Vrouwen

Kale666man

Baardaap
@Cowboy hahaha nee hoor. Niet er te veel achter zoeken. Ik probeer een leuk topic te beginnen waar je een beetje ervaringen uit kan wisselen. Mijn ervaringen is vrij gering met de dames. Mijn eerste meisje was een Poolse en de tweede een Roemeense. Ik heb wat gesproken met wat Russiche meisjes maar dat is niets geworden. Het Poolse meisje leek overigens een beetje op de blondine van de foto.
Voor minder kom ik mijn bed niet uit :)Bekijk bijlage 7087
Ja hoor,nou dan leg je de lat wel heel hoog.
Volg het advies van prof maar op hier een stuk verder want dit ga je waarschijnlijk niet krijgen.
Maar ja wie weet.:rolleyes:
 

Glenn

Baard
Wat zoek jij in een vrouw?
Uiterlijk, karakter, sociale omgang, intelligentie enz.
Je top 5 te beginnende met het belangrijkste.
 

Glenn

Baard
Natuurlijk zullen er wel vrouwen zijn die vallen op stoere cage fighters...Misschien blijven zoeken in dat milieu?
Want kan me voorstellen dat er genoeg Babe's zijn die aan de arm willen lopen van zulke mannen.
 

Yoeri

Baard
Het karakter is het allerbelangrijkste.
Ik kan best door het uiterlijk heen kijken. Het leukste is natuurlijk en goede looks en een lief karakter.
 

Kale666man

Baardaap
Beste Yoeri
Dit is echt de laatste die ik stuur.
Wat jij wil snap ik helemaal maar wat ik niet begrijp is.
1je bent niet graag onder de mensen en houd niet van uitgaan.die twee dingen heb ik ook een hekel aan behalve dit forum.
2 met die gevechten die je doet lijkt me dat er veel belangstelling voor is sus ben je in de drukte met veel mensen om je heen en dat doe je toch ook of is dat een besloten bijeenkomst?
3 je bent 25 nu en na de 30 gaat het heel hard de tijd dus wees niet te kritisch en kijk meer naar het innerlijke dan de buitenkant wat ik wel begrijp maar alles heeft zijn charme.
Er werd al genoemd eerlijkheid en lachen en vertrouwen in elkaar.
Een mooie vrouw kan je ook veel stress opleveren omdat iederéén daar naar kijkt en daar moet je maar tegenkunnen.
4 je slaat werkelijk bijna alle goede bedoelingen in de wind omdat een hoop mensen met je te doen hebben of misschien beter gezegd hadden nu.
5 een laatste tip,stel jezelf anders op en waag bijvoorbeeld eens de sprong in het diepe wat prof bijvoorbeeld( 1 van de vele) zegt en ga eens de deur uit en ga is kijken gewoon want misschien is het wel wat dan op voorhand overal nee op zeggen.
6 tenslotte wil ik je meegeven dat dit een baardforum is en alles is te bespreken,ook dit.
Maar doe er dan wel wat mee want anders wordt het bij mij in ieder geval niet meer iets om nog serieus op in te gaan.
Nou een heel verhaal dit maar doe er wat mee en doe er je voordeel mee en nogmaals,maak is een stap naar iets waarvan je later zegt.
Had ik dat nou maar eerder gedaan.
 

Yoeri

Baard
@Kale666man je snapt het niet.. Het is niet zo eenvoudig, van even de deur uit gaan en hopakee hier is een vriendin.
[DOUBLEPOST=1518801319][/DOUBLEPOST]Het systeem is gewoon erg kut. Maar ja daar is niks aan te veranderen.
 
Banner image
Top