Mijn eigen baardreis

TMG1961

Baardaap
Vorige week me zelf voorgesteld. Vandaag zijn we een week verder en nu mijn eigen baardreis topic aangemaakt. Ik zal om de 2-4 weken nieuwe foto's platsen om de voortgang te laten zien. Vandaag uitzondering, eerste foto's nu we een week verder zijn.
Heb me na laatste misstap kunnen bedwingen en scheermes is met pensioen gegaan :D Na vandaag is de volgende update 5 Nov.

Dit was de beginstand van 1 okt.
start_01okt2017_klein.JPG


Nu zijn we een week verder en de eerste update. Het begint langzaam iets te worden.
8okt2017_1.jpg

Ook de zijkanten beginnen langzaam aan mee te werken :p :D
08okt2017_2.jpg
 

TMG1961

Baardaap
De baard krijgt genoeg tijd om te groeien. Dit jaar zal hij geen scheermesje of trimmer meer te zien krijgen. In januari 2018 ga ik hier in Brunssum bij de barbier langs. Tot die tijd mag hij vrij groeien en bloeien.
 

TMG1961

Baardaap
Zojuist lieve buurvrouw gevraagd of zij foto's wil maken van mijn baardreis aangezien zij fotografeert en ook cursus ervoor volgt.
Zij vond het leuk om de hele reis op foto vast te leggen. Dus vanaf begin november gaat zij 1 keer per maand foto's maken van de voortgang van de reis.
 

TMG1961

Baardaap
Ter info. Dit is mijn gezicht nadat de trimmer eroverheen geweest is op de allerkortste stand. Nee geen paniek, is een oudere foto.
zonder baard_klein.jpg
 

TMG1961

Baardaap
Vraagje...de rechterkant van die snor werkt goed mee, laat zich makkelijk een kant uit leiden. Echter links is ander verhaal, die werkt echt compleet tegen, doet eigenlijk wat ie zelf wil. Enigste waar de linkerkant aan meewerkt is naar onder kammen. Zal dat nog beter worden of wordt het toch wax gebruiken om de snor aan beide kanten mee te laten werken en te doen wat ik zou willen?
 

DNA76

Baard
Jij doet wat de baard wil Niet andersom. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Snor wordt kort gehouden momenteel.
 
Banner image
Top