Vrouwen

Yoeri

Baard
Hij stond er nog niet tussen dus vandaar dat ik hen even heb aan gemaakt.

DIT IS een beetje gênant maar ik ben 25 en heb nog nooit een relatie gehad. Ik zou heel graag een vriendin willen hebben. Maar om de een of andere reden lukt het niet. Ik hou niet van uitgaan en dat soort dingen. Ik heb op internet gezeten zelfs internationaal! Maar is niks uit voort gekomen. Ik zou graag tips willen hebben van wat je moet doen om een vriendin te krijgen.
 

RCM

Baardaap
Het is helemaal niet gênant hoor Yoeri. Er zijn vele mensen van jou leeftijd die nog nooit een relatie hebben gehad, niets om te schamen dus! Online ervaring heb ik niet, dus daarover kan in je ook geen tips geven. Ik heb mijn huidige vrouw ontmoet op een parkeerplaats, hoe gek kan het lopen dus! Zolang je maar altijd jezelf blijft, dat is belangrijk!! Dus tja, helaas heb ik niet echt een tip voor je, want om je nou naar een parkeerplaats te sturen is ook al zo iets ;)! Gezien het testosteron gehalte hier op het forum, verwacht ik wel dat er bruikbare tips binnen komen! (Y)
 

zenn

Zware baard
Tip; een baard* laten staan... :p Instant aandacht als je ergens binnen komt gelopen.:cool:

Het enige wat 'k je kan adviseren is blijf jezelf & wees galant. Je weet van te voren nooit waar je iemand tegenkomt; en als het klikt, dan klikt het.
*Natuurlijk ook afhankelijk van je social skills en een baard is daarbij een handige conversation starter. ;)
 

Yoeri

Baard
@zenn de baard heb ik al en ben meestal mezelf. dus dan zullen de social skills misschien niet zo sterk zijn.
 

Joramvs

Baard
Ha Yoeri, Misschien ben je te wanhopig op zoek.
Dit bedoel ik niet gemeen oid. maar soms ben je zo wanhopig naar iets op zoek dat je het niet kan vinden.
Het gevolg is dan dat je steeds wanhopiger wordt. Dit straal je ook door naar buiten, de vrouwelijke medemens ziet / merkt dit ook.
En dat is iets wat ze niet zoeken. Ze willen een zelfverzekerde vent die lekker in zijn vel zit.
Probeer het los te laten en je focus op iets anders te leggen.
Dan is de kans dat je de liefde van je leven tegen komt veel groter.
Een ding weet ik wel liefde valt niet te sturen.
Dit komt op je pad, dan heb je ineens een klik en dan ben je verkocht.

Ik ben ook geen geestendokter (psychiater) maar probeer je te helpen door mijn kijk erop te geven. :rolleyes:

Hou je taai het komt vast een keer goed. Alleen op een moment dat jij het niet verwacht:p.
 

Yoeri

Baard
@Joramvs nee klopt, het is wel een dingetje geworden. Ik wil echt een relatie voor de relatie. Maar ik kan het niet zo goed van mij afzetten. Omdat ik het gevoel heb dat het een soort vloek is ofzo en dat maakt mij inderdaad wanhopig. Het is ook zeer frusterend als je iets graag wil maar het komt niet.
 

Kale666man

Baardaap
Ja wel knap dat je het durft te vertellen,dus echt verlegen ben je niet.
ja moeilijk om je te helpen en nog erger de juiste te vinden.
Er bestaan ook vrijgezellenavonden waar vaak mensen komen met ook dat laatste beetje hoop.
Maar je bent nog jong,en je weet ook 100% dat je op vrouwen valt.
Met op de bank blijven zitten komen ze niet op je af in ieder geval.
Zou je graag helpen maar hoe,weet ik ook zo snel niet.
Je bent niet de enige jongen lijjkt mij en ook zullen er meisjes zijn die dit hebben.
Wens je sterkte naar een geschikt iemand maar die zul je hier op het forum waarschijnlijk niet vinden.maar tips hopelijk wel.
Succes in ieder geval.
 

Yoeri

Baard
@Kale666man komt ook omdat ik mij wel op mijn gemak voel op dit forum. Jullie zijn bijna allemaal wel aardig. En ik zit er al zo lang mee dat het mij ook niet erg meer raakt. Vind het alleen zeer frusterend.
 

Kale666man

Baardaap
Normaal geef ik een like bij berichten maar bij deze maar niet.
Ja jongen,ik kan je niet helpen maar er zal toch wel iemand rondlopen.
Je bent nog jong genoeg, en wordt niet wanhopig want daar kom je er ook niet mee.
Op ieder potje past een dekdel alleen heb nog geduld en concentreer je op andere dingen ook.
Wie weet loop je er morgen ineens tegenaan.
Alles in het leven is al bepaald,maar jij moet er het voordeel uit halen
 

RCM

Baardaap
@Yoeri . In ieder geval alvast respect dat je dit met ons wil/durft delen! Dat geeft aan dat je je daarover eerlijk durft te uiten. En zover ik weet zijn hier alleen maar aardige mensen, we steunen elkaar indien nodig. Soms komen de dingen niet helemaal over zoals bedoeld, maar dat mag hier de pret niet drukken, wij bedoelen het allemaal goed! Als ik een passende dame voor je kon 'toveren', dan deed ik dat meteen, maar dat gaat helaas niet lukken ;)! Ik snap dat het frustrerend is en daarom hoop oprecht dat het je binnenkort gewoonweg 'overkomt'! Succes kerel! (Y)
 

Gunter

Baard
Het klinkt echt als een cliché, maar mijn tip zou zijn "jezelf zijn".

Persoonlijk ben ik niet iemand die goed is in daten. Ik kan niet op een dame afstappen, iets zeggen waardoor ik zo haar aandacht krijg en dan iets afspreken.
Zo werkt het bij mij gewoon niet, en dat heb ik uiteindelijk leren accepteren.
Bij mij werkt het zo dat de vrouwen waar ik een relatie mee kreeg, ik die op een sport vereniging of op werk al een langere tijd kende, voordat het wat werd. Waarmee ik probeer te zeggen dat het ook gewoon lang kan duren, en dat een gemeenschappelijk iets (in mijn geval hobby of werk) helpt.
 

Texman

Koning Baard
Beste Yoeri,
Ik vind het heel moedig dat je hiermee komt.(Y)
Ik lees hier hele mooie reacties waarvan ook hulde.(Y)
Als je deze op een rijtje zet dan kan je daar heus wel wat mee.
Voor nu is het voor jouw heel belangrijk dat je meer onder de mensen gaat komen.
En dan bedoel ik niet zo iets als uitgaan in een café of een bar/disco met veel luide muziek waarbij ieder gesprek onmogelijk is.
Ik denk aan iets met een sterker sociaal karakter zoals een sportvereniging of welke vereniging dan ook. Ook op jou leeftijd kan je ook vrijwilligerswerk doen waardoor je meer onder de mensen komt. Ook je sociale vaardigheden zullen hierdoor verbeteren. Probeer ook je algemene ontwikkeling op te krikken zodat je je als gesprekspartner beter kan profileren. Probeer alles in het leven positief te benaderen. Zeg dus nooit dat kan ik niet maar b.v. dat wil ik wel eens proberen.
Wat heel belangrijk is dat jij ervan geniet en dat anderen dat zien. Voor anderen ben je dan interessant en daardoor ook aantrekkelijk als persoon.
Zelf heb ik ook met dit probleem geworsteld en heb uiteindelijk mijn liefde gevonden via een relatie bemiddelingsbureau. Dat is ook een manier en heus geen slechte, zeker als je serieus op zoek bent.
Ik hoop dat je zo wat verder komt.
Succes Texman:)>
 
Laatst bewerkt:

Yoeri

Baard
Bedankt voor alle reacties! Wat ik terug zie komen is dat je jezelf moet zijn. Dat deed ik al maar dat kan beter. Heeft ook denk ik met onzekerheid te maken. En onder de mensen komen, dat doe ik eigenlijk helemaal niet. Ik wou dat alle mensen net zo aardig waren als op dit forum. Maar dat is helaas niet zo. Ik ga het in ieder geval proberen! En dat is iets wat al ik heel moeilijk vind.
 

Texman

Koning Baard
Ha Yoeri,
Als je het erg moeilijk vind doe het dan in kleine stapjes. Het hoeft niet allemaal te gelijkertijd.
Bij alles wat goed gaat krijg je meer zelfvertrouwen. Beschouw het als een ontdekkingsreis.
De meeste mensen hebben veel meer potentieel in zich dan ze zich beseffen.
Denk ook niet negatief over je zelf je bent echt geen hopeloos geval anders zat je niet op dit forum.
Texman:)>
 

Ardjan

Baardaap
Ook van mijn kant, hulde voor je openheid @Yoeri . Je laat een kwetsbare kant van je zien, en dat wordt gewaardeerd! Eigenlijk hier een baardforum natuurlijk, maar als baardmannen willen we graag naar je luisteren, en zo mogelijk van 'advies' voorzien. Veel goeie tips zijn al gegeven; ik zou zeggen, neem ze ter harte! Niet twijfelen aan jezelf, want je bent volgens mij een prima gast! :) Ik hoop dat de liefde in je leven gaat lukken! Hou ons op de hoogte!
Succes man; beard up en... kop op! :)
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ik zie het niet als genant.. snap je gevoel.. ik was ook "wat later" en achteraf.... toch wel trots op.. je kiest echt je partner uit... en dat is precies waarom...
Ga niet op zoek en doe lekker je ding, ben je zelf en zorg dat je "onder de mensen" bent.. zoals ons oma zei.. geen handvol maar een land vol, en op ieder potje past een deksel....
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Goed dat je dit deelt @Yoeri . Zeer dapper!

Ik denk, dat @Joramvs en de anderen zeer goede adviezen verstrekken. (Y)
Zelf heb ik van zeer jongs af aan niet echt moeite hoeven doen om een dame te "versieren". Meestal is zo'n tien minuten genoeg, maar ik kan je niet uitleggen hoe dit werkt. Een soort handigheidje vermoed ik. Ik heb er ook nooit heel diep over nagedacht. Net doen of je op jacht gaat.....en daarna neem je je prooi mee.;)

In mijn omgeving ken ik wel veel personen, die met eenzelfde problematiek worstelden en die hebben allemaal een leuke relatie gekregen. :)

Kom een keer naar een Baardborrel ! :)> Genoeg dames aanwezig.
 
Banner image
Top