Vrouwen

Yoeri

Baard
Nee, het is gewoon een vloek. En dat is ook het frusterende dat wat je ook doet het, het is nooit goed en het eindigt met zero resultaat. Zijn er echt niet meedere mannen op het forum die snappen wat ik bedoel?!
 

Yoeri

Baard
Ja alstublieft wel.
Nee!! We blijven hier net zolang over praten totdat ik een vriendin heb en dat kan nog wel eens heeeeeeel lang duren.
[DOUBLEPOST=1518804492][/DOUBLEPOST]Maar als het klopt wat het meisje zegt in de video, dat ze dus afstandelijk worden en bitchy zijn als ze leuk vinden. Dat betekent dus dat ik elk meisje kan krijgen die ik wil:)
 
P

Pellie

Guest
Nee!! We blijven hier net zolang over praten totdat ik een vriendin heb en dat kan nog wel eens heeeeeeel lang duren.

Met alle respect..... die is niet helemaal goed!!! :-D Ik hoop dat dit lollig is bedoeld, anders daalt het niveau hier op het forum wel heel snel!!
 

TMG1961

Baardaap
Wat komt dat komt en ook al komt het wat later is het toch geen probleem. Je bent nog jong en hebt je hele leven nog voor je. Laat het niet hebben van een vriendin niet je hele leven bepalen. Leef, geniet en laat moedertje natuur de rest doen.
 
P

Pellie

Guest
Nee!! We blijven hier net zolang over praten totdat ik een vriendin heb en dat kan nog wel eens heeeeeeel lang duren.
[DOUBLEPOST=1518804492][/DOUBLEPOST]Maar als het klopt wat het meisje zegt in de video, dat ze dus afstandelijk worden en bitchy zijn als ze leuk vinden. Dat betekent dus dat ik elk meisje kan krijgen die ik wil:)

Ik zie die emoticon alleen bij dat meisje van die video, niet bij die opmerking waar ik het over had, vandaar mijn twijfel!!
 

Yoeri

Baard
Die emoticon is misschien in paniek gevlucht.
Zoals je vrouwen. :p
@Glenn wel een beetje aardig blijven he veel vrouwen zouden blij moeten zijn met een man zoals mij. @Ozzynator ja is wel zo maar ik moet mij ook op mijn gemak voelen, en mijn voorkeur gaat meer uit naar blondines.
[DOUBLEPOST=1518890850][/DOUBLEPOST]wat ik moet doen is om wat zelfverzekerder worden, meer mezelf te zijn assertiever worden. Proberen om de negativiteit uit andere te halen. ( mensen hebben een erg negatief beeld van mij) eigen koers te varen, en het aller moeilijkste onder de mensen te komen. ik heb een sociale angststoornis, erg vervelend ik heb er veel last van. medicatie werkt voor mij niet. en ik hou ook niet zo van kunstmatige troep. voor mij is het form ook een vorm van therapie omdat ik met mensen kan praten in mijn eigen veilige omgeving. Waar ik niet zo van hou is als mensen mij bekritiseren of hatelijke dingen zeggen. Ik ken mij zwaktes, maar hoef deze niet nog is van andere mensen te horen. ik hoor liever de goede dingen, aanmoediging en vind het fijn als mensen naar mijn mond praten. @Pellie maakt soms wat van die opmerkingen die ik als belediging ervaar. ik ben erg gevoelig, veel gepest dus hou maar op, het maakt het voor mij alleen maar moeilijker om dan die stappen te zetten. ik ben van mening dat kwetsbaar zijn een kracht is, veel mensen durven dat niet en zijn bang. ik ben best trots op het feit dat ik er makkelijker over kan praten en knap dat ik ondanks mijn angst toch elke keer het weer onder ogen zie en niet opgeef.
 

Glenn

Baard
Gij zijt een specialleke zenne.
Vertaald wil dit zeggen...U bent een geval apart. :confused:

[en vind het fijn als mensen naar mijn mond praten.

Je wilt je omringen met slijmballen?

Ik stop met deze topic want ik zie er geen enkele meerwaarde meer in om je aandacht te blijven geven.
 
Laatst bewerkt:

Yoeri

Baard
Gij zijt een specialleke zenne.
Vertaald wil dit zeggen...U bent een geval apart. :confused:



Je wilt je omringen met slijmballen?

Ik stop met deze topic want ik zie er geen enkele meerwaarde meer in om je aandacht te blijven geven.
slijmballen hoeft voor mij ook weer niet.
[DOUBLEPOST=1518893595][/DOUBLEPOST]
slijmballen hoeft voor mij ook weer niet.
en ik ben trots op het feit dat ik uniek ben, eerlijk durf te zijn. heel veel mensen zijn dat niet die zijn gewoon nep. vind het ook raar dat jij zo negatief doet @Glenn inplaats van te zeggen Yoeri wat knap dat je dit zo durft te vertellen, ga je een beetje negatief doen. weet je Glenn jij bent een raar negatieve snel oordelende nare kwast.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Zo heren, hier dreunt de luide stem van uw administrator !!! ;)

Mijn adviezen:

@Yoeri : de forumleden zijn zeer ervaren in het aangaan en onderhouden van relaties en proberen je met goede raad -doorspekt met de op dit forum gebruikelijke humor- een weg te wijzen. Voor de baardmannen gedraag je je nu echter als het twaalfjarige, drammerige broertje, wiens hormonen opspelen en dat naar sex verlangd en jaloers reageert op zijn oudere broertjes, die wel allemaal een vriendinnetje hebben.
Neem hun adviezen mee en heb gewoon geduld tot je een interessante dame tegenkomt en gedraag je dan niet als een stalker, want een volwaardige relatie kun je nooit afdwingen.
Je mag natuurlijk altijd je hart luchten en raad vragen, maar het Baardforum is geen medium voor psychische hulp en therapie.
Zoals je zelf al schrijft ben je niet de persoon, die de handdoek snel in de ring gooit, dus ooit vind je een leuke partner.
Op iedere lesbische vrouw past een deksel ! (Zooo, dat is pas een slechte woordgrap, hè @Kale666man ? :D)

Baardforumleden : bij een gevoel van irritatie is het ook mogelijk geen commentaar te leveren en bedenk, dat niet iedereen is uitgerust met een pantser tegen verbale grappen.

Het topic "vrouwen" zal ik laten voortbestaan, omdat het een wezenlijk onderdeel van ons leven is en een hobby van vele forumleden, dus kom maar op met de foto's! :cool:
 
Nochtans zijn heel veel vrouwen nu niet bepaald "hard to get" tegenwoordig.
Toen ik zo jong was en uit ging haalde ze bij wijze van spreken mijn penis al uit mijn broek voordat ik mijn drank had besteld. :)
Ik voelde me als een lachend kakske in een wereld vol vliegen.


En misschien kan je hierover best in real life praten. Dingen kunnen nu eenmaal verkeerd geïnterpreteerd worden via tekstberichten.

De tijd van "Ik heb kaka gedaaaaan ! " en dat anderen dan zeggen "Flink zo ! Goed gedaan! " is voorbij buddy! it's up to you now! Je bent nu wijs genoeg.

Ook niet te snel op je tenen getrapt zijn ;), want ik denk dat sommige ook jouw woorden als negatief beschouwen.
Zoals @ProfessorMelchior zou zeggen .. " de lesbische vrouw verwijt de ketel dat hij zwart ziet! " :)

Bekijk het als een sneeuwbal die je van een berg gooit... De ene zegt iets , de andere zegt iets terug ... en de sneeuwbal word zo groter en groter en eindigt als een lawine!!! En dat wil men hier vermijden...

Ik kan geloven dat je wat mist in het leven , maar forceer het ook niet want dan loopt het mis.
Geniet van de VOORDELEN die je nu hebt als vrijgezel tot je de juiste gevonden hebt.

Wees een zelfzekere gentleman en het komt wel eens een keer goed! (Y)
 
Banner image
Top