Vrouwen

LuckyBasterd

Volle Baard
Rust, en ga niet "op zoek".... dat laatste is belangrijk, want ga je zoeken dan vind je niks.. nou een speld in een hooiberg misschien......
Klinkt gek maar dit weten / voelen / ruiken / proeven de dames... en dat stoot af..
Ben rustig en jezelf... Neem niet te veel hooi op je vork... Precies zo, dat je goed in je vel zit en geniet van de dingen die je doet..
Dan straal je het gevoel uit wat aantrekt....... en dan.... geduld....(en misschien nog iets meer)....... Het komt vanzelf en meestal op het moment dat je het niet verwacht.
Ik dacht vroeger ook wel is, en ik dan.... Maar niet te veel bij nadenken.....
En zie, heb nu ruim 12.5 jaar een lieve vriendin en sinds oktober vorige jaar ook als vrouw......
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
de 5 geheimen van een goede relatie:

1. Het is belangrijk om een vrouw te vinden die meehelpt in de tuin, die lekker kookt en die een goeie job heeft.
2. Het is belangrijk om een vrouw te vinden die je aan het lachen brengt.
3. Het is belangrijk om een vrouw te vinden op wie je kunt rekenen en die nooit liegt.
4. Het is belangrijk om een vrouw te vinden die goed is in bed en die graag met je naar bed gaat.
5. Het is heel erg belangrijk dat deze vier vrouwen elkaar niet kennen!
 

Glenn

Baard
@Glenn Voor de de duidelijkheid dit is Annie Schilder de zangeres van BZN. Niet de vriendin van @ProfessorMelchior . Het was een GRAPJE!!. Valt mij wel tegen dat je dat niet meteen begrijpt.

Ik ken Mevr niet en zonder emoticons oid kon ik niet weten dat het een grap was.
Aan de Moderator, gelieve mijn off topic gezwets te verwijderen. (Y)
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zat nog even te lachen om de post van @Cowboy . Fantastisch! :D

En daarna moest ik lachen om de foto van "mijn vriendin" Annie Schilder.
Helaas is mijn vriendin niet zo extreem mooi en wereldberoemd als zij @Yoeri :rolleyes:

Ik laat je gezwets lekker staan @Glenn , omdat ik het sympathiek vind, dat je het voor me opneemt. Dank hiervoor. :)
 
Begrijpelijke verwarring ook...

Ik dacht namelijk net hetzelfde als Glenn, maar bedacht toen dat het een grap kon zijn en wou Yoeri niet ten onrechte beschuldigen.

Deze forum bevat namelijk Nederlanders , maar ook Belgen.
En ik denk niet dat veel Belgen die dame kennen :D Ik ken ze ook niet in ieder geval.
Wat voor de ene een bekend persoon is zal dus in sommige gevallen voor de andere een totaal onbekende zijn.

Gelukkig zijn we hier allemaal gentlemen en werden er geen haren uitgetrokken , zoals bij deze twee leden van het vrouwenforum, die een discussie hadden over wie er de mooiste schoenen had.
Schoolgirl-attack-caught-on-YouTube-5900741.jpg
 

Glenn

Baard
Ik ken BZN wel nog van vroeger, maar deze Zangeres zou ik nooit herkend hebben.
De Zanger daarentegen zou ik dus wel uit de Duizend herkennen.
 

Texman

Koning Baard
Annie Schilder was de eerste zangeres van BZN. Toen zij bij de band kwam scoorde BZN gelijk enorme hits en werd vreselijk populair in Nederland.
Heel fijn voor BZN want ervoor ging het niet zo goed met de band en waren zij bijna gestopt.
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb ze in begin jaren tachtig in Den Helder gezien toen ik bij de Marine zat. Wat een zuurpruim was die zanger, echt chagrijnig gezicht totdat hij podium opliep, toen kon hij ineens wel een smile opzetten, echter was die weer snel verdwenen nadat het optreden erop zat. En ze speelden toen amper 30 minuten.
 

Texman

Koning Baard
Misschien waren er op dat moment wel problemen.
Beroepsmatig zou ik zeggen houd rekening met je fan's en publiek.
Maar ja artiesten zijn ook maar mensen.;)
In die tijd die je aanhaalt was Focus ook heel populair.
Ben ik in Voorburg ook een keer naar geweest en ging ook niet goed omdat Jan Akkerman niet op kwam dagen.
Toen die na 1,5 uur eindelijk aanwezig was werd ook dat geen leuk concert meer.:(
 
Voor mij is het niet gekend. Ik zocht het juist op ...
ik neem aan dat BZN ,Bond Zonder Naam betekent?
( Ik dacht weer aan eten : Basilicum, Zout, Nootmuskaat)

De naam op zich klinkt wel bekend , maar ik dacht dat het iets met kalenders ofzo te maken had.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
BZN was een popband uit Volendam, die geheel bestond uit blanke muzikanten met baarden, die allemaal afstamden uit de vier families, die het vissersplaatsje rijk is.
De band was zeer succesvol, totdat uitkwam, dat BZN stond voor Band Zonder Negers, wat in deze moderne tijden ongewenst is.
Een come-back onder de naam BZP (Band Zonder Pieten) bleek niet mogelijk, zodat de carrière ten einde was.
Hun muzikale opvolger Nikker Simon zag de bui al hangen en zocht snel een duo-zanger en veranderde de bandnaam in Nick en Simon.

image.jpeg
 
Banner image
Top