Vrouwen

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Jawel en niet weinig ook.
Vrouwen van Baardborrel-leden, die gezellig mee komen (die moet je dus niet gaan versieren! :D) en ook een groot aantal dames, die vallen op mannen met baarden. :)>

Van deze laatste groep bestaan zelfs hele clubs over de hele wereld. The Bearded Villains hebben een speciale vrouwen-afdeling en sinds enige weken is er een club Bearded Bad Girls in Nederland.

Meld je aan bij de Facebook-groep en het Instagram-account Baardborrel en kijk.
 

Yoeri

Baard
Weet niet of dit iets voor mij is. Ik ben niet een erg ruig type :) en daar komt bij dat ik mij niet zo op mijn gemak voel bij te veel mensen. En al mijn pogingen bij vrouwen zijn nooit echt soepel verlopen en dan druk ik mij nog heel zachtjes uit :)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat komt dan mooi uit, want het zijn geen ruige feestjes, maar meer gezellige bijeenkomsten. Bekijk de foto's bij Baardborrel hier op het forum maar.
Dat het misschien niet soepel verloopt tijdens dates kan, maar blijf oefenen.
 

Yoeri

Baard
@Pellie het ligt een beetje gevoelig, aangezien ik nog nooit een relatie heb gehad. en ik heb heel veel nare ervaringen met vrouwen gehad.. ze zijn mooi van buiten maar van binnen slecht. maar goed ik ben ook een beetje benieuwd naar wat jullie mooie vrouwen vinden. ik zelf hou erg van blond, maar bruin haar mag ook, verder goed lichaam met mooie rondingen. qua karakter hou ik van lief, empatisch, zorgzaam, intelligent (niet te) eerlijk en ongecompliceerd.
 

Texman

Koning Baard
Nou Yoeri,
Dat is een prachtige omschrijving van jouw ideale droomvrouw.
De dame op de foto is ook heel mooi en ik begrijp dat dat wat met je doet;)
Gelukkig heb je ook oog voor de innerlijke schoonheid want dat is heel belangrijk voor een goede relatie.
Succes met je zoektocht.
Texman:)>
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Kijk, schoonheid moet je delen... en als een dame "echt schoon" is dan weten ze het zelf vaak ook.. dan lopen ze er vaak mee "te koop"..
Dat is juist wat ik dan jammer vind, liever een dame die mooi is maar het zelf niet zo ziet.. Liefst puur natuur... en dus zo min mogelijk makeup
Het kan mooi zijn dat natuurlijk altijd, maar dan wel subtiel..

Zelf heb ik thuis een lieve dame met een licht bruine kleur haar... maar ben ook altijd fan van blond, maar de laatste tijd veel meer van het rode...
Een mooie rode gloed is schitterend, zeker met een mooi zonnetje er op...

Kijk schoonheid zit altijd van binnen, de rest is het pakketje... en hoe jij ze behandelt is aan jou... maar steek je er tijd en energie in zodat het straalt maakt het niet uit wie wat of hoe... juist dan zijn ze op hun mooist.

En mooie dame als dit, kan ik wel waarderen:
QtLainD.jpg
 

Yoeri

Baard
@Cowboy hahaha nee hoor. Niet er te veel achter zoeken. Ik probeer een leuk topic te beginnen waar je een beetje ervaringen uit kan wisselen. Mijn ervaringen is vrij gering met de dames. Mijn eerste meisje was een Poolse en de tweede een Roemeense. Ik heb wat gesproken met wat Russiche meisjes maar dat is niets geworden. Het Poolse meisje leek overigens een beetje op de blondine van de foto.
 

Yoeri

Baard
Op aanraden van @ProfessorMelchior heb ik mij op bristler aangemeld. Foto geplaatst en wat vrouwen geliked en GEEN een reageert! Nu weet ik dat ik niet super knap ben, maar die vrouwen ook niet. Maar dit heb ik dus altijd!! Ik snap er niks van.
[DOUBLEPOST=1518459351][/DOUBLEPOST]Elke vrouw geliked!!! Ook oudere en lelijke iedereen!!!!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@Cowboy heeft gelijk @Yoeri : geef het tijd, want je kunt niet verwachten, dat de vrouwen zich direct massaal aanmelden.
Ook als je iemand in levende lijve ontmoet duurt het soms enige tijd, voordat de vonk overslaat. Liefde op het eerste gezicht komt niet heel vaak voor.
Je bent echt te gefrustreerd op zoek, maar het is geen wedstrijd.

Het posten van een foto van mijn dame laat ik maar achterwege. Zoals sommigen van jullie weten ben ik gezegend met het gezelschap van een "lekker wijf", maar aangezien ze een redelijk bekend internationaal artiest is, is het niet gepast haar afbeelding op het forum te plaatsen. :) Treur niet, want als haar carrière voorbij is en ze oud en lelijk is zal ik alsnog een foto voor jullie plaatsen. :D
 

Ozzynator

Stoppelbaard
Ik, als gescheiden man en ervaringsdeskundige op het gebied van het online daten, heb inmiddels ruime date ervaring. Weet hoe het wel en vooral niet moet.

Les 1: ben vooral jezelf. Heb geduld. Lieg of schep nergens over op, het komt toch uit.
Les 2: niet te snel je tel nr geven en vragen om te gaan appen oid. Als zij echt geïnteresseerd is komt dat bij haar vandaan.
Les 3: ga de deur uit, pak een terrasje met vrienden en kijk wat er langs komt.

Oh ja, de meeste datingapps zijn gewoon commercieel. Je hebt op een gegeven moment 10 bezoeksters die je pas ziet als je wat betaald. Je wordt dus nieuwsgierig en betaald. Daarna is het ineens een stuk minder mrt de bezoeksters.

Momenteel heb ik sinds 4 maanden weer een lieve vriendin, toevallig ook via het www leren kennen. Er is dus hoop haha.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Banner image
Top