Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Zo jongens, nu zijn we zo´n zes weekjes verder en vandaag weer een opdate, plus een paar vraagjes aan de experts.
Zoals jullie zien is het precies in het midden van mijn kin wat doorzichtig lijkt wel, is dit normaal en wordt dat nog wat dichter bedekt door de tijd heen?
Hoe vinden jullie verder de ontwikkeling, gaat voor mijn gevoel wel de goeie kant, ik borstel mijn haaren elke dag meermaals, vooral de snor ben ik al aan het tammen, ook baardolie gebruik ik regelmatig. Ik ga nog baardschampoo en iets voor de snor bestellen, een wax, maar is nu nog niet echt nodig.
Alvast bedankt voor de reacties en een goed weekend gewenst.



Bekijk bijlage 20861 Bekijk bijlage 20862 Bekijk bijlage 20863 5.jpg Bekijk bijlage 20860
 

Yainderidoo

Zware baard
Macx Macx Macx......elke Baard zingt zoals Hij gebekt is. EN jou Baard ziet er meer dan goed uit en die snor is om jaloers op te zijn. (Y) Ik vind bijvoorbeeld mijn borsten wat te klein :rolleyes:......maar ja, ik ben daar mee geboren.....en ik heb er inmiddels vrede mee......:cool: 't Is zoals het is ;)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Je baard ziet er meer dan goed uit dus wat dat aangaat doe je het prima (Y)(Y)(Y).
Het midden van je kin is inderdaad wat dunner maar dat wordt nog wel wat dikker hoewel je er rekening mee moet houden dat dit wat langer duurt.
Voor de rest zou ik zeggen ga zo door want je baard wordt steeds beter.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Macx Macx Macx......elke Baard zingt zoals Hij gebekt is. EN jou Baard ziet er meer dan goed uit en die snor is om jaloers op te zijn. (Y) Ik vind bijvoorbeeld mijn borsten wat te klein :rolleyes:......maar ja, ik ben daar mee geboren.....en ik heb er inmiddels vrede mee......:cool: 't Is zoals het is ;)
Bedankt voor je mooie reactie Yainderidoo.
[DOUBLEPOST=1642939652][/DOUBLEPOST]
Ha @Macx ,
Je baard ziet er meer dan goed uit dus wat dat aangaat doe je het prima (Y)(Y)(Y).
Het midden van je kin is inderdaad wat dunner maar dat wordt nog wel wat dikker hoewel je er rekening mee moet houden dat dit wat langer duurt.
Voor de rest zou ik zeggen ga zo door want je baard wordt steeds beter.
Texman :)>
Ik ga zeker door hoor, maar ik vroeg me het alleen af of dat bij iedereen is. Bedankt voor de reactie Texman.
[DOUBLEPOST=1642939866][/DOUBLEPOST]
@Macx, ziet er goed uit! Zou me niet druk maken wat betreft de dichtheid boven de kin. Met wat meer lengte zie je daar niets meer van vermoed ik. Goeie snor, mooie kleur! Lekker doorgaan (Y)
De kleur van de snor kan ik niet goed thuis brengen, voor de rest ben ik ook wel tevreden hoor. Bedankt voor je reactie Knulletje.
 

Texman

Koning Baard
Bedankt voor je mooie reactie Yainderidoo.
[DOUBLEPOST=1642939652][/DOUBLEPOST]
Ik ga zeker door hoor, maar ik vroeg me het alleen af of dat bij iedereen is. Bedankt voor de reactie Texman.
[DOUBLEPOST=1642939866][/DOUBLEPOST]
De kleur van de snor kan ik niet goed thuis brengen, voor de rest ben ik ook wel tevreden hoor. Bedankt voor je reactie Knulletje.
Het is niet bij iedereen zo. De een heeft daar heel weinig baardgroei en de ander weer heel. Wat dat aangaat is iedere baard uniek.
 

Macx

Baardaap
Ziet er weer goed uit @Macx , ik denk als de baard langer wordt dat hij heel mooi en vol wordt! :)>(Y)
Dankje voor je reactie VinK, ik ben zelf ook zeer benieuwd hoe tie gaat worden, de kleur is niet geheel grijs of bijna wit zou je kunnen zeggen, maar vooral de snor maar ook op andere plekken zie ik een andere kleur er doorheen komen, maar vooral de snor laat dat nu al zien, welke kleur het is weet ik niet maar het lijkt op de kleur van m'n wenkbrouwen op dit moment, vroegah had ik donkere zware wenkbrouwen daar is niet veel meer van over, nu kijken wat de baard en snor nog in petto hebben voor mij. Ben ook zeer benieuwd.
 

tijn

Zware baard
@Max, goedenmorgen. Ik zie je regelmatig langskomen hier op het gezellige forum maar had eigenlijk je topic helemaal nog niet gelezen oepsssss hahaha. Ziet er goed je baard. Lekker laten groeien en de natuur zn werk laten doen.
 

Macx

Baardaap
@Max, goedenmorgen. Ik zie je regelmatig langskomen hier op het gezellige forum maar had eigenlijk je topic helemaal nog niet gelezen oepsssss hahaha. Ziet er goed je baard. Lekker laten groeien en de natuur zn werk laten doen.
hahahaha,ja lijkt me een goed idee, alleen s'morgens als ik net wakker ben en in de spiegel kijk dan denk ik, tjonge jonge dat ziet er gaaf uit! maar als ik onder de douche vandaan kom dan voelt het al een stuk beter en droog ik weer redelijk goed op. Ik vind zelf dat ik er wel mee opknap, ik heb namelijk nogal een ingevallen gezicht vind ik zelf en dat komt volgens mij niet meer goed, dat is het resultaat van een periode van veel plezier hebben gehad maar ook blij dat dat achter me ligt, en een baard geeft dan toch wat meer vulling aan je gezicht en valt het wat magere gezicht niet zo op, ik heb wel gezien dat ik vriendelijk in de camera moet kijken want dat maak een heel groot verschil, ik kom dan veel beter over en een vriendelijk gezicht past natuurlijk ook bij een handlebar snor vind ik. Ik ben nu weer wat serieuzer en vind ook dat zo'n baard eraan kan bijdragen dat ik me wat gelukkiger in m'n vel voel zitten, vooral de snor zal een leuke grappige uitstraling gaan geven want de snor krijgt mooie handlebars met een lichte kromming erin, althans dat zijn de plannen en dat hoop ik, hoe de baard gaat worden dat weet ik nog niet zeker, ik zou wel een baard willen proberen met golven erin. We zullen wel zien. In ieder geval bedankt voor het bezoek aan mijn topic en we zien elkaar wel weer ergens hier op het leuke forum.| Groetjes Max
 
Laatst bewerkt:

Nib85

Volle Baard
Deze gemist, ziet er goed uit al!

Probeer niet te obsessief bezig te zijn met de baard, meerdere malen per dag kammen en veel olie gebruiken is helemaal niet lekker voor de baardharen en de huid er onder.

Je hoeft je geen zorgen te maken, nogmaals je baard ziet er al heel goed uit. (Y)
 

Macx

Baardaap
Deze gemist, ziet er goed uit al!

Probeer niet te obsessief bezig te zijn met de baard, meerdere malen per dag kammen en veel olie gebruiken is helemaal niet lekker voor de baardharen en de huid er onder.

Je hoeft je geen zorgen te maken, nogmaals je baard ziet er al heel goed uit. (Y)

Nee, dat doe ik ook niet, s morgens na de douche een beetje baardolie erin masseren en met de tandenborstel een beetje borstelen vooral de snorharen dan weer de juiste weg op borstelen. En dan beetje glimlachend de spiegel in kijken en ben ik weer tevreden en blij met m'n nieuwe telkens kleine verandering van uiterlijk.
Ik maak me nergens zorgen over hoor want het is tenslotte mijn baard en die gaat worden zoals het is voorbestemd, alles ligt al vast dus daar kun je weinig aan veranderen. In ieder geval bedankt voor je leuke reactie Nib85, dit geeft weer steun om positief verder te gaan met deze leuke reis.
[DOUBLEPOST=1643124492][/DOUBLEPOST]
@Macx zei : Ik ben nu weer wat serieuzer en vind ook dat zo'n baard eraan kan bijdragen dat ik me wat gelukkiger in m'n vel voel zitten.
Ha, daar is het dan, "Het baardman gevoel "(Y)(Y)(Y)(Y).

Ja, daar heb je waarschijnlijk wel een punt Texman, het zou best zo is kunnen zijn dat zo'n baard je gewoon een goed gevoel geeft, je kunt er wel iets leuks en persoonlijks mee uitdragen, gewoon laten zien van, "dit ben ik", take it or leave it. En dat geeft een tevreden gevoel, ik denk dat dat het baardman gevoel is wat je bedoeld Texman. Het gaat nu goed en over een paar weken doe ik weer een update zodat er weer wat verschil is te zien met de laatste update.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Nee, dat doe ik ook niet, s morgens na de douche een beetje baardolie erin masseren en met de tandenborstel een beetje borstelen vooral de snorharen dan weer de juiste weg op borstelen. En dan beetje glimlachend de spiegel in kijken en ben ik weer tevreden en blij met m'n nieuwe telkens kleine verandering van uiterlijk.
Ik maak me nergens zorgen over hoor want het is tenslotte mijn baard en die gaat worden zoals het is voorbestemd, alles ligt al vast dus daar kun je weinig aan veranderen. In ieder geval bedankt voor je leuke reactie Nib85, dit geeft weer steun om positief verder te gaan met deze leuke reis.
[DOUBLEPOST=1643124492][/DOUBLEPOST]

Ja, daar heb je waarschijnlijk wel een punt Texman, het zou best zo is kunnen zijn dat zo'n baard je gewoon een goed gevoel geeft, je kunt er wel iets leuks en persoonlijks mee uitdragen, gewoon laten zien van, "dit ben ik", take it or leave it. En dat geeft een tevreden gevoel, ik denk dat dat het baardman gevoel is wat je bedoeld Texman. Het gaat nu goed en over een paar weken doe ik weer een update zodat er weer wat verschil is te zien met de laatste update.
Dat is wat ik bedoel en je staat ook wat sterker in het leven :):)>.
 

Macx

Baardaap
Zo, ik heb net het e.a. besteld bij webwinkel mijnbaard.nl, ik gebruik nu nog een tandenborstel maar dat gaat natuurlijk veranderen hé, ik kan moeilijk met een tandenborstel in de publieke ruimtes mijn snor borstelen, en ik wil wel eens die speciale baardshampoo proberen en kijken hoe dat voelt, en ik heb snorwax aangeschaft, daar ben ik wel zeer benieuwd naar hoe dat voelt en of dat een beetje werkt. De totale kosten net iets boven de 25 eurootjes. Boven de 25 euro is het gratis verzenden met PostNl.
1 x Refreshing Wash Baardshampoo 200ml - Proraso€ 11,90
1 x Snorwax - Proraso€ 9,95
1 x Snor Kam En Borstel Set - Proraso€ 5,95
 

VinK

Baard
Zo, ik heb net het e.a. besteld bij webwinkel mijnbaard.nl, ik gebruik nu nog een tandenborstel maar dat gaat natuurlijk veranderen hé, ik kan moeilijk met een tandenborstel in de publieke ruimtes mijn snor borstelen, en ik wil wel eens die speciale baardshampoo proberen en kijken hoe dat voelt, en ik heb snorrenwax aangeschaft, daar ben ik wel zeer benieuwd naar hoe dat voelt en of dat een beetje werkt. De totale kosten net iets boven de 25 eurootjes. Boven de 25 euro is het gratis verzenden met PostNl.
1 x Refreshing Wash Baardshampoo 200ml - Proraso€ 11,90
1 x Snorwax - Proraso€ 9,95
1 x Snor Kam En Borstel Set - Proraso€ 5,95
Jezelf een beetje verwennen is goed voor de motivatie om te blijven doorgaan! Laat maar weten wat je ervan vindt!
 
Banner image
Top