Mijn eigen baardreis

Texman

Koning Baard
Ha Theo,
Die zeven maanden zijn niet voor niets geweest.
Het is een mooie baard geworden. En ja de snor is een wat stuurs type maar ook dat komt wel weer goed.;)
Ga zo door Texman:)>
 

TMG1961

Baardaap
Snor komt wel goed, een helft werkt meestal wel mee, de rechterkant. Links doet gewoon wat hij zelf wil. Denk als ik er vanaf gebleven was in januari de snor nu wel beter zou zijn, mis nu 3 maanden extra groei. Maar ik blijf er voorlopig vanaf. Barbier is weer met 1 maand uitgesteld, kijk eind mei weer of een bezoek nodig is of dat het weer met een maand uitgesteld wordt
 

DNA76

Baard
Mooie baard en ik snap die snorproblemen. Heb zelf ook de schaar erin gezet en enerzijds was ik blij met de kortere snor maar anderzijds had ik het gevoel van “had ik maar gewacht”. Niks meer aan te veranderen nu. Dus we gaan beiden verder met de baard en snorreis! Succes alvast en weet dat het al een mooi resultaat geworden is.
 
L

LeatherBeardEd

Guest
Heb mijn snor naar de zijkanten gebogen, keer op keer, en nu staan ze die kant op van nature. Baardolie en wax in begin helpt ook.
Maar afscheren is een doodzonde ;)
 

TMG1961

Baardaap
Ik ben al sinds begin bezig met trainen van de snor maar wat ik ook doe het werkt niet echt. Als ik er wax in doe dan zakt de snor na nog geen 30 minuten weer naar onderen. Als ik de snorharen naar onderen kam dan komen ze voorbij de onderkant van onderlip. Ik gebruik momenteel geen wax meer en heb de hoop gevestigd dat het misschien beter lukt als de snorharen nog langer zijn, al vraag ik me dan wel af hoe lang moeten ze zijn voordat er iets te doen is met de snor.
 
L

LeatherBeardEd

Guest
Ik ben al sinds begin bezig met trainen van de snor maar wat ik ook doe het werkt niet echt. Als ik er wax in doe dan zakt de snor na nog geen 30 minuten weer naar onderen. Als ik de snorharen naar onderen kam dan komen ze voorbij de onderkant van onderlip. Ik gebruik momenteel geen wax meer en heb de hoop gevestigd dat het misschien beter lukt als de snorharen nog langer zijn, al vraag ik me dan wel af hoe lang moeten ze zijn voordat er iets te doen is met de snor.
Mijn snorharen zijn inmiddels een cm of 12, dus je moet ze wel even door laten groeien. Vanaf 8 cm deden ze wat ik wou, daarvoor zaten ze vaak alleen maar in de weg met eten...
 
Banner image
Top