Mijn eigen baardreis

P

Pellie

Guest
Wat ik niet begrijp is dat je je snor niet knipt. Ik zou me er mateloos aan storen als ie zo ver over mijn bovenlip zou hangen. Maar goed dat is mijn mening hè ;-)
Qua bakkebaarden zou ik de overgang nog vloeiender maken. Nu gaat het van weinig bovenaan, naar ineens veel. Volgens mij zou dit prima staan en met verschillende standen op een tondeuse zou dit toch goed moeten lukken?
Voor de rest prima baard!!
 

TMG1961

Baardaap
@Pellie De snor is normaal gestyled en hangt niet over de mond. Is eerste keer dat ik dit doe en heb het met verschillende standen op tondeuse gedaan maar ik ben geen barbier en had voor beide kanten ruim 30 minuten nodig door mijn kapotte schouders.
 

Ardjan

Baardaap
Korte baard, lange baard, korte snor, lange snor, 't heb allemaal met persoonlijke smaak te maken; zoals de één houdt van de moeder, en de ander meer van de dochter. :eek:
Ik zou zeggen; doen waar je je goed bij voelt! :)
Ik vind nog steeds een fantastische baard @TMG1961.
'k Ben wél met @Pellie eens; een meer geleidelijker overgang in de fade, zou ik persoonlijk mooier vinden, maar ook daarin kun je in smaak verschillen.
Maar 'k begrijp ook jouw moeilijkheid @TMG1961
Voor alles is dus wat te zeggen! ;) Gewoon lekker doorgaan! en vooral... genieten van je baard! (Y)
 

TMG1961

Baardaap
Het was ook de bedoeling dat de overgang geleidelijker zou zijn, ben begonnen op stand 7 en telkens 1 stand lager naar boven toe, is helaas niet zo geworden als ik in mijn gedachten voor ogen had. Durfde ook niet lager te beginnen omdat ik bang was dat het dan echt lachwekkend zou uitzien.
 

RCM

Baardaap
Hey Theo. Je hebt het wel geprobeerd, al is het resultaat niet hetgeen wat je had gehoopt. Je baard is nog steeds fantastisch, dus niks aan de hand. Bij deze wel een tip: vraag bij je plaatselijke barbier (of elders dicht bij je woonplaats) voor het faden van je bakkebaarden. Het is doorgaans best goedkoop ( rond de €5,00 ), en dan wordt het ook nog eens goed gedaan!
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb eind januari de fout gemaakt de snor te trimmen...BIG MISTAKE.
Nu inmiddels weer 3 maanden verder en snor groeit rustig verder, is alleen nog beetje uit verband mbt de baard. Maar dat komt wel goed.
Komende maandag zit ik op de 7 maanden en komen er nieuwe foto's
 
Banner image
Top