zomaar weer een reden om wat foto's te uploaden.

Zonder handlebars

met handlebars

en een paar met handlebars en krul
handlebarkrul4.jpg
[DOUBLEPOST=1644790308][/DOUBLEPOST]Hartelijk bedankt voor jullie reacties, ik ben van plan om eenieder van jullie die mij zoveel heeft gesupport ook een bezoekje te brengen op jullie topic. Ik heb
morgen wat meer tijd en zin om dat te doen, komt helemaal goed hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tijn

Zware baard
Zo jongens, ik heb mijn snor is ff goed onderhanden genomen en alle nicotine is er uit, dus nu ga ik jullie drie stylen laten zien, een snor zonder handlebars en snor met handlebars, maar geen krul en snor met handlebars en met een krul, tenminste dat moet het nu voorstellen want ik heb niet meer te bieden qua lengte, Hopelijk over een tijdje dan kunnen we iets meer laten zien maar voor nu wil ik graag jullie mening horen, wat staat mij nu beter met of zonder handlebars, ik persoonlijk vind handlebars mooi staan, maar ik twijfel nog of er ook een krul in moet zitten.
Je moet het niet te serieus nemen hé, dat doe ik zelf ook niet, het is zomaar weer een reden om wat foto's te uploaden.

Zonder handlebars
Bekijk bijlage 21152 Bekijk bijlage 21153 Bekijk bijlage 21154 Bekijk bijlage 21155
met handlebars
Bekijk bijlage 21156 Bekijk bijlage 21157 Bekijk bijlage 21158Bekijk bijlage 21159
en een paar met handlebars en krul
Bekijk bijlage 21160 Bekijk bijlage 21161 Bekijk bijlage 21162
[DOUBLEPOST=1644790308][/DOUBLEPOST]Hartelijk bedankt voor jullie reacties, ik ben van plan om eenieder van jullie die mij zoveel heeft gesupport ook een bezoekje te brengen op jullie topic. Ik heb
morgen wat meer tijd en zin om dat te doen, komt helemaal goed hoor.
Ha het gaat goed he je baard en snorreis(Y). Je vraagt ons wat wij mooi vinden, maar het gaat er toch om wat jij mooi vind?
Maar ik vind de handelbar snor met krul wel mooi staan. Zeker als hij nog wat langer word. Maar het blijft jou snor ;)
 

Knulletje

Zware baard
Ik sluit me aan bij Tijn. Maar als ik moet kiezen ga ik voor de krul. Beide staat je goed trouwens.
Je kijkt vrolijker op de foto met krul. Dus jij hebt je keuze al gemaakt toch? ;)
 
Banner image
Top