Mijn eigen baardreis

TMG1961

Baardaap
Vandaag is het dan zover. De eerste 6 maanden zitten er op, de heard is bereikt. Was een reis van ups en downs maar ben aangekomen bij de 6 maanden halte. De baard zelf is al die tijd niet getrimd, alleen de snor is in januari 1 keer getrimd, maar had er gelijk spijt van en nu groeit hij inmiddels weer 2 maanden volop. Tweede deel van de reis is vandaag begonnen. Nog maar 26 weken te gaan tot de yeard.
De foto:
IMG_0305 (kopie 1).JPG

Na het trimmen van het kleine beetje overgebleven hoofdhaar.
IMG_1745.jpg
 

TMG1961

Baardaap
Dank jullie. Ik heb besloten om voorlopig niet naar de barbier te gaan, dit om de baard de gelegenheid te geven zijn volle potentieel te ontwikkelen.
 

Renem

Volle Baard
Super man, ziet er gaaf uit!

Respect voor je doorzettingsvermogen. Op naar de volgende mijlpaal!

Vriendelijke groet, René
 

dijkie

Zware baard
Kijk eens even ,gefeliciteerd hoor Theo.
Dat is een pracht baard geworden. :)>
Een tijdje terug was je wat minder te spreken over je baard, maar nu is het toch een mooi exemplaar zeg. (Y)
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Dank jullie. Tijdje gehad dat ik het gewas aan onderkant van het hoofd wat minder vond maar ben er nu heel tevreden mee. Enigste kleine puntje van kritiek is momenteel nog de snor, en met name de linkerkant. Voor de rest super happy met de ontwikkeling.
 
Gefeliciteerd met de heard! (Y)
Super resultaat !
Kan je zeker trots op zijn!
En wat een goede lengte al !! :eek:

Ook die foto van op zij bekeken vind ik geweldig! Ziet er stoer uit!
 

Hartenheer

Zware baard

Je ziet de baard als maar mooier worden.

Dank jullie. Tijdje gehad dat ik het gewas aan onderkant van het hoofd wat minder vond maar ben er nu heel tevreden mee. Enigste kleine puntje van kritiek is momenteel nog de snor, en met name de linkerkant. Voor de rest super happy met de ontwikkeling.

Zelf zie je altijd wat aan de baard wat beter zou kunnen, terwijl vele jaloers op zo'n baard zullen zijn.
 
Banner image
Top