Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Wat denken jullie ervan zover, ik vind het zelf de goeie kant op gaan, ik was benieuwd hoe het zou staan met een wat korter kapsel dus heb ik zojuist even mijn kapsel wat ingekort, en ik moet zeggen het wordt wel wat aardigs zo te zien, ik word er in ieder geval niet lelijker op, althans, dat vind ik. Ik vertroetel nu al mijn pas geboren baby, zo zie ik het. Zometeen over een enkele maanden een mooi sikkie met een draaislag erin en een snor met handlebars plus krul daar ga ik eerst voor,mocht het te heftig zijn voor de buitenwereld kan ik het vandaar altijd nog wat aanpassen.
20220113_190136.jpg
[DOUBLEPOST=1642099609][/DOUBLEPOST]
Met een baard sta je wat sterker in het leven dat merk je aan het feit dat mensen meer rekening met je gaan houden.
Ik noem dat het "baardman gevoel" :)>.
Je gaat het allemaal beleven (Y)(Y)(Y).

Ja,dat begint bij mij ook al te werken, ben wat meer zelfverzekert en de meisjes blijven me ook wat langer glimlachend aankijken heb ik gemerkt,en dit is nog maar het begin van het kunstwerk, dat belooft wat voor wat er nog gaat komen. Spannend en ontzettend leuk allemaal. Ik ben blij dat ik eraan begonnen ben. En dat allemaaldankzij dit ontzettend fijn forum met zoveel lieve mensen.
[DOUBLEPOST=1642099984][/DOUBLEPOST]
Wat denken jullie ervan zover, ik vind het zelf de goeie kant op gaan, ik was benieuwd hoe het zou staan met een wat korter kapsel dus heb ik zojuist even mijn kapsel wat ingekort, en ik moet zeggen het wordt wel wat aardigs zo te zien, ik word er in ieder geval niet lelijker op, althans, dat vind ik. Ik vertroetel nu al mijn pas geboren baby, zo zie ik het. Zometeen over een enkele maanden een mooi sikkie met een draaislag erin en een snor met handlebars plus krul daar ga ik eerst voor,mocht het te heftig zijn voor de buitenwereld kan ik het vandaar altijd nog wat aanpassen.
20220113_190136.jpg
[DOUBLEPOST=1642099609][/DOUBLEPOST]

Ja,dat begint bij mij ook al te werken, ben wat meer zelfverzekert en de meisjes blijven me ook wat langer glimlachend aankijken heb ik gemerkt,en dit is nog maar het begin van het kunstwerk, dat belooft wat voor wat er nog gaat komen. Spannend en ontzettend leuk allemaal. Ik ben blij dat ik eraan begonnen ben. En dat allemaaldankzij dit ontzettend fijn forum met zoveel lieve mensen.

Ik moet wel een andere bril gaan dragen want dit ziet er niet uit hé,kan eigenlijk niet,maar ja koste ook maar drieënhalve eurobij appie.
 

Macx

Baardaap
Goede baard, goede kop! Ben benieuwd hoe deze :)> zich gaat ontwikkelen. (Y)

Dit vind ik nou es een leuke aanmoedigende reactie, bedankt Knulletje, ik ben zelf ook zeer benieuwd en zal met regelmaat mijn forum vrienden op de hoogte houden van het verloop. Ik ben lichtjes optimistisch gestemd om mijn doelstelling te bereiken.
 

Macx

Baardaap
Goede baard, goede kop! Ben benieuwd hoe deze :)> zich gaat ontwikkelen. (Y)
Bedankt voor de leuke reactie Knulletje, ik ben natuurlijk ook benieuwd, ik vind het hartstikke leuk om zo'n onbekende baard reis te beleven. Ik had al eerder op je gereageerd maar ik zie het nergens terug haha, ik zal nog beter op moeten letten.
 

Texman

Koning Baard
Wat denken jullie ervan zover, ik vind het zelf de goeie kant op gaan, ik was benieuwd hoe het zou staan met een wat korter kapsel dus heb ik zojuist even mijn kapsel wat ingekort, en ik moet zeggen het wordt wel wat aardigs zo te zien, ik word er in ieder geval niet lelijker op, althans, dat vind ik. Ik vertroetel nu al mijn pas geboren baby, zo zie ik het. Zometeen over een enkele maanden een mooi sikkie met een draaislag erin en een snor met handlebars plus krul daar ga ik eerst voor,mocht het te heftig zijn voor de buitenwereld kan ik het vandaar altijd nog wat aanpassen.
Bekijk bijlage 20776
[DOUBLEPOST=1642099609][/DOUBLEPOST]

Ja,dat begint bij mij ook al te werken, ben wat meer zelfverzekert en de meisjes blijven me ook wat langer glimlachend aankijken heb ik gemerkt,en dit is nog maar het begin van het kunstwerk, dat belooft wat voor wat er nog gaat komen. Spannend en ontzettend leuk allemaal. Ik ben blij dat ik eraan begonnen ben. En dat allemaaldankzij dit ontzettend fijn forum met zoveel lieve mensen.
[DOUBLEPOST=1642099984][/DOUBLEPOST]

Ik moet wel een andere bril gaan dragen want dit ziet er niet uit hé,kan eigenlijk niet,maar ja koste ook maar drieënhalve eurobij appie.
Als je wil dat je baard opvalt raad ik je aan om de kapsel kort te houden.:)
Er is duidelijk een verandering gaande wat je uiterlijk betreft het kan er alleen maar beter worden :)>;).
 

Macx

Baardaap
Als je wil dat je baard opvalt raad ik je aan om de kapsel kort te houden.:)
Er is duidelijk een verandering gaande wat je uiterlijk betreft het kan er alleen maar beter worden :)>;).

Hoi Texman,ja ik zie het ook man,morgenvroeg om 10 uur heb ik een afspraak bij Bassie de kapper dus dan wordt de zaak weer netjes geknipt. Door die lockdown was m'n haar veels te lang geworden en heb ik gisteren zelf een stukje afgeknipt om te kijken hoe het geheel staat, en volgens mij ga ik er wel op vooruit.
Ik hoef helemaal niet op te vallen maar een artistieke snor en baard dat past wel bij mijn karakter en smaak, ik ben een kunst liefhebber en ben dikwijls op de kunstveiling aan te treffen, zelf heb ik aardig wat leuke kunststukken en schilderijen in mijn directe omgeving en daar voel ik me zeer aangenaam bij. Dus ik volg alleen mijn gevoel, ik moet me er lekker bij voelen en zo'n baard en snor wordt het,waar ik me goed bij voel en niet om op te vallen in de buitenwereld,want eigenlijk zijn die mensen niet interessant genoeg om me daar iets van aan te trekken, dat krijg je hé als je wat ouder wordt. Dat is het fijne van ouder worden je hoeft niet met de massa mee want waarom zou je dat doen. Nee,ik kijk met veel verlangen en genoegen uit naar die mooie snor en een leuke baard en hopenlijk gaat het me ook staan,want al hoef ik niet met m'n nieuwe uiterlijk op te vallen het moet wel kloppen en anders wordt het een iets ander model, we zullen wel zien.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ik denk dat het heel goed is om je eigen gevoel te volgen en vooral je zelf te blijven (Y).
En als kunstliefhebber denk ik dat een baard helemaal bij je past.
Wat het belangrijkste is dat je van je baard kan genieten want dan is een baard blijvend :)>
 

Macx

Baardaap
Ik denk dat het heel goed is om je eigen gevoel te volgen en vooral je zelf te blijven (Y).
En als kunstliefhebber denk ik dat een baard helemaal bij je past.
Wat het belangrijkste is dat je van je baard kan genieten want dan is een baard blijvend :)>

Ik ben het helemaal met je Texman. Bedankt voor je snelle reactie.
 

Macx

Baardaap
Zo jongens, net terug van de kapper, staat beter zo hé, een beetje korter, De ontwikkeling van de baard gaat tot nu toe de goede kant op en ben zeker wel tevreden zoals het nu gaat. Haren gaan wel wat uitsteken maar dat vind ik wel leuk om te zien. Laat ze maar gaan geen problemen mee.


4.jpg

3.jpg

Hier kom ik net thuis, wat ik dan altijd doe als ik van de kapper terug kom is gelijk m'n haar wassen en zelf in beetje in model brengen. Je kunt bijna alles beter zelf doen wat dat betreft, dan zit het altijd goed voor je gevoel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Texman

Koning Baard
Zo jongens, net terug van de kapper, staat beter zo hé, een beetje korter, De ontwikkeling van de baard gaat tot nu toe de goede kant op en ben zeker wel tevreden zoals het nu gaat. Haren gaan wel wat uitsteken maar dat vind ik wel leuk om te zien. Laat ze maar gaan geen problemen mee.
Bekijk bijlage 20787

Bekijk bijlage 20788

Bekijk bijlage 20789
Bekijk bijlage 20790
Hier kom ik net thuis, wat ik dan altijd doe als ik van de kapper terug kom is gelijk m'n haar wassen en zelf in beetje in model brengen. Je kunt bijna alles beter zelf doen wat dat betreft, dan zit het altijd goed voor je gevoel.
Perfect en nu de baard nog wat langer (Y)(Y)(Y)
 

VinK

Baard
Zo jongens, net terug van de kapper, staat beter zo hé, een beetje korter, De ontwikkeling van de baard gaat tot nu toe de goede kant op en ben zeker wel tevreden zoals het nu gaat. Haren gaan wel wat uitsteken maar dat vind ik wel leuk om te zien. Laat ze maar gaan geen problemen mee.
Bekijk bijlage 20787

Bekijk bijlage 20788

Bekijk bijlage 20789
Bekijk bijlage 20790
Hier kom ik net thuis, wat ik dan altijd doe als ik van de kapper terug kom is gelijk m'n haar wassen en zelf in beetje in model brengen. Je kunt bijna alles beter zelf doen wat dat betreft, dan zit het altijd goed voor je gevoel.
Heel erg goed bezig @Macx een baard staat jouw gezicht heel goed en die van jou is nog heel mooi ook! Blijven gaan :)>(Y)
 

Macx

Baardaap
Heel erg goed bezig @Macx een baard staat jouw gezicht heel goed en die van jou is nog heel mooi ook! Blijven gaan :)>(Y)

Wow, wat een mooi compliment krijg ik van je Vink, bedankt hiervoor, toch geeft dat een fijn gevoel en zeker om lekker door te gaan en het bevalt me erg goed tot nu toe.
 

Macx

Baardaap
Ik ga zo nu en dan wat foto's uploaden zodat ik het verschil goed kan blijven zien.
Kijk hier heb ik twee foto's bijelkaar gevoegd, 1 is van afgelopen juni of zo en de andere van gister 15.1.2022
Is wel mooi om de verandering zo te zien.
Ik zou wel een andere montuur moeten nemen voor m'n leesbril want nu zie ik toch wel dat ik daar nog een flinke verbetering in aan kan brengen, tjonge jonge, ziet er niet echt goed uit hé. Door die grote neus van mij staat ie eigenlijk zo te zien een beetje te hoog, maar als ik em iets naar beneden zet komt tie precies op dat dikkere gedeelte en blijft de hoogte gelijk, schieten we ook niets mee op.
Bij andere mensen zie ik altijd hun wenkbrouwen boven de bril uit steken, bij mij is dat niet het geval, ik denk dat het hele zaakje gewoon naar beneden is gekomen of zo.
Bekijk bijlage 20800
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Ik ga zo nu en dan wat foto's uploaden zodat ik het verschil goed kan blijven zien.
Kijk hier heb ik twee foto's bijelkaar gevoegd, 1 is van afgelopen juni of zo en de andere van gister 15.1.2022
Is wel mooi om de verandering zo te zien.
Ik zou wel een andere montuur moeten nemen voor m'n leesbril want nu zie ik toch wel dat ik daar nog een flinke verbetering in aan kan brengen, tjonge jonge, ziet er niet echt goed uit hé. Door die grote neus van mij staat ie eigenlijk zo te zien een beetje te hoog, maar als ik em iets naar beneden zet komt tie precies op dat dikkere gedeelte en blijft de hoogte gelijk, schieten we ook niets mee op.
Bij andere mensen zie ik altijd hun wenkbrouwen boven de bril uit steken, bij mij is dat niet het geval, ik denk dat het hele zaakje gewoon naar beneden is gekomen of zo.
Bekijk bijlage 20800
Kijk zo hoort het eigenlijk te staan, dus ik moet gewoon meer met mijn voorhoofdspieren werken en zo het boeltje wat omhoog halen, staan m'n ogen ook wat verder open of de bril wat lager zetten.
Bekijk bijlage 20801
 

Knulletje

Zware baard
Misschien een cosmetische ingreep? ;)
Ik heb me ooit laten vertellen door een opticien dat de wenkbrauwen boven het montuur zouden moeten uitkomen. Dus gewoon een ander montuurtje zou moeten volstaan.
Maar bovenal; ga vooral uit van jezelf en wat jij mooi vindt!
 

Macx

Baardaap
Misschien een cosmetische ingreep? ;)
Ik heb me ooit laten vertellen door een opticien dat de wenkbrauwen boven het montuur zouden moeten uitkomen. Dus gewoon een ander montuurtje zou moeten volstaan.
Maar bovenal; ga vooral uit van jezelf en wat jij mooi vindt!
Zie je nou wel! zelfs een opticiën vindt dat ook. Ik dacht het al, ik ga wel een keer als het zover is naar een winkeltje hier in de buurt voor een wat beter montuurtje wat dan ook beter bij m'n nieuwe kop past hé. Duurt nog wel enkele maanden voor het zover is hoor.
Zo, nu ga ik eerst ff de administratie klaar maken voor de boekhouder en daarna weer lekker wat ervaringen lezen van de mensen hier op het leuke forum.
Tot straks.
 

Macx

Baardaap
Hallo lieve mensen, ik kon het niet laten en heb weer een aantal fototjes gemaakt om aan jullie te tonen hoe de stand van zaken op dit moment is.
En ik heb ook nog wel een tip voor je beginnende snor.
Ik borstel de snorharen frequent en probeer ze dan tegelijkertijd in de juiste positie te manoeuvreren, ik doe ook baardolie druppels op m'n borstel en wrijf deze dan flink stevig over de huid zodat de olie goed op de huid komt te zitten.
Op een gegeven moment blijven de snorharen wel zitten en anders misschien een beetje helpen met een product wat daar juist voor bestemd is.

In het midden beginnen en dan naar de goede kant op strijken.
Bekijk bijlage 20826
Bekijk bijlage 20827
En dan de andere kant op.
Bekijk bijlage 20828
En de foto's hieronder is dit de stand van zaken voor dit moment, ik ben wel redelijk tevreden. Qua kleur zie ik dat er blondkleurige haartjes in m'n snor zitten, dus hij wordt niet volledig grijs maar een snor met lichte kleurschakeringen.
Bekijk bijlage 20829
Bekijk bijlage 20830
Bekijk bijlage 20831
Bekijk bijlage 20835
Bekijk bijlage 20836
 
Banner image
Top